Diskuse: Megatest: Tuono 1000R vs. Monster S4Rs vs. 990 Superduke vs. Griso 1200 8V

zpět na článek
  • %babo

    KTM

    08.06.09 18:13 Reagovat

    o KTM 990 mi ani nerozpravajte. Minuly tyzden si idem v aute, za mnou kolona KTM , lebo nejaky dealer na blizku mal predvadzaci den.
    Zrazu samozrejme jeden s kolny padol, motorka hned na dva kusy (to mi prislo hned divne), s vacsim kusom za motorkar za mnou suchal, on nastastie uz skoncil, ale torzo motorky ma dostalo. Nebolo kam uhnut, len som podradil a zrychlil.
    Ukazalo sa, ze motorkarkovi sa motorka proste rozpadla, vysunula sa mu vidlica a zrazu nemal cim riadit... Neprijemny pocit :-)

  • %Hermes

    dvouvalcovy mejdlo

    08.06.09 13:23 Reagovat

    Pekny test ;-) Chvalim redaktora za objektivni clanek a za to, ze mel chut udelat srovnavaci test, navic sam! Opravdu moc pekne, je videt, ze se fakt znazite :yes:

    Ale co to Griso? Nemyslim si, ze patri mezi streetfightery... (ale ne ze by me nelakalo si na nem sjet;-) )Misto toho by tam mohlo byt navic trivalcove delo (jen pro porovnani), zrovna ten Triple nebo velky TnT! Skoda, treba priste.

    Trochu me zarazilo, ze u nahacu hodnotite ochranu pred vetrem, a to i u kolen. To prosim uz neee... Co se treba vice rozepsat o motoru, prevodovce a podvozku? Zadne dlouhe slinty, stacilo by par radku navic.

    Jinak z testu by me jeste zajimalo srovnani posazu, co se tyka pocitu z "male" motorky, na Monstru a Tuonu. Tuono vypada mnohem vetsi, nez ve skutecnosti je - rozvor ma o dost mensi nez pomerne maly Monster.

    Sice trochu rejpu, ale stejne musim jeste jednou zdvihnout palec :yes:

  • Tomáš

    Tuono - nejlepší

    08.06.09 10:00 Reagovat

    Přikláním se k vítězi testu - je to ten nejlepší bike, jaký jsem poznal. A taky proto jsem si ho cca před měsícem koupil a nedám na něj dopustit!!!

  • Golias

    Re: Guzzina má motor napříč, ne?

    08.06.09 06:31 Reagovat

    Ne, nemáš pravdu. Uložení se vztahuje ke směru klikové hřídele a ose motorky a je to stejné jako u aut: Fabka má čtyřválec uložený napříč, kdežto BMW má R6 uložen podélně.

    Moto Guzzi má tedy jako jediná motory podélně, kdežto zbytek je má napříč.

  • Diver

    Guzzina má motor napříč, ne?

    08.06.09 01:46 Reagovat

    V představení testovaných motocyklů bych řekl, že je dost podstatná chybka: "Jako jediný má podélně uložený motor a s kardanem má specifické jízdní vlastnosti." Spíš naopak, jako jediný má motor napříč.

    Zdravím Brno. Howgh :-!

  • 695

    Ducati

    07.06.09 23:00 Reagovat

    ;-) Monster...len v inej farbe :yes: :yes:

  • Trodos

    test

    07.06.09 21:28 Reagovat

    Pěkný testík, jen by mne zajímalo, jak by to dopadlo, kdyby se tam zamíchaly i japonské čtyřválce nebo zmiňovaný Triumph Speed Triple.

    Já měl doma chvíli SuperDuka a nedám na něj dopustit! Je to špičková mašina: brutální motor, co vykouzlí whíííííílí i když jsem to třebas nechtěl. Brzdy, podvozek, jízdní vlastnosti, všechno super!

    Jen měl malou nádrž a motor žral jak Otesánek. Dojezd kolem 150 km byl fakt k ničemu. Teď mi v garáži stojí FZ1 Fazer a líbí se mi kombinace streetfightera s polokapotou, že se na tom dá i někam docestovat. :yes:

  • muffo

    Ducati

    07.06.09 16:01 Reagovat

    ducati vyzera perfektne, ale ja radsej 4 kolesoveho tatosa

  • siggi_cz

    moje hodnoceni

    07.06.09 13:38 Reagovat

    diky za dobry clanek a paradni srovnani. co se tyce jednotlivych masin :yes: jenom bych dopsal par poznatku :-)

    Aprillia se snad nemuze ani radit do kategorie nahacu, je to cistokrevny supersport, ktery vznikne jakmile ho nekdo polozi, sunda krytovani a zaplaca vnikle prostupy cernymi plasty >:D

    Superduke vypada krasne, design ostry jako posledni modely od KTM. jenom se mi zda, ze se na svet diva ocima endura, cili presne strategii KTM, coz jest oranzovo cerne ;-) ale verim ze ma potencial na to, aby se z nej stala casem taky ikona segmentu...

    Griso 1200 ? nahac ? ano, podle looku takto vazne vypada, ale celkove pusobi jako nejaky krasny retro bike, nadherne, zdvojene vyfuky, ozasne vedeni jejich potrubi a profil v nadherne plynulem profilu... na oko vazne nadhera, jenom hmotnost je pro tento segment uz trosku nekde jinde...

    jako posledni jsem si nenechal nic jineho, nez DUCATI MONSTER. ikona, legenda, proste jezdici vykladec idalskeho designu a technologie. Pro tento test by se mozna vice hodil Streetfighter ( pri porovnani s aprilii), ale prisli bysme o tento uzasny kousek... jeho vybrouseny dvouvalec, zatah v celem spektru otacek, proste parada.... ( a nerikam to proto, ze jsem majitelem Ducati Monster :-! )

zpět na článek