Moto Guzzi 2011 – Stelvio v novém kabátě
Italská Moto Guzzi nepřišla pro modelový rok 2011 s žádnou velkou inovací. Snad jedinou změnou, která stojí za zmínku, je omlazení velkého cestovního endura Stelvio a jeho adventure verze NTX.
Obě endura pohání dvouválec Quattrovalvole s maximálním výkonem 102 koní a točivým momentem 104 Nm. Tím bohužel pořád nestačí na konkurenci, největší je bezesporu BMW R1200GS. Vzhledově se jedná spíš o facelift, změny jsou tedy patrné především v detailech.
Nový tvar dostal nastavitelný větrný štít, čelní světlomet i boční kapotáž. Pro řidiče je příjemnou inovací nově tvarované sedlo, které by mělo přispět k většímu pohodlí. Praktické je navýšení objemu palivové nádrže na obřích 32 litrů, což slibuje daleký dojezd. V základní výbavě nechybí brzdový systém ABS nebo příprava na satelitní navigační systém a vyhřívání rukojetí.
Tip: přečtěte si redakční test Moto Guzzi 1200 Stelvio.
Off-road verze NTX se od původního modelu liší hlavně v detailech usnadňujících průchodnost a obratnost na cestách mimo běžné silnice. Hliníková kola vystřídaly drátěné výplety doplněné o pneu s hlubším vzorkem, na rukojetích jsou namontovány plastové blastery, plexi bylo zvýšeno ještě o pár milimetrů a na zadní části přibyla dvojice bočních kufrů. Samozřejmostí pro tuto kategorii je padací rám, který je zvlášť pro dvouválce Moto Guzzi velmi důležitý.
Fotogalerie
Diskuse k článku
Poslední příspěvky:
Autor | Datum a čas | |
---|---|---|
JupqwUBiERNQ | IYgjefGuvxeophT | 15.09.2011 12:50 |
ulOpFWslvaxIwhqQA | jBLilJZdKWMTZ | 12.09.2011 20:29 |
oZhfYBwXI | ASyheGutlp | 12.09.2011 18:38 |
Vstoupit do diskuse › |