Toyota MR2 Sports Hybrid Concept má šestiválec 3,3 l, elektromotor a 400 koní

Toyota MR2 Sports Hybrid Concept má šestiválec 3,3 l, elektromotor a 400 koní: titulní fotka Toyota si ve spolupráci s firmou Gazoo, specialistou na tuning a racing, připravila pro Tokyo Auto Salon studii hybridního roadsteru MR2. A ta má parametry, které se nám dost líbí, hybrid, nehybrid.

Před zadní nápravou se totiž namísto původní, sériové 140koňové osmnáctistovky VVT-i rozvaluje šestiválec o objemu 3,3 l. Jeho výkon není znám, nicméně pohání, zcela logicky, zadní kola. Pak je ale pod kapotou připraven ještě elektromotor, jenž zase svou silou roztáčí kola přední nápravy. A výsledkem je celkový výkon agregátu 400 koní, což při vyhlášené lehkosti konstrukce MR2, která nakonec vrostla na stále ještě přijatelných 1300 kg, udělá z roadsteru pěkné ostré náčiní. Jsme přesvědčeni, že tento způsob hybridu by asi oslovil více milovníků sportovních aut, než je tomu v případě kupé Honda CR-Z. I když cítíme pochopitelně menší rozdíl mezi sériovou hondou a koncepční toyotou, nicméně největší automobilka na světě na to, aby podobné auto uvedla do života, technologii má. Tedy ona ji má, jen tak mimochodem, i ta honda, chybí jen chuť se tomu věnovat…

Fotogalerie

  • Toyota MR2 Sports Hybrid Concept má šestiválec 3,3 l, elektromotor a 400 koní: fotka 1
  • Toyota MR2 Sports Hybrid Concept má šestiválec 3,3 l, elektromotor a 400 koní: fotka 2
  • Toyota MR2 Sports Hybrid Concept má šestiválec 3,3 l, elektromotor a 400 koní: fotka 3
  • Toyota MR2 Sports Hybrid Concept má šestiválec 3,3 l, elektromotor a 400 koní: fotka 4
  • Toyota MR2 Sports Hybrid Concept má šestiválec 3,3 l, elektromotor a 400 koní: fotka 5
  • Toyota MR2 Sports Hybrid Concept má šestiválec 3,3 l, elektromotor a 400 koní: fotka 6
  • Toyota MR2 Sports Hybrid Concept má šestiválec 3,3 l, elektromotor a 400 koní: fotka 7
  • Toyota MR2 Sports Hybrid Concept má šestiválec 3,3 l, elektromotor a 400 koní: fotka 8
  • Toyota MR2 Sports Hybrid Concept má šestiválec 3,3 l, elektromotor a 400 koní: fotka 9
  • Toyota MR2 Sports Hybrid Concept má šestiválec 3,3 l, elektromotor a 400 koní: fotka 10
  • Toyota MR2 Sports Hybrid Concept má šestiválec 3,3 l, elektromotor a 400 koní: fotka 11
  • Toyota MR2 Sports Hybrid Concept má šestiválec 3,3 l, elektromotor a 400 koní: fotka 12
  • Toyota MR2 Sports Hybrid Concept má šestiválec 3,3 l, elektromotor a 400 koní: fotka 13
  • Toyota MR2 Sports Hybrid Concept má šestiválec 3,3 l, elektromotor a 400 koní: fotka 14
  • Toyota MR2 Sports Hybrid Concept má šestiválec 3,3 l, elektromotor a 400 koní: fotka 15
  • Toyota MR2 Sports Hybrid Concept má šestiválec 3,3 l, elektromotor a 400 koní: fotka 16
  • Toyota MR2 Sports Hybrid Concept má šestiválec 3,3 l, elektromotor a 400 koní: fotka 17
  • Toyota MR2 Sports Hybrid Concept má šestiválec 3,3 l, elektromotor a 400 koní: fotka 18
  • Toyota MR2 Sports Hybrid Concept má šestiválec 3,3 l, elektromotor a 400 koní: fotka 19
  • Toyota MR2 Sports Hybrid Concept má šestiválec 3,3 l, elektromotor a 400 koní: fotka 20
  • Toyota MR2 Sports Hybrid Concept má šestiválec 3,3 l, elektromotor a 400 koní: fotka 21
  • Toyota MR2 Sports Hybrid Concept má šestiválec 3,3 l, elektromotor a 400 koní: fotka 22

Diskuse k článku

Poslední příspěvky:
Autor Datum a čas
Re: proc? King 19.01.2010  20:25
proc? riderhenry 19.01.2010  12:25
Vstoupit do diskuse ›