Mugen Honda Zest
V Japonsku se upravuje všechno - i mikroauta. Že neznáte Hondu Zest? Nevadí, důležité je vědět, že to jde taky poladit. ;-)
Zest je jedna z nejmenších, ne-li vůbec nejmenší Honda na světě. To ale nebrání Mugenu nabídnout i v téhle kategorii trochu více sportovního svezení, než považuje za vhodné sama automobilka.
Zest patří do japonské kategorie Kei, což jsou daňově zvýhodněná autíčka skromných rozměrů, vybavená i motory skromných objemů – mohou být poháněna maximálně sedmistovku, ať už atmosférickou nebo přeplňovanou. Ovšem ačkoli by se zdálo velmi snadné pohrát si s turbem zestu, Mugen touto cestou nešel. Mikroauto má ještě o něco menší rozsah tuningu, než běžné modely Hondy upravované Mugenem.
Z techniky se zaměřil pouze na sportovní podvozek a zadní díl výfuku, což lze opět doplnit systémem monitoringu tlaku a teploty pneumatik. Jo, málem bych zapomněl – můžete si pořídit i ukazatel plnicího tlaku turba… Další úpravy zahrnují širokou škálu provozních kapalin a filtrů, a pochopitelně aerokit tvořený nástavci nárazníků a prahů, střešním spoilerem, ofuky a modifikovanou maskou chladiče. Toto exituje ve dvojím provedení – pro běžný model Zest a pro jeho sportovnější variantu Zest Spark. Neplést, prosím, s produktem obřích rozměrů a kubatur z nabídky korejského Chevroletu. ;-)
Fotogalerie
Diskuse k článku
Poslední příspěvky:
Autor | Datum a čas | |
---|---|---|
Re: Honda zest japan tuning | Doyle | 09.01.2009 09:29 |
Honda zest japan tuning | sablos | 09.01.2009 07:54 |
Vstoupit do diskuse › |