Diskuse: Nástupce Hondy NSX (prý zase) bude

zpět na článek
  • rosi007foto rosi007

    Re: HSV-010

    28.11.10 10:36 Reagovat

    Dobrá tedy, už se nebudu hádat o příbuznosti závodního speciálu a produkčního sporťáku. Já bych prostě jen radši viděl v provozu HSV-010 než to co Honda zrovna vymýšlí...

  • Uživatel_5340709foto Uzivatel-5340709

    Re: HSV-010

    27.11.10 20:26 Reagovat

    Stavět nějaký cestovní supersport, popř. GT ze speciálu HSV je v podstatě začínat od nuly. Přesně jak píše Metůd, tohle jsou hyper-schassi a laminátová skořepina, tohle má blíž konstrukcí k F1, DTM, než k autům na běžné ježdění typu GTR, apod...

  • oIoo

    Re: HSV-010

    27.11.10 19:18 Reagovat

    ...ne to srovnání s Mercedesem sedí dokonale, vždyť je to i stejná třída cestovních vozů! A uvažuje se o nasazení starých DTMek právě v SGT :-)

    Tu vyjímku prý dostali, že auto je "připraveno k produkci" ale to by mohlo říct Audi o R15 taky :-!

  • rosi007foto rosi007

    Re: HSV-010

    27.11.10 18:31 Reagovat

    Nevím jak moc je nebo není hotový, ale rozhodně by to byl dost dobrý základ a to je určitě lepší než začínat od nuly.

    Pravidla SGT neznám, ale pochybuju, že pro Hondu platí jiná než pro ostatní.

    S tím Mercedesem si to teda hoodně nadsadil, (super)sportovní kupé má k závodnímu stroji asi 10x blíž než luxusní limuzína.

    Taky si myslím, že by cena byla spíš 3 než dva, ale to by na takový stroj nebylo zas tak moc. Jasně, s takovýma "lidovkama" jako je Corvette nebo GT-R se to srovnávat nedá, ale pořád by to bylo o dost levnější než třeba Italia nebo Gallardo.

  • oIoo

    Re: HSV-010

    27.11.10 16:51 Reagovat

    No pardon pánové, ale to není hotový auto ANI OMYLEM.
    Nechci zpochybňovat závodní úspěchy, ale jaksi ostatní konkurenti musí stavět auta na základě sériovek, což je TROCHU nevýhoda že?
    No a samozřejmě k sérii to má zhruba stejně daleko jako Mercedes z DTM k produkční C-klasse :-(

    Jinak si myslím, že kdyby takové auto existovalo, prodávalo by se i za 3M.

  • Skoto

    henhen

    27.11.10 14:53 Reagovat

    Tak kdyby to HSV 010,proč ne.Ale 3,5 V6 za 2mega,tak to je trochu moc.A Nissan za 2,2mega by NSX rozdrtil na cucky.To je uplně jiná kategorie.

  • Kingfoto King

    Re: HSV-010

    27.11.10 10:29 Reagovat

    Rossi: tuhle otázku si kladu taky. :-(

    Skoto: původní NSX stála myslím ještě víc. Nevím, proč by se neprodávala Honda za 2 mega, když se prodává za 2,2 Nissan. ;-)

  • Skoto

    henhen

    26.11.10 22:31 Reagovat

    Souhlasím,ale záleží na ceně.Kdo si koupí Hondu za 2 mega? To by musela být totalní šupa!!!

  • rosi007foto rosi007

    HSV-010

    26.11.10 21:54 Reagovat

    Proč radši neudělají sériovku z HSV-10?? To by byla pecka, V10 vepředu, 500 vřískajících atmosférických koní, náhon na zadek a GT-R by mizel v zrcátku. Pravda, cena by byla asi jinde, na druhou stranu mají perfektní reklamu, a to vítězství v Super GT...A auto je v podstatě hotové. Vážně tu jejich strategii nechápu.

    A k tomu hybridu...sice mě tím vůbec nepřekvapili, ale opět mě nasr...Všechny obyčejné auta budou mít normální benzín a všechny sporťáky budou v hybridu?? Trochu naopak,ne?!

  • Uživatel_5340709foto Uzivatel-5340709

    Re: hen,hen

    26.11.10 19:53 Reagovat

    370 Z bude konkurovat již určitě připravovaná CR-Z typeR >:D >:D >:D .

  • Skoto

    hen,hen

    26.11.10 18:41 Reagovat

    Jestli chcou konkurovat GT-R,tak je turbo nutností.Ale to už je trochu jiná liga. Ale stačilo by konkurovat 370Z.

  • Uživatel_5340709foto Uzivatel-5340709

    Re: Hen,hen

    26.11.10 18:31 Reagovat

    6ti-válec s turbem, nebo bez, to už je jedno, obojí je přijatelné, vzledem k nároku na výkon je turbo asi nezbytné. ........ Nemocnej zvuk,chod a vůbec :no: mají oturbované čtyřválce ;-\ .

  • Skoto

    Hen,hen

    26.11.10 18:12 Reagovat

    Ideální by bylo postavito trochu větší S2000,6ti válec bez turba.Ale to je jenom moje zbožné přání.

  • Skoto

    Hen,hen

    26.11.10 18:08 Reagovat

    Míchat Acorda s Legendem a ještě k tomu hybryd.Tak to si nejsem jisty,že to dobře dopadne.Kdyby udělali nového Legenda s hybrydním pohonem,tak to má smysl.Konkurence Lexusu!

  • Kingfoto King

    Re: Ze by?

    26.11.10 18:00 Reagovat

    Skyline: Ale no tak, vždyť víš, že J ještě neřekl poslední slovo ;-) [odkaz] . Každopádně si jsem skoro jistý, že takové auto Honda turbem nezprzní. Navíc se nijak netají tím, že vyvíjí novou generaci šestiválců, takže 2014 už to J35 rozhodně nebude. :-!

  • Uživatel_5340709foto Uzivatel-5340709

    Re: Ze by?

    26.11.10 16:54 Reagovat

    Skiline: Bavíme se o podmínkách a asi takovém ideálním stavu, při kterém by nová sportovní honda byla prodejná. Ten 3,5 V6 z legendu byl takovej příklad, ať oturbujou co uznají za vhodné. Ve viperech je taky původem vykopávka a ladí to pořád. Jinak pokud bude sport od hondy cenově nad GTR, bude velmi těžké se prosadit, nehledě na výkony, které bude muset odmazat.

  • Skyline

    Re: Ze by?

    26.11.10 16:44 Reagovat

    J@W: ten 3.5 V6 z Legendu je starsi, nez puvodni NSX, takze to asi ta spravna turbocesta pro supersport nebude >:D

    Cena pod GT-R je podle me mimo, v 90. letech stala NSX asi 2x tolik, takze nejakou cenovou valku si od Hondy predstavit nedovedu. I kdyz bych samozrejme zas tak nastvanej nebyl :-)

  • Alessio..

    Nová Honda NSX? To je sen!

    26.11.10 16:30 Reagovat

    Honda údajně stále vyvíjí další sportovní auto a dokonce dospěla k názoru, že by mělo mít motor před zadní nápravou...no jenže pak zazvoní budík a ruka v nočníku. Hondě bych to přál, ale dávám tomu teda malou šanci

  • Uživatel_5340709foto Uzivatel-5340709

    Re: Ze by?

    26.11.10 15:46 Reagovat

    Jo, jo, však před rokem a půl už bylo to cestovně-sportovní GT na spadnutí, pak chvíli nic a ticho po pěšině.
    - Jinak honda by si určitě zasloužila auto typu NSX v modernějším kabátě, výkony někde kolem GTR /3,5 V6 na oturbování z legendu mají >:D / a cenově to posadit někde kolem 1,7M. To by určitě byla díra do světa. :yes:

  • Kingfoto King

    Re: Ze by?

    26.11.10 15:28 Reagovat

    Ano, s tím nelze, než souhlasit, ale zase na druhou stranu nějakou pozici na světovém trhu má - je to sedmý největší výrobce aut na světě, jednička v motorkách a aktivní v mnoha dalších oblastech. Takové BMW nebo Mercedes je kus za ní a bojí se toho o dost méně. Nissan byl v potížích, koupil ho Renault a teď vyrábí GT-R a 370Z a značku Infiniti se schopnou škálou sportovně laděných modelů.

    Z politického hlediska to chápu, z dlouhodobé perspektivy a z pohledu image vůbec.

zpět na článek


Plakát týdne

McLaren 720S

Anketa

Který nový supersport se vám líbí?
Počet hlasů: 20309 | Zobrazit seznam všech anket