Ostřejší MV Agusta Dragster 800 RR
MV Agusta v předstihu zveřejnila první fotky nové ostřejší verze - modelu Dragster 800 RR. Zákazník se může těšit na ještě zajímavější design, silnější motor a nejmodernější elektronické systémy.
Stačí jen letmý pohled na novou motorku a všem je jasné, že mnoho optických změn u ostré verze Dragster 800 RR oproti základní mašině neproběhlo. Jistě zaujmou drátěná (paprsková) kola Kineo nebo nový nastavitelný tlumič řízení.
Podvozek zůstal stejný, jedná se o přední vidlici (USD 43 mm) od Marzocchi, vzadu je centrální tlumící jednotka od Sachse. Elektronika MVICS (Motor and Vehicle Integrated Control System) je zde ve své novější druhé generaci a umí za jízdy nastavit podvozek pomocí dat, jako jsou akcelerace, míra brzdění nebo náklon motorky.
Většina inovací se odehrála v motoru. Tříválec o objemu o objemu 798 ccm byl naladěn na 125 koní a 81 Nm, ale díky úpravám, jako je např. dvojice vstřikovacích trysek na válec, nový airbox nebo modifikovaný výfukový systém, má agregát vyšší výkon o 12 % a točivý moment o 6 %. V řeči čísel to znamená 140 k při 13 100 ot./min. a točivý moment 86 Nm při 10 100 otáčkách. Suchá hmotnost se oproti základní verzi změnila jenom nepatrně – 167 kg vs. 168kg).
Součástí výbavy je elektronický plyn Ride-By-Wire, čtyři motorové mapy (Sport, Normal, Rain, Custom), osm úrovní trakční kontroly a rychlořazení (Quickshifter). Brzdový systém je vybaven závodním ABS Bosch 9 plus. Ostrá verze Dragster RR se bude nabízet ve dvou barevných kombinacích: červeno-bílé nebo červeno-černé.
Fotogalerie
Diskuse k článku
Poslední příspěvky:
Autor | Datum a čas | |
---|---|---|
Po*no | Trodos | 26.10.2014 12:02 |
Vstoupit do diskuse › |