McLaren Venge: jednostopé MP4-12C

McLaren Venge: jednostopé MP4-12C: titulní fotka Jak vypadá jízdní kolo od tvůrců legendárních supersportů a provozovatelů legendárního týmu formule 1? Buďte si jistí, že sakra dobře.

Je jasné, že to McLaren s karbonem umí. Zhusta ho využívá jak ve formuli 1, tak u svého nového supersportu MP4–12C. Není tedy divu, že se jeho zkušeností rozhodl využít známý americký výrobce jízdních kol, firma Specialized Bicycle Components (SPC), vyrábějící biky Specialized a realizovat projekt špičkového silničního kola.

Jmenuje se Venge (neplést s Venga $5$) a má superlehký karbonový rám, vyrobený divizí MAT (McLaren Applied Technologies), jenž je tak optimalizovaný, že váží jen… Tipněte si. Ne, ještě uberte, ještě… ještě. Ano, skoro – vejde se totiž do neuvěřitelných 950 g! To by z něj mělo, pochopitelně za asistence dalších komponentů buď přímo vyrobených nebo vybraných firmou Specialized, udělat „nejrychlejší kolo na světě“. Venge si odbylo debut o minulém víkendu na jednorázovém závodě Milan-San Remo, poháněno silou Marka Cavendishe. Jaká bude další kariéra karbonového speciálu, zatím není zřejmé.

McLaren MP4–12C: kompletní technická data

Fotogalerie

  • McLaren Venge: jednostopé MP4-12C: fotka 1
  • McLaren Venge: jednostopé MP4-12C: fotka 2
  • McLaren Venge: jednostopé MP4-12C: fotka 3
  • McLaren Venge: jednostopé MP4-12C: fotka 4
  • McLaren Venge: jednostopé MP4-12C: fotka 5
  • McLaren Venge: jednostopé MP4-12C: fotka 6
  • McLaren Venge: jednostopé MP4-12C: fotka 7
  • McLaren Venge: jednostopé MP4-12C: fotka 8

Diskuse k článku

Poslední příspěvky:
Autor Datum a čas
Re: boční vítr Michal Fokt 26.03.2011  22:04
boční vítr delph 26.03.2011  12:19
oprava Filip1234 26.03.2011  08:59
Vstoupit do diskuse ›