Mitsubishi Lancer Evolution FQ-330 SST – Tři sta třicet hřebců aneb další myšák Evo X

Mitsubishi Lancer Evolution FQ-330 SST – Tři sta třicet hřebců aneb další myšák Evo X: titulní fotka Další Evo desítka, tentokrát s výkonem nějakých 330 koní a pouze pro Evropu. Tedy ehm, pro Británii...

FQ-330 SST je umístěna mezi běžnou FQ-300 a ultimativní FQ-400. Oproti třístovce má 36 koní navíc, takže její výkon činí 242 kW (329 k), točivý moment se zvedl o 30 Nm na 436 newtonmetrů. Těchto hodnot bylo dosaženo, jak také jinak, přeprogramováním řídicí jednotky motoru. Pár koníků navíc přidal nový výfuk, ozdravnou kůrou prošlo i sací potrubí. Síla motoru proudí na všechna čtyři kola výhradně prostřednictvím dvouspojkové převodovky SST (Sports Shift Transmission). Jednotlivé rychlostní stupně je možné řadit i pádly pod volantem. Jedna spojka se stará o ty liché (jedničku, trojku a pětku), druhá o sudé. Čtyřkolka S-AWC, tedy Super All Wheel Control se nezměnila. Mimochodem, auto se intenzivně testovalo půl roku před uvedením do prodeje.

Nová verze Lanceru jezdí v sérii na osmnáctipalcových litých kolech Enkei, brzdy pocházejí od Bremba, o podvozek se částečně postarali u Eibachu (pružiny) a Bilsteinu (tlumiče). Pilotovi a spolujezdci, kteří si budou hovět v anatomech od Recara, pomohou svítit do zatáček adaptivní xenony. Volant je samozřejmě v kůži a s ovládáním rádia. Kdyby si náhodou řidič potřeboval někam zavolat, má k dispozici Bluetooth hands-free. A když dojde k nejhoršímu, je připraveno celkem osm airbagů. Lancer Evo X je pořád čtyřdveřový sedan a díky všemožné elektronice (převodovka SST má i plně automatický režim) se s ním nemusí bát vaše manželka vozit děti do školky, takže jsou uvnitř i úchyty Isofix. Cestou může dětem pouštět hudbu z audia Rockford s šesti reproduktory a subwooferem, i z flash disku nebo iPodu. A pokud cestou náhodou zabloudí, pomůže jí navigace.

Lancer Evolution FQ-330 ST bude k mání ve čtyřech metalických a perleťových barvách barvách (stříbrné, červené, modré a černé) a pokud bydlíte v Británii, připravte si minimálně 35.999 liber.

Fotogalerie

  • Mitsubishi Lancer Evolution FQ-330 SST – Tři sta třicet hřebců aneb další myšák Evo X: fotka 1
  • Mitsubishi Lancer Evolution FQ-330 SST – Tři sta třicet hřebců aneb další myšák Evo X: fotka 2
  • Mitsubishi Lancer Evolution FQ-330 SST – Tři sta třicet hřebců aneb další myšák Evo X: fotka 3
  • Mitsubishi Lancer Evolution FQ-330 SST – Tři sta třicet hřebců aneb další myšák Evo X: fotka 4
  • Mitsubishi Lancer Evolution FQ-330 SST – Tři sta třicet hřebců aneb další myšák Evo X: fotka 5
  • Mitsubishi Lancer Evolution FQ-330 SST – Tři sta třicet hřebců aneb další myšák Evo X: fotka 6
  • Mitsubishi Lancer Evolution FQ-330 SST – Tři sta třicet hřebců aneb další myšák Evo X: fotka 7
  • Mitsubishi Lancer Evolution FQ-330 SST – Tři sta třicet hřebců aneb další myšák Evo X: fotka 8
  • Mitsubishi Lancer Evolution FQ-330 SST – Tři sta třicet hřebců aneb další myšák Evo X: fotka 9
  • Mitsubishi Lancer Evolution FQ-330 SST – Tři sta třicet hřebců aneb další myšák Evo X: fotka 10
  • Mitsubishi Lancer Evolution FQ-330 SST – Tři sta třicet hřebců aneb další myšák Evo X: fotka 11
  • Mitsubishi Lancer Evolution FQ-330 SST – Tři sta třicet hřebců aneb další myšák Evo X: fotka 12
  • Mitsubishi Lancer Evolution FQ-330 SST – Tři sta třicet hřebců aneb další myšák Evo X: fotka 13
  • Mitsubishi Lancer Evolution FQ-330 SST – Tři sta třicet hřebců aneb další myšák Evo X: fotka 14
  • Mitsubishi Lancer Evolution FQ-330 SST – Tři sta třicet hřebců aneb další myšák Evo X: fotka 15
  • Mitsubishi Lancer Evolution FQ-330 SST – Tři sta třicet hřebců aneb další myšák Evo X: fotka 16
  • Mitsubishi Lancer Evolution FQ-330 SST – Tři sta třicet hřebců aneb další myšák Evo X: fotka 17
  • Mitsubishi Lancer Evolution FQ-330 SST – Tři sta třicet hřebců aneb další myšák Evo X: fotka 18
  • Mitsubishi Lancer Evolution FQ-330 SST – Tři sta třicet hřebců aneb další myšák Evo X: fotka 19
  • Mitsubishi Lancer Evolution FQ-330 SST – Tři sta třicet hřebců aneb další myšák Evo X: fotka 20
  • Mitsubishi Lancer Evolution FQ-330 SST – Tři sta třicet hřebců aneb další myšák Evo X: fotka 21
  • Mitsubishi Lancer Evolution FQ-330 SST – Tři sta třicet hřebců aneb další myšák Evo X: fotka 22
  • Mitsubishi Lancer Evolution FQ-330 SST – Tři sta třicet hřebců aneb další myšák Evo X: fotka 23
  • Mitsubishi Lancer Evolution FQ-330 SST – Tři sta třicet hřebců aneb další myšák Evo X: fotka 24
  • Mitsubishi Lancer Evolution FQ-330 SST – Tři sta třicet hřebců aneb další myšák Evo X: fotka 25
  • Mitsubishi Lancer Evolution FQ-330 SST – Tři sta třicet hřebců aneb další myšák Evo X: fotka 26
  • Mitsubishi Lancer Evolution FQ-330 SST – Tři sta třicet hřebců aneb další myšák Evo X: fotka 27
  • Mitsubishi Lancer Evolution FQ-330 SST – Tři sta třicet hřebců aneb další myšák Evo X: fotka 28
  • Mitsubishi Lancer Evolution FQ-330 SST – Tři sta třicet hřebců aneb další myšák Evo X: fotka 29
  • Mitsubishi Lancer Evolution FQ-330 SST – Tři sta třicet hřebců aneb další myšák Evo X: fotka 30
  • Mitsubishi Lancer Evolution FQ-330 SST – Tři sta třicet hřebců aneb další myšák Evo X: fotka 31
  • Mitsubishi Lancer Evolution FQ-330 SST – Tři sta třicet hřebců aneb další myšák Evo X: fotka 32
  • Mitsubishi Lancer Evolution FQ-330 SST – Tři sta třicet hřebců aneb další myšák Evo X: fotka 33
  • Mitsubishi Lancer Evolution FQ-330 SST – Tři sta třicet hřebců aneb další myšák Evo X: fotka 34
  • Mitsubishi Lancer Evolution FQ-330 SST – Tři sta třicet hřebců aneb další myšák Evo X: fotka 35

Diskuse k článku

Poslední příspěvky:
Autor Datum a čas
Re: proč?? %babo 25.05.2009  20:10
Re: proč?? %Toshi 25.05.2009  19:34
Re: ... %babo 25.05.2009  00:46
Re: proč?? %babo 25.05.2009  00:44
proč?? %Toshi 25.05.2009  00:24
FQ HonZiG 24.05.2009  23:20
Re: Jaj anglani riderhenry 24.05.2009  20:59
... Johnny_P 24.05.2009  20:37
Jaj anglani %babo 24.05.2009  20:25
Vstoupit do diskuse ›