Toyota MR2 Sports Hybrid Concept má šestiválec 3,3 l, elektromotor a 400 koní
Toyota si ve spolupráci s firmou Gazoo, specialistou na tuning a racing, připravila pro Tokyo Auto Salon studii hybridního roadsteru MR2. A ta má parametry, které se nám dost líbí, hybrid, nehybrid.
Před zadní nápravou se totiž namísto původní, sériové 140koňové osmnáctistovky VVT-i rozvaluje šestiválec o objemu 3,3 l. Jeho výkon není znám, nicméně pohání, zcela logicky, zadní kola. Pak je ale pod kapotou připraven ještě elektromotor, jenž zase svou silou roztáčí kola přední nápravy. A výsledkem je celkový výkon agregátu 400 koní, což při vyhlášené lehkosti konstrukce MR2, která nakonec vrostla na stále ještě přijatelných 1300 kg, udělá z roadsteru pěkné ostré náčiní. Jsme přesvědčeni, že tento způsob hybridu by asi oslovil více milovníků sportovních aut, než je tomu v případě kupé Honda CR-Z. I když cítíme pochopitelně menší rozdíl mezi sériovou hondou a koncepční toyotou, nicméně největší automobilka na světě na to, aby podobné auto uvedla do života, technologii má. Tedy ona ji má, jen tak mimochodem, i ta honda, chybí jen chuť se tomu věnovat…
Fotogalerie
Diskuse k článku
Poslední příspěvky:
Autor | Datum a čas | |
---|---|---|
Re: proc? | King | 19.01.2010 20:25 |
proc? | riderhenry | 19.01.2010 12:25 |
Vstoupit do diskuse › |