McLaren oznámil prodejní místa v 35 městech. Praha chybí...
U McLarenu finišují přípravy na spuštění prodeje nového superauta. S tím souvisí i vytvoření potřebného zázemí. Podívejte se, jak rozhodil svou síť po planetě.
McLarenu je jasné, že aby se jeho nové superauto, nepřímý nástupce legendárního McLarenu F1, prodávalo, nestačí, aby jezdili zájemci z celého světa do Wokingu. Na to jsou dneska boháči už moc líní, je tedy třeba vyrazit za nimi a vytvořit prodejní sít.
Prodej MP4–12C bude zahájen už napřesrok, a to pro začátek v 19 zemích (a 35 městech) světa. Jako britská domácí automobilka si pochopitelně hýčká svůj trh, kde bude auto k mání hned na 3 místech, krom Londýna též v Birminghamu a Manchesteru. V Německu budou dealerství dokonce čtyři a zbytek Evropy si rozdělí už jen sedm lokalit – Brusel, Curych, Monako, Paříž, Miláno a Barcelona s Madridem.
V Severní Americe vznikne síť deseti prodejců, přičemž v Kanadě jen
jediný – v Torontu. Obrovský potenciál má pochopitelně Střední
východ (a přilehlé kontinenty). Šejkové si budou moci vybrat hned ze sedmi
prodejců a jeden nebude chybět ani v Jihoafrické republice. Trošku
macešští jsou Britové k Asii a oblasti Pacifiku. Bude stačit Tokio,
Hong-Kong, Singapur a Sydney? Ano, čtete správně – žádný Peking,
žádná Moskva, ani Dillí. Ale nebojte se, to přijde, od roku 2012 se čeká
menší rozšíření. Třeba dojde i na Prahu. Když jsme ti mistři světa
v hokeji…
Fotogalerie
Tapety na plochu
Diskuse k článku
Poslední příspěvky:
Zatím nebyly vloženy žádné diskusní příspěvky.