Maserati GranTurismo téměř jako závodní speciál

Maserati GranTurismo téměř jako závodní speciál: titulní fotka Liberty Walk je připraven splnit přání majitelů Maserati GranTurismo, která se týkají dosažení agresivnějšího vzhledu jejich vozu. Výsledek překonává i závodní verzi pro třídu GT4.

Maserati GranTurismo má podobně jako například Porsche 911 vedle civilních modelů i závodní derivát, který je aktuálně určen pro třídu GT4. V rámci nabídky provedení pro běžný silniční provoz je pak v nabídce řádně nabroušené GranTurismo MC Stradale.

Najdou se ovšem majitelé italského GT, jimž nevyhovují jeho ladné linie a touží po výrazně dramatičtějším zevnějšků svého velkého kupé. Právě jejich přání jsou připraveni vyslyšet u japonské společnosti Liberty Walk.

Právě v jejích dílnách vzniká body kit v několika verzích, který je vhodný pro standardní GranTurismo i ostřejší provedení MC Stradale. Pro Maserati zde mají připravenu sady, obsahující nový spoiler pod přední nárazník, nástavce prahů, difuzor pod záď, přítlačné křídlo a samozřejmě i pro Liberty Walk typické rozšíření předních i zadních blatníků, které je připevněno přímo na původní díly.

Zájemci o tyto úpravy velkého cestovního kupé značky Maserati mají možnost volby provedení nových karosářských dílů, protože Liberty Walk nabízí použití skelnými vlákny vyztužených polymerů (FRP) nebo uhlíkovými vlákny vyztužených plastů (CFRP).

V prvním případě začínají ceny celé sady pro GranTurismo na částce 1.593.000 japon­ských jenů (zhruba 355.000 Kč), zatímco ve druhém 1.846.800 japon­ských jenů (přibližně 410.000 Kč), zatímco paket pro MC Stradale z FRP přijde na 1.323.000 japon­ských jenů (zhruba 295.000 Kč) a z CFRP na 1.576.800 japon­ských jenů (okolo 350.000 Kč).

Vedle nových karosářských dílů nabízí Liberty Walk pro kupé značky Maserati i vzduchové odpružení podvozku za 890.000 japonských jenů (zhruba 200.000 Kč), zatímco pohonné jednotky zůstávají po zákroku tohoto úpravce ve své původní podobě.

Fotogalerie

  • Maserati GranTurismo téměř jako závodní speciál: fotka 1
  • Maserati GranTurismo téměř jako závodní speciál: fotka 2
  • Maserati GranTurismo téměř jako závodní speciál: fotka 3
  • Maserati GranTurismo téměř jako závodní speciál: fotka 4
  • Maserati GranTurismo téměř jako závodní speciál: fotka 5
  • Maserati GranTurismo téměř jako závodní speciál: fotka 6
  • Maserati GranTurismo téměř jako závodní speciál: fotka 7
  • Maserati GranTurismo téměř jako závodní speciál: fotka 8
  • Maserati GranTurismo téměř jako závodní speciál: fotka 9
  • Maserati GranTurismo téměř jako závodní speciál: fotka 10
  • Maserati GranTurismo téměř jako závodní speciál: fotka 11
  • Maserati GranTurismo téměř jako závodní speciál: fotka 12
  • Maserati GranTurismo téměř jako závodní speciál: fotka 13
  • Maserati GranTurismo téměř jako závodní speciál: fotka 14
  • Maserati GranTurismo téměř jako závodní speciál: fotka 15
  • Maserati GranTurismo téměř jako závodní speciál: fotka 16
  • Maserati GranTurismo téměř jako závodní speciál: fotka 17
  • Maserati GranTurismo téměř jako závodní speciál: fotka 18
  • Maserati GranTurismo téměř jako závodní speciál: fotka 19
  • Maserati GranTurismo téměř jako závodní speciál: fotka 20

Diskuse k článku

Poslední příspěvky:
Autor Datum a čas
Legenda Becker 31.01.2017  13:51
Vstoupit do diskuse ›