Nissan GT-R SpecV oficiálně: více karbonu, více rychlosti
Vylepšit se dá všelicos, dokonce i špičkový supersport, jakým je Nissan GT-R.
Tak a je to tu. Nissan uvádí na svůj domácí trh fanoušky dlouho očekávanou, jako břitva ostrou verzi Nissanu GT-R. Jmenuje se SpecV a ač homologovaná pro silniční provoz, přináší podle slov automobilky čistě závodní zážitek z jízdy. No podívejte na ní…nemáme důvod nevěřit!
První co nás na autě upoutá je bezpochyby temný „Darthvaderovský“ vhled. SpecV se totiž bude prodávat mimo jiné v exkluzivní, uhrančivé barvě Ultimate Black Opal, která drsný charakter vozu nejlépe zvýrazní. Jak už to tak bývá, ostré verze si na sebe obyčejně navléknou více karbonových dílů a ani tato limitovaná edice GT-R není výjimkou. Z karbonu je třeba zadní spojler, mřížka chladiče nebo potrubí přivádějící chladný vzduch od předního nárazníku k brzdám. Pochopitelně karbon-keramickým, aby se to nepletlo. Kola z lehkých slitin o rozměru dvacet palců jsou kovaná, černá, lehoučká moc pěkná. Jejich dodavatelem je pochopitelně NISMO.
V interiéru mají úpravy opět stejného jmenovatele a tím je karbon. Jak je vidět z obrázků v galerii, karbonem se uvnitř auta opravdu nešetřilo a najdeme jej snad úplně všude. Místo klasických sedadel byly v kokpitu nainstalovány dvě karbonové skořepinové sedačky Recaro, které by měly řidiči a jeho spolujezdci nabídnout nekompromisní držení těla za všech okolností. Ostrá verze Nissanu GT-R jejich montáží sice přišla o svá dvě zadní místa k sezení, ale stejně se tam nikdo s dolními končetinami nemohl posadit, takže je to vlastně jedno. A aspoň se nějaké to kilčo ušetří.
Lehce upraven byl také podvozek a motor. K tomu se (resp. k jeho dvěma turbodmychadlům) díky úpravě řídící jednotky dostává více stlačeného vzduchu v pásmu mezi středními a vysokými otáčkami, což znamená vyšší točivý moment a prý i lepší spotřebu. A aby výfukové potrubí nežárlilo, dostalo titanový povlak. Nakonec cena. Jistě tušíte, že budete mít zase zkažený den, až se dozvíte kolik tenhle stroj v o hodně bohatším Japonsku stojí. Nebudu vás trápit, je to zhruba 3,3 milionu Kč včetně daně, tedy téměř dvojnásobek toho, co v Zemi vycházejícího slunce stojí klasické GT-R. Bohužel, dovoz této verze mimo Japonsko (nebo dokonce do Evropy) je pravděpodobný asi jako to, že náš prezident bude nosit modré sako s kruhem dvanácti žlutých hvězd na zádech…
Fotogalerie
Tapety na plochu
Diskuse k článku
Poslední příspěvky:
Autor | Datum a čas | |
---|---|---|
V spec. by CZ | davy | 17.01.2009 19:21 |
Re: znalci | oIoo | 10.01.2009 22:48 |
Re: znalci | Dev | 10.01.2009 13:50 |
Re: znalci | matheus | 10.01.2009 11:27 |
znalci | mijunior | 09.01.2009 21:53 |
V-Spec | %Toshi | 09.01.2009 21:36 |
Re: CENA??? | ugh | 09.01.2009 17:40 |
Re: CENA??? | delph | 09.01.2009 17:30 |
Re: CENA??? | riderhenry | 09.01.2009 16:29 |
CENA??? | Dev | 09.01.2009 10:31 |
ewfwqef | ewfqwf | 08.01.2009 21:03 |
Re: ? | mijunior | 08.01.2009 20:43 |
ůáíů | íůíůáíů | 08.01.2009 20:28 |
Re: Zklamání | riderhenry | 08.01.2009 20:08 |
Zklamání | Bonkers | 08.01.2009 19:47 |
? | blazen5 | 08.01.2009 19:19 |
Re: Výkon?? | delph | 08.01.2009 17:56 |
Adrenalinomobil | Zio | 08.01.2009 17:10 |
Výkon?? | Tommy46 | 08.01.2009 17:05 |
cena? | mijunior | 08.01.2009 17:03 |
Re: KOla | %Transporter | 08.01.2009 14:34 |
Re: KOla | riderhenry | 08.01.2009 14:29 |
Re: KOla | %Transporter | 08.01.2009 14:12 |
KOla | Lokitbaraaa | 08.01.2009 13:03 |
Ľahký tuning. | Petto182 | 08.01.2009 13:02 |
Re: SpecV | Zephyr | 08.01.2009 12:42 |
Re: tak nic no | Aleš | 08.01.2009 11:39 |
tak nic no | mijunior | 08.01.2009 11:30 |
SpecV | %Transporter | 08.01.2009 11:27 |
Vstoupit do diskuse › |