Mitsubishi 311RS Evo X: 358 koní pro speciální sérii

Mitsubishi 311RS Evo X: 358 koní pro speciální sérii: titulní fotka Nenechte se zmýlit, označení auta tentokrát neprozrazuje výkon, ale úpravce. Tenhle Evík je od základu přepracovaný a zvládá okruhy i běžné ježdění po silnici.

Na naprosto nedůležitém autosalonu Minneapolis Auto Show bude mít výstavní premiéru vůz Mitsubishi 311RS Evo X, což není nic jiného, než hodně důkladný profesionální tuning, v němž se mají zúročit zkušenosti závodního jezdce Ryana Gatese, jenž vývoji Lanceru Evo X věnoval tři roky. 311RS Evo X má být dle jeho názoru nejlepší silniční Evolution, schopný podávat špičkové výkony i na závodních okruzích.

Novým bodykitem od firem JDP a Voltex, kovanými koly Volk CE28 a decentními polepy to celé jen začíná – sání, výfuk i mezichladič nahradily lepší díly od AMS a výsledkem je zvýšení výkonu na 356 koní a točivého momentu na 486 N.m. Sadu tlumičů a pružin dodalo JRZ, jedná se o set RS1 se stavitelnou tuhostí tlumičů. Vůz obouvá pneumatiky Nitto NT05.

Zpomalení dostaly na starost dvoudílné disky Girodisc s příslušnými destičkami, uchycenými ve standardních třmenech, do paketu patří i pancéřové hadičky a titanové ochranné štíty, chránící kapalinu před ohříváním brzdami. Poslední změnou je očalounění interiéru velmi kvalitním e-semišem, jenž je až třikrát odolnější než standardní materiály tohoto typu.

Těchto aut vznikne jen 11 kusů, dá se tedy očekávat, že se po nich jen zapráší.

Fotogalerie

  • Mitsubishi 311RS Evo X: 358 koní pro speciální sérii: fotka 1
  • Mitsubishi 311RS Evo X: 358 koní pro speciální sérii: fotka 2
  • Mitsubishi 311RS Evo X: 358 koní pro speciální sérii: fotka 3
  • Mitsubishi 311RS Evo X: 358 koní pro speciální sérii: fotka 4
  • Mitsubishi 311RS Evo X: 358 koní pro speciální sérii: fotka 5
  • Mitsubishi 311RS Evo X: 358 koní pro speciální sérii: fotka 6

Diskuse k článku

Poslední příspěvky:
Autor Datum a čas
best money here best money here 06.04.2014  15:54
??? Ambrose 11.03.2013  15:26
Vstoupit do diskuse ›