Maybach 57 a 62: facelift na rozloučenou

Maybach 57 a 62: facelift na rozloučenou: titulní fotka Hyperluxusní německé limuzíny značky Maybych se na pekingském autosalonu chlubí svými faceliftovanými tvářemi.

Tak trochu něco jako pohřební výzdobu oblékli designéři Maybachu modelům 57 a 62. Očekává se totiž, že tento facelift bude tím posledním co nám automobilka (alespoň prozatím) nabídne.

A co se tedy změnilo? Upravená je kapota, přední nárazník, koncové svítilny či boční zpětná zrcátka. Modely jsou také díky nově stylizovaným nárazníkům zhruba o 2,5 centimetru delší a o něco širší. V interiéru najdeme pár doplňků z křišťálu, devatenáctipalcovou obrazovku a napojení na bezdrátový internet.

Obě verze, tedy jak kratší 57 tak delší 62 pohání stále stejný dvanáctiválcový motor o objemu 5,5 litru s dvěma turbodmychadly a válci postavenými do V s výkonem 405 kilowattů (550 koní). Byl prý pouze lehce přepracován tak, aby se o něco málo snížily emise a spotřeba (ta se pohybuje kolem 15ti litrů). V Pekingu se představily také silnější a exkluzivnější verze 57S a 62S, které jsou poháněny vidlicovým dvanáctiválcem o objemu šest litrů. Tomu byl nyní zvýšen výkone na 463 kW (dříve 450), což je krásných 628 koníčků. Všechny modely splňují emisní normu Euro 5. Jednomu je až líto, že tyhle pojízdné katedrály čeká v blízké budoucnosti nejspíše zánik…

Fotogalerie

  • Maybach 57 a 62: facelift na rozloučenou: fotka 1
  • Maybach 57 a 62: facelift na rozloučenou: fotka 2
  • Maybach 57 a 62: facelift na rozloučenou: fotka 3
  • Maybach 57 a 62: facelift na rozloučenou: fotka 4
  • Maybach 57 a 62: facelift na rozloučenou: fotka 5
  • Maybach 57 a 62: facelift na rozloučenou: fotka 6
  • Maybach 57 a 62: facelift na rozloučenou: fotka 7
  • Maybach 57 a 62: facelift na rozloučenou: fotka 8
  • Maybach 57 a 62: facelift na rozloučenou: fotka 9
  • Maybach 57 a 62: facelift na rozloučenou: fotka 10
  • Maybach 57 a 62: facelift na rozloučenou: fotka 11
  • Maybach 57 a 62: facelift na rozloučenou: fotka 12
  • Maybach 57 a 62: facelift na rozloučenou: fotka 13
  • Maybach 57 a 62: facelift na rozloučenou: fotka 14
  • Maybach 57 a 62: facelift na rozloučenou: fotka 15
  • Maybach 57 a 62: facelift na rozloučenou: fotka 16
  • Maybach 57 a 62: facelift na rozloučenou: fotka 17
  • Maybach 57 a 62: facelift na rozloučenou: fotka 18
  • Maybach 57 a 62: facelift na rozloučenou: fotka 19
  • Maybach 57 a 62: facelift na rozloučenou: fotka 20
  • Maybach 57 a 62: facelift na rozloučenou: fotka 21
  • Maybach 57 a 62: facelift na rozloučenou: fotka 22
  • Maybach 57 a 62: facelift na rozloučenou: fotka 23
  • Maybach 57 a 62: facelift na rozloučenou: fotka 24
  • Maybach 57 a 62: facelift na rozloučenou: fotka 25
  • Maybach 57 a 62: facelift na rozloučenou: fotka 26
  • Maybach 57 a 62: facelift na rozloučenou: fotka 27
  • Maybach 57 a 62: facelift na rozloučenou: fotka 28
  • Maybach 57 a 62: facelift na rozloučenou: fotka 29
  • Maybach 57 a 62: facelift na rozloučenou: fotka 30
  • Maybach 57 a 62: facelift na rozloučenou: fotka 31
  • Maybach 57 a 62: facelift na rozloučenou: fotka 32
  • Maybach 57 a 62: facelift na rozloučenou: fotka 33
  • Maybach 57 a 62: facelift na rozloučenou: fotka 34
  • Maybach 57 a 62: facelift na rozloučenou: fotka 35
  • Maybach 57 a 62: facelift na rozloučenou: fotka 36

Diskuse k článku

Poslední příspěvky:
Autor Datum a čas
Král odchází k3 23.04.2010  17:30
Vstoupit do diskuse ›