Stavba prototypu CR-Z Mugen začala

Stavba prototypu CR-Z Mugen začala: titulní fotka Jaký je největší problém nového CR-Z? Nedostatek výkonu! Mugen Euro a Honda UK to tak ale nehodlají nechat.

Evropská divize Mugenu v tuto chvíli podle našich informací dokončuje úpravy prototypu CR-Z Mugen, díky kterému by se tohle mrštné auto mohlo podívat do očí i silnějším hot-hatchům.

Martin Moll, šéf marketinku v Honda UK říká: „S větším výkonem, točivým momentem a se zkušenostmi Mugenu se dají čekat velké věci. Uvidíte, že hybridy mohou být jízdně ještě mnohem zábavnější.“ Prototyp CR-Z Mugenu má mít pod kapotou stejný i-VTEC o objemu 1,5 litru jako standardní verze, i hybridní systém IMA má být stále součástí auta s tím rozdílem, že oběma má vzrůst výkon. Jak přesně zatím nevíme.

Hori Toyoda z Mugen Euro dodává: „Už teď je to výborné auto na ježdění, se skvělým podvozkem, ale my si myslíme že s větším výkonem a točivým momentem od hybridní soustavy bude to auto ještě mnohem více zábavnější.“ Tak doufejme, že to nezůstane jen u prototypu a že (pokud vznikne nějaká série) si Mugena budeme moci koupit i tady v ČR. To by totiž bylo asi opravdu skvělé auto $5$.

Fotogalerie

  • Stavba prototypu CR-Z Mugen začala: fotka 1
  • Stavba prototypu CR-Z Mugen začala: fotka 2
  • Stavba prototypu CR-Z Mugen začala: fotka 3
  • Stavba prototypu CR-Z Mugen začala: fotka 4

Diskuse k článku

Poslední příspěvky:

Zatím nebyly vloženy žádné diskusní příspěvky.