Miata Cup 2010: poslední závod Sosnová a konečné výsledky
Letošní Miata Cup má za sebou poslední akci sezony, takže máme nejen vítěze čtvrtého podniku, ale i celého seriálu.
Jak už určitě ze stránek AUTOFUN víte, Miata Cup není jen akcí pro majitele vozů Mazda MX-5, ale pro všechny, kteří mají tu odvahu si s obratnými japonskými roadstery změřit síly na motokárových okruzích v Sosnové a Vysokém Mýtě.
Prakticky každý závod tak přilákal nějaké to exotické auto.
Tentokrát to sice nebyla porsche, ferrari ani Nissan GT-R, ale v rozpálené
Sosnové bylo nejnověji možné vidět české kaipany (jeden s motorem
z Hondy S2000 ), závodní golf 1.8T, ale také corvettu, mustanga a v silné
tříčlenné sestavě dorazily i Peugeoty 306. Nechyběla ani hybridní Honda
CR-Z, která si tak zřejmě odbyla českou závodní premiéru.
Tréninkové jízdy byly jako vždy „na pohodu“, ovšem samotný závod
byl asi nejdramatičtější z celé sezony. Považte sami – na bedně
v kategorii nad 1,8 l činil rozdíl mezi prvním a třetím pouhé čtyři
desetiny sekundy! A ještě těsněji bylo, jako ostatně vždy, mezi
šestnáctistovkami. Mezi prvním a třetím činil rozdíl 0,2 s (kam se hrabe
formule 1 ) čtvrtý zaostal za vítězem o 65 setin! Nepršelo, takže
na mou maličkost zbylo až páté místo se ztrátou skoro 1,2 s na
vítězku. Alespoň malou náplastí tak bylo druhé nejrychlejší kolo ve
třídě s časem pod 51 s.
Co se celkového pořadí týče, zbytek startovního pole si podle očekávaní vychutnal nadupaný kaipan (a to hned dvakrát) a třetí pozice patřila závodnímu VW Golfu.
Po čtyřech závodech (z nichž se nejhorší výsledek škrtá) jsou tedy známi celkoví vítězové. V osmnáctistovkách opět dominoval favorit Radek Plhák, druhé místo patří nováčkovi letošní sezony Michalovi Petrů a třetí příčku obsadil další zkušený matador Ota Švaněk. Ten současně s přehledem (podle očekávání) vyhrál jednašestky, ovšem druhá a třetí příčka patří opět nováčkům – Věře Vostré a Michalovi Petrů na vuvuzele NA.
Barvám AUTOFUN patří krásné šesté místo a já bych chtěl poděkovat
Pavlovi Vranému, že jsem se mohl letošní sezony opět zúčastnit aktivně
s jeho autem. Také proto jsem ho na počet vítězství nechal vyhrát.
Jedna z nejzajímavějších akcí na českém písečku je tak už letos za námi (já to říkám stále, že nějaký ten závod navíc by se ještě snesl), nezbývá tedy nic jiného, nežse těšit na stejně dramatickou příští sezonu, v níž se na Miata Cupu rádi potkáme třeba zrovna s tebou.
TIP: Druhý závod – Vysoké Mýto
TIP: Třetí závod – Vysoké Mýto
Poř. | Číslo | Jméno | Vůz | Celkový čas |
1 | 48 | Vojtechovsky ml. | Kaipan | 2:26,24 |
2 | 48 | Vojtechovsky st. | Kaipan | 2:28,12 |
3 | 47B | Adamec | Golf | 2:31,98 |
4 | 41 | Novak | Kaipan | 2:32,25 |
5 | 11 | Plhák | NB1.8 | 2:32,36 |
6 | 80 | Petru | NA1.8 | 2:32,74 |
7 | 35B | Svanek | NB1.8 | 2:32,77 |
8 | 80B | Vostra | NA1.8 | 2:34,84 |
9 | 36 | Krecan | P306 | 2:35,22 |
10 | 86 | Vostra | NA1.6 | 2:35,29 |
11 | 19 | Svanek | NA1.6 | 2:35,47 |
12 | 86B | Petru | NA1.6 | 2:35,52 |
13 | 15 | Vaculin | NB1.6 | 2:35,94 |
14 | 47 | Cimburek | Golf | 2:35,95 |
15 | 4B | Fokt | NB1.6 | 2:36,46 |
16 | 11B | Sporek | NB1.8 | 2:36,66 |
17 | 5 | Vrany st. | NB1.8K | 2:36,69 |
18 | 88 | Kacirek | NB1.8 | 2:36,74 |
19 | 46 | Pulkrabek | NB1.8K | 2:38,02 |
20 | 28 | Kopecny | 330i | 2:39,22 |
21 | 19 | Plzak | 325i | 2:39,53 |
22 | 38 | Stanek | NB1.8 | 2:40,56 |
23 | 14 | Fokt | CR-Z | 2:41,05 |
24 | 44 | Reiff | Targa | 2:41,58 |
25 | 35 | Rybar | NB1.8 | 2:41,84 |
26 | 44 | Vrany ml. | NB1.6 | 2:42,60 |
27 | 15 | Polacek | P306 | 2:42,95 |
28 | 5 | Mejzlik | NB1.6 | 2:43,20 |
29 | 44 | Predjezdec | Targa | 2:43,21 |
30 | 42 | Charvat | Mustang | 2:43,48 |
31 | 45 | Vysata | Corvette | 2:45,57 |
32 | 37 | Herbich | NB1.8 | 2:47,20 |
33 | 25 | Tresnak | NB1.8 | 2:48,92 |
34 | 27 | Kotas | NB1.8 | 2:49,52 |
35 | 24 | Brezina | P306 | 2:52,98 |
MiataCup nad 1800ccm – konečné pořadí v poháru | |||
1 | Plhák | NB 1,8 | 28 |
2 | Petrů | NA 1,8 | 24 |
3 | Švaněk | NB 1,8 (K) | 17 |
4 | Vostrá | NA 1,8 | 14 |
5 | Pulkrábek | NB 1,8K | 11 |
6 | Fiala | NB 1,8 | 9 |
7 | Kačírek | NB 1,8 | 9 |
8 | Rybář | NB 1,8 | 9 |
9 | Staněk | NB 1,8 | 6 |
10 | Novotný | NB 1,8K | 5 |
11 | Vraný Z. | NB 1,8K | 5 |
12 | Sporek | NB 1,8 | 4 |
13 | Barcal | NC 2,0 | 3 |
14 | Vojtěchovský ml. | NC 2,0 | 2 |
15 | Havlíček | NB 1,8 | 1 |
MiataCup do 1800ccm – konečné pořadí v poháru | |||
1 | Švaněk | NA 1,6 | 28 |
2 | Vostrá | NA 1,6 | 22 |
3 | Petrů | NA 1,6 | 20 |
4 | Vaculín | NB 1,6 | 18 |
5 | Vraný P. | NB 1,6 | 17 |
6 | Fokt | NB 1,6 | 17 |
7 | Mejzlík | NB 1,6 | 5 |
8 | Havlík | NA 1,6 | 3 |
9 | Havelka | NB 1,6 | 2 |
Foto: Vladimír Reiff a Vojtěch Křečan
Fotogalerie
Diskuse k článku
Poslední příspěvky:
Autor | Datum a čas | |
---|---|---|
OdZLCX9QyXoD | 5VZeuXvh4W3Q | 06.12.2013 21:25 |
Re: CR-Z | Doyle | 27.08.2010 18:43 |
Re: CR-Z | TeeJay | 27.08.2010 16:13 |
Re: CR-Z | Skyline | 27.08.2010 10:00 |
Re: CR-Z | mustafa | 27.08.2010 09:26 |
Re: CR-Z | TeeJay | 27.08.2010 08:39 |
Re: CR-Z | Plzenak | 27.08.2010 08:28 |
Re: CR-Z | Skyline | 26.08.2010 22:29 |
Re: CR-Z | mustafa | 26.08.2010 20:38 |
Re: CR-Z | Skyline | 26.08.2010 18:42 |
Re: CR-Z | TeeJay | 26.08.2010 16:54 |
Re: CR-Z | Skyline | 26.08.2010 16:27 |
CR-Z | Plzenak | 26.08.2010 15:09 |
Re: wow | Michal Fokt | 26.08.2010 14:35 |
Re: wow | Skyline | 26.08.2010 11:07 |
Re: wow | Michal Fokt | 26.08.2010 10:00 |
Re: wow | Skyline | 26.08.2010 09:08 |
Re: wow | TeeJay | 26.08.2010 08:22 |
wow | Enthusiastic.driver | 26.08.2010 07:53 |
MiataCup | Plzenak | 25.08.2010 20:20 |
časy | Honza GT | 25.08.2010 16:45 |
Kaipan.. | PedroV | 25.08.2010 15:37 |
Vstoupit do diskuse › |