Diskuse: Nejsilnější Golf všech dob má 270 k a pohon všech kol

zpět na článek
  • mustafafoto mustafa

    Re: Haldex

    17.09.09 14:50 Reagovat

    myslel sem to tak, že se dá tohle turbo a softwarem se omezí na určitej "bezpečnej" tlak 18psi. To je na seriovejch vnitřnostech cca 280-300koní. Až budou love na další stupen, tak pujde ven celej motor. Dá se jiná hlava s většíma sacíma a výfuk kanálkama. Jinejma ventilama a pružinama aby se motor mohl točit až do 8200ot. Blok se převrtá z 81,5mm na 83mm vrtání, dá se klika z TFSI s jinym zdvihem a kovaný ojnice. Palivova pumpa a vstřiky by se daly podle požadavků, až mi budou dělat SW. Asi 630ccm nebo 830ccm S timhle by se dalo dostat na nějakejch 450koní. Pak už příjde na řadu dolaďování v podobě jiných sacích paroh s jinou větší klapkou, odlehčený řemenice, vačky... To už bude podle toho, jestli i pak budu chtít jít s výkonem dál :-) Kamarád má Octavii 1,8T s GT2871r na cca 400koních a tam to maká v pohodě. 1 a 2 je nepoužitelná, ale na trojku už to s trakcí až takovej problem nemá. Ale tohle umí vyřešit turbosmart, kterej muže omezit tlak podle potřeby pro jedničku a dvojku.

  • Pavel79

    Re: Haldex

    17.09.09 13:03 Reagovat

    Zni to zajimave, ale muj osobni nazor je, ze ani sebelepsi samosvor neprenese 550hp na predek. Tak uvidime na sprintech... Kazdopadne takovy Corrado Vr6 HGP turbo se samosvorem ma problemy s trakci az do 160 a to mu na predni naprave lezi 2,8 V6 a mel tam "pouze 400hp". A s tim zvysovanim podle komponentu moc nechapu jak to myslis. Kazdopadne musis rozdelat celej motor a to jenom na tesnenim dela okolo 10 tis, takze vnitrnosti bych teda ja osobne udelal najednou. A na zvysovani tlaku musis mit taky dostatek paliva a kupovat palivovy komponenty na nekolikrat nevim jestli je zrovna financne vyhodny. Ale predpokladam ze pumpu nemas seriovou na 1,8T? Mas uz nekoho kdo ti bude delat mapy? Ty taky jsou na kazdou sestavu komponentu jiny...

  • mustafafoto mustafa

    Re: Haldex

    17.09.09 09:20 Reagovat

    Tak co se týče podvozku, tak budu mít asi to nej, co se dá dát. KW v.3, kw stabík a dodělanej zadní stabík, tvrdý silentbloky, quaife samosvor a nejspíš SPEC s3 spojku + výztuhy karoserie. Už jenom tohle mě bude stát zhruba kilo. Brzdy budou stačit, auto bude na normální ježdění. A co se týče turba tak planuju GT3076r s 76 A/R HKS výfuk. částí. U toho je krásný, že ho tam dám a výkon budu moc zvyšovat postupně podle komponentů, který časem dodám. Takže jestli začnu jezdit na 0,8b cca 300hp a ve finale skončim na 1,7b 500-550hp, tak budu spokojenej.

  • oIoo

    Re: Haldex

    16.09.09 22:57 Reagovat

    ...no s těma brzdama to je taky paráda, tradičně většina aut má vysokou hmotnost, a když chce člověk 380mm kotouče (na 1.6t auto s 550HP tak akorát) tak to implikuje 19" kola, ty zase parádní podvozek, protože jsou těžký - a už se to veze. S těma destičkama to není tak strašný, ale s výběrem brzd jo, protože no dejme tomu 150k to stojí a brzdit to nemusí :-!

  • oIoo

    Re: Haldex

    16.09.09 22:49 Reagovat

    Pavel79: ...ale jo 600 by to sneslo, při trojce mám ještě nějakou tu sekundu nevyužitého času :-! ...V8, z řady co mám v avataru

  • Pavel79

    Re: Haldex

    16.09.09 17:20 Reagovat

    2 Babucci: >:D , u ty vyuzitelnosti hrozne moc zalezi na nahonu. Proto jsem se ptal jestli bude predelavat na 4x4, protoze 550Ps na prednich kolech je nesmysl. Nekde na autofanu mel mustafa odkaz na forum, kde byli fotky z upravy. Ja osobne tyhle upravy celkem muzu. Ale musi se na to clovek koukat realne. To je jako z tema brzdama, s 550PS vyjedes ze zatacky a nez pujdes na brzdy budes tam mit podle delky useku 170-???, jdes na brzdy, pak to stejny a takhle porad dokola... Na tohle se pouzivaji uz jine brzdy, take bremba ale uplne jinna rada nez seriove, taky cena 200 tis... Take Ap racing, Alcon, ale bohuzel s podobnou cenovkou. A behem jedne pulhodiny na okruhu jsou desticky a gumy out. Ale jestli to je mysleny spis na bezne jezdeni nebo sprinty tak ok.
    2 mustafa: Jak velky turbo na ty kone planujes, to bude muset bejt aspon 35 ne? s 28 ma tvuj motor cca 280-340 PS, zalezi na komponentech.
    2 Me2d: Mit 500PS tak asi upgrade neresim >:D , 10 nebo 12 valcu??

  • bubuccifoto bubucci

    Re: Haldex

    16.09.09 16:56 Reagovat

    2 Pavel79 : Ty sis odpověděl sám, když nee já, co ? >:D
    Ono každá sranda něco stojí a pak je tu otázka využitelnosti...moje představa je tak 300k max.

  • oIoo

    Re: Haldex

    16.09.09 16:37 Reagovat

    kdybych měl rád přeplňovaný auta, tak upgrade na 750 koní by mě stál asi 250 tisíc = taky cena litr za koně. A je fakt, že to už pořídí zkroutit kardanku :-!

  • Pavel79

    Re: Haldex

    16.09.09 16:16 Reagovat

    Babucci: Sorry kdyz jsem ti chtel odpovedet tak jsem pouzil tvuj nick >:D .

  • Pavel79

    Re: Haldex

    16.09.09 16:15 Reagovat

    V anglii je Club 200+, samozrejmne 200MPH :-), a je v nem i 860PS Ford Sierra. Bohuzel uz jsi nepamatuju kolik do toho typek narval. Mozna to bude na YT, bylo to v 5th gearu na Discovery. Kazdopadne to prestavoval ze Sierry RS ktera uz ma 4x4 a kolem 200PS v serii.

  • babucci

    Re: Haldex

    16.09.09 15:52 Reagovat

    Brzdy ma 4 pist. brembo s kotoucema cca 300-320, vetsi se do nich nevejdou, ktery by mu mohli stacit, samozrejmne na pouziti na okruhu uz to tak zhavy nebude, ale nemyslim si ze by z toho chtel delat vylozene zavodak s ramem, hasicakem a slickama... Je to tak?

  • bubuccifoto bubucci

    Re: Haldex

    16.09.09 15:46 Reagovat

    Ono taky na co mít 550 koní, když ze zatáčky vyletím jak malý *, základem je podvozek a brzdy.
    Mám 220 koníkové auto a nějak si nemyslím, že jsem schopný ho zkrotit za jakékoliv situace...

  • Pavel79

    Re: Haldex

    16.09.09 15:39 Reagovat

    babucci: JJ, to by tak odpovidalo. 5ti val Audi v S2 vychazi taky na tuto castku cca 950 - 1130, podle toho jak moc planujes do budoucna... Ale to se porad bavime jenom o uprave motoru...

  • Pavel79

    Re: Haldex

    16.09.09 15:36 Reagovat

    A to je jenom motor, dalsi vec je ze kdyz upravuje auto ktery ma v serii cca 300ps tak nemusis hned resit poloosy,prevodovku atd... Nevim z jakyho motoru mas prestavbu, ale kazdopadne u fabie jde o prestavbu komplet auta. Viz Fabie 4x4 TDI ktera jezdi sprinty. Tam bych se poptal, z puvodniho auta tam nema skoro nic. A to ani zdaleka nena 550PS...

  • bubuccifoto bubucci

    Re: Haldex

    16.09.09 15:32 Reagovat

    P.S. u Imprezy jsme to spočítali, co kůň to 1000Kč

  • bubuccifoto bubucci

    Re: Haldex

    16.09.09 15:31 Reagovat

    A co to máš za zázrak, že budeš mít 550 koní a bude Tě to stát 15 tisíc ? >:D
    A těch 550 z tohoto bych teda chtěl vidět...co diffy? převodovka? turbo? vstřiky? chlazení? Coveče ty si to předtavuješ jak hurvínek válku...

  • Pavel79

    Re: Haldex

    16.09.09 15:30 Reagovat

    A planujes predelavat na 4x4? Jinak co se tyka uprav motoru, tak si myslim ze to rozhodne neni levna zalezitost a na tolik koni... Ojnice, pisty, loziska, turbo, ARP stefty aby ti nepodfouklo pod hlavou, vstriky, palivova pumpa, kolem 600Ps se davaj uz 2x, zalezi jak koupis silnou, ale i ty nejsilnejsi uz pak nestihaj. Jeden nemec co jezdi sprinty ma dokonce 4x... (1030PS) software a mapsenzor. Racing bosch pumpa cca do 600ps stoji od 10tis vys a to neni ceska distribuce, ale koupena v nemecku, zalezi na kurzu. Komplet sani, velkej intercooler, svody, komplet vyfuk a kazdopadne spojka. No me to teda tak levna zalezitost neprijde a to jsem jeste na neco urcite zapomel...

  • mustafafoto mustafa

    Re: Haldex

    16.09.09 14:25 Reagovat

    400koní je málo. Se svym motorem chci jít ještě tak o 150koní výš :-) BTW: kovaný ojnice sou otázkou 15ti tis a s výměnou. Takže žádná tragedie.

  • Pavel79

    Re: Haldex

    16.09.09 13:08 Reagovat

    Ale pokud vymenis vnitrnosti tak se z vetsiny motoru s turbem nechaji vymacknout tyto hodnoty. To je cely co jsem tim chtel rict... Viz. tva 1.8 T, 350-400Hp neni problem, ale stoji to spoustu penez.

  • figurka

    Re: Haldex

    16.09.09 10:26 Reagovat

    TeeJayi, SH-AWD je první systém, kde výrobce udává přesné hodnoty (%), kolik ten systém rozděluje. Mitsubishi u AYC, ani Nissan u Attesy toto neudávají. Znamená to, že to tedy tyto systémy neumí, i když výrobce tvrdí že ano ?
    Mě jde spíše o tu formulaci průkopnického systému a zde opravdu nesouhlasím s tím, že by SH-AWD bylo průkopnické, když s aktivním rozdělením točivého momentu na nápravě přišlo cca. 10 let po Mitsu a Nissanu. Pro srovnání: bratři Wrightové nebyli průkopníci, i když v kontextu dneška byl jejich let "jen" vlastně "skokem" ?

zpět na článek