Diskuse: Pod lupou: Maserati GranTurismo – Poseidonova hračka pro velké cestování

zpět na článek
  • Hulanka

    Našla jsem jeho TEST

    04.06.08 14:16 Reagovat

    Je to dokonce česky, což bych nečekala včetně fotek s českou SPZ. Link je tenhle. Pačko

    www.zavolantem.cz/testy-aut/maserati-g…

  • %JURO8Kfoto

    Re: Maserati

    29.04.08 17:18 Reagovat

    CLS je taky mix, stvore dvere su typicke pre sedan, to je jasne, ale CLS je primarne oznacovane ako kupe, je to taka kategoria sama osebe, ale oznacovane je ako kupe... ;-) A je mi jasne, ze lahsie auto = lepsia ovladatelnost a lepsie vykony, ale GranTurismo S urcite hanbu nespravi svojim vykonom ani na tom okruhu, ale excelovat tiez nebude, len ti musi byt jasne, ze na preteky na okruhoch neni stavane... ;-)

  • %Wellfoto

    Re: Maserati

    28.04.08 23:39 Reagovat

    Coupé mělo odjakživa jen dvoje dveře. CLS je sedan i když masírka Mercedesu zřejmě funguje. Jak už jsem psal, auto které váží víc než přerostlé SUV CX-7 je primárně určené jen k jízdě po dálnici. Výkon, max. rychlost, zrychlení to jsou všechno hezké věci, ale toho lze dnes dosáhnout i z Dieslu. Jistě dobře upravený podvozek dokáže částečně zamaskovat hmotnost a neobratnost těžkého auta, ale kdyby mělo Maserati o 600kg méně bylo by to zase úplně jinde a dalo by se mluvit i o autě pro radost z jízdy. Abych jenom nekřivdil, v sobotu jsem ho viděl na vlastní oči a opravdu mu to moc sluší, ale na zakroucenou okrsku bych si vybral něco jiného.

  • %JURO8Kfoto

    Re: Maserati

    26.04.08 00:21 Reagovat

    No uz ma to celkom prestava bavit, najprv si over fakty a az potom sem hod svoj prispevok... ;-) ;-) ;-) Takze, chod na oficialny web Mercedes-Benz a tipni si, v akej sekcii bude CLS zaradene... Bravo, kupe... ;-) ;-) ;-) GranTurismo S tusim nema motor od Ferrari, tento motor je rovnaky, ako ma Alfa Romeo 8C Competizione, myslim, ze tento motor Ferrari nevyraba, aj ked si tym nejsom uplne isty, ale to je v podstate aj tak jedno... K tomu sportovemu zameraniu CLS, pisem ti o verzii 63 AMG, dufam, ze vies citat, 514 koni a akceleracia na kilo za 4,5 sekundy su myslim dostacujuce sportove parametre, ne??? A k tomu, ze som napisal, ze by sa mohlo CLS oznacit ako sportove kupe aj v zakladnej verzii, opakujem ti, mohlo zaradit, ne ze sa zaraduje, ma viedlo len to, ze uz zakladny motor ma 6 valcov a objem skoro 3 litre a to uz tiez neni na zahodenie, aj ked mi je jasne, ze vela adrenalinu si s tym neuzijes, ale primarne som pisal o verzii 63 AMG... A tak sa mi zda, ze stale nevies dojst na hlavne zameranie GranTurisma, je to auto oznacovane ako velke kupe, ktore ma primarne sluzit na kazdodenne luxusne jazdenie a samozrejme obcas nejaky ten adrenalin nemoze chybat, ale ten adrenalin neni jeho hlavnym zameranim, ten je skor vo verzii S, ale ani tu sa nedaju cakat nejake supersportove vykony, na to toto auto neni urcene, aj ked parametre urcite nejsu zle, to mi zas nehovor... A akceleracia pod 5 sekund neni na velke kupe urcite zla vizitka a ta maximalka 295 km/h tiez neni najhorsia... ;-) ;-) ;-)

  • %Wellfoto

    Re: Maserati

    25.04.08 23:43 Reagovat

    CLS neberu jako coupé a základní model neberu ani jako sportovní auto. Je to auto stvořené pro poklidné, rychlé cestování po dálnici stejně jako BMW 7. To že vypadá vzhledově líp než bavorák přeci neznamená, že jde o sportovní vůz. Maserati má velkou výhodu v motoru od Ferrari, ale ta hmotnost musí ubíjet hravost toho auta. Na dálnici bude zase v pohodě, bude mít krásný zvuk, ale na okrsce ho pojede i Subaru STI.

  • %JURO8Kfoto

    Re: Maserati

    25.04.08 13:12 Reagovat

    No tato debata v prvom rade neni o CLS, ale o GranTurisme... ;-) ;-) ;-) A CLS urcite kupe je a za sportove by sa mohlo oznacit aj v zakladnej verzii, ja som tu ale pisal uz v prvom prispevku o CLS 63 AMG a toto hadam ako sportove kupe beries... ;-) ;-) ;-) Teraz neviem, ze ci si narazal na to, ze som oznacil CLS ako kupe alebo ako sportove kupe, lebo ak mas pochybnosti o tom, ze CLS je kupe, tak neni nic lahsie, ako si ceknut oficialny web Mercedes-Benz a ak si narazal na ten privlastok sportove, tak to som ti uz vysvetlil, ze som mal na mysli verziu 63 AMG... ;-) ;-) ;-)

  • Well-HC

    Re: Maserati

    25.04.08 11:28 Reagovat

    Jestli bereš MB CLS jako sportovní coupé, tak ta debata vážně nemá cenu. Měj se.

  • no

    Re: Maserati

    24.04.08 19:26 Reagovat

    co sa týka cls jazdil som ho a poviem ti...že je to celkom ok/a sportove kupe??/ ale sedmicka sa mi jazdila lepšie/i ked tam bol dinamic drive:)/

  • pavla Alznauerova

    jojojojojojoojjooooo

    24.04.08 10:34 Reagovat

    paradnííí vůzzzz s fleku bych ho brala posííílam mu hubana :yes: :yes: :yes: :-! :-(

  • %JURO8Kfoto

    Re: Maserati

    22.04.08 22:40 Reagovat

    Si uplne mimo, jak mozes porovnavat CLS so sedmickovym bavorakom??? 8-s 8-s 8-s BMW 7 je prosim pekne luxusna limuzina a CLS je sportove kupe, cize uplne ina kategoria aut... A skus si pozriet nejake video na YouTube, ci nezvlada ,,skotaceni" na okruhu... Nehovorim, ze sa chova ako MC12, ale na to ani neni urcene... Urcite sa ale ani na zavodnej drahe len tak nestrati, o to by som strach nemal... ;-) ;-) ;-) K tomu designu, nehovorim, ze sa musi pacit kazdemu, ale co som pozeral na nete testy, tak vsetci hovorili o najkrajsom aute, ake sa da v sucasnosti kupit, takze o tych svetlach si mysli co len chces, ja tam tie fordovske svetla proste nevidim a urcite slepy nejsom... Ako si aj ty hovoril, Maserati ne len, ze nepotrebuje kopirovat svetla v tomto pripade trapnemu Mondeu, to urcite ne, proste zhodou okolnosti maju dajme tomu vzdialene podobny tvar, ale urcite nemozes hovorit o svetlach od Fordu... :no: :no: :no: Este len dodam, ze prave na tie okruhy alebo adrenalinovu jazdu vacsine ludi postaci aj ,,obycajne" GranTurismo, ale ak ne, tak preto Maserati vyvinulo GranTurismo S, ktore je uz podstatne sportovejsie ako ,,obycajne" GranTurismo... A ak si myslis, ze ani toto GranTurismo S nezvladne nejaky okruh, lebo je moc tazke, tak potom fakt neviem... Vsak este aj jedny z prvych fotiek GranTurisma S boli prave z okruhu, tak co ti este chyba??? Aj v tejto galerii su tie fotky, o ktorych hovorim, konkretne 19. a 24. fotka... Ale rozhodne k tomuto autu nepristupuj, ako k zavodnemu nekompromisnemu supersportu... ;-) ;-) ;-)

  • %Wellfoto

    Re: Maserati

    22.04.08 21:18 Reagovat

    Světla jsou téměř identická a to je pro exluzivní auto špatné. Nikdo neříká, že Maserati kopírovalo, to asi nemají zapotřebí.
    Jestli dobře chápu tohle auto, tak by mělo zajistit luxusní cestování a zároveň zábavu za volantem a třeba i občasné skotačení na okruhu. Jestli to nezvládá (a to se při hmotnosti 1900kg dá asi očekávat), tak je to opravdu jenom něco podobného jako Mercedes CLS, tedy nepraktická variace na BMW 7 a spol .

  • t.it

    Re: The Best

    22.04.08 19:24 Reagovat

    Viděl jsem ho in natura a měl jsem možnost v něm i sedět a i když jsou AM velice hezká auta, toto je ještě jiná liga. Impozantní, neskutečné, měli tam dát ale ještě výkonější motor, ta karoserie za to stojí

  • %JURO8Kfoto

    Re: Maserati

    22.04.08 17:17 Reagovat

    No taky Cayenne, co je SUV, vazi asi 2,5 tony, to je dost velky rozdiel, to zas neprehanaj... Taky Mercedes-Benz CLS vazi cez 1800 kg, to je tiez skoro SUV??? Ti len opakujem, toto neni auto urcene na okruhy, toto je luxusne sportove auto... ;-) ;-) ;-) A tie svetla som si schvalne porovnaval, S-Max a Mondeo maju prakticky take iste svetla a ked ich porovnam s tymi na GranTurisme, tak maju dost iny tvar a hlavne su naopak otocene... O kopirovanie tu ale urcite nejde... ;-) ;-) ;-)

  • Well-HC

    Re: Maserati

    22.04.08 10:58 Reagovat

    Ta hmotnost ovlivní jízdní vlastnosti. I když jde o GT, tak je to pořád sportovní auto a skoro 1900kg je dost i na SUV. Zadní světla jsou stejná jako u Mondea a S-Maxe. Slepý nejsem a ani zaslepený ;-) .

  • %JURO8Kfoto

    Re: Maserati

    21.04.08 22:55 Reagovat

    A co mas proti jeho hmotnosti, ked akceleracia je pod 5 sekund??? Toto Maserati neni urcene na trhanie asfaltu, na to ma Maserati MC12, toto je symbioza luxusu a vykonu, verzia S ma navyse trochu vykonu... A k tym svetlam nemam co dodat, pre mna je toto dokonaly design auta, neviem, ci si si nahodou nepomylil clanok s nejakym inym, kde sa pise o cinskej napodobenine napriklad Mini, ale toto kopirovanie sa urcite netyka Pininfarinovho designu tohto auta!!! 8-s 8-s 8-s Schvalne mi napis Ford, na ktory sa ti tie svetla podobaju, nech mi dokazes, ze nejsi slepy... >:-[] >:-[] >:-[]

  • %Wellfoto

    Maserati

    21.04.08 22:46 Reagovat

    Ten údaj o hmotnosti celku působí dost hrozně :no: . Kdyby mělo auto jen 300 koní a hmotnost do 1300kg, svezení by bylo určitě příjemnější.
    P.S.: a hlavně ať tomu po faceliftu změní ty zadní světla od Forda.

  • Michal Foktfoto Michal-Fokt

    Re: The Best

    21.04.08 19:45 Reagovat

    Od toho tu jsme, rozšiřovat čtenářům obzory. ;-)

  • %JURO8Kfoto

    Re: The Best

    21.04.08 19:29 Reagovat

    Aha, ok, zase som o nieco mudrejsi, to som fakt nevedel, ze sa rozlisuje prepocet kilowatt/kon, ak je udavana jednotka v hp alebo v bhb... ;-) ;-) ;-) Tie info som cerpal z oficialneho webu Maserati.com, takze tam by mohli mat pravdive udaje aspon co sa zdvihoveho objemu tyka...

  • Michal Fokt

    Re: The Best

    21.04.08 19:09 Reagovat

    To nás opravdu těší a s volbou lze jen souhlasit. :yes: Díky za upozornění, co se zdvihového objemu týče, i koncern Fiat samotný je v tomto ohledu trochu tajemný, ovšem za výkonem si stojíme. Bohužel jediným stoprocentním údajem jsou v současnosti kilowatty, v koních je totiž totiž trochu nepořádek. Je třeba rozlišovat mezi v Evropě běžně používanými koňmi značenými bhp nebo ps, jejichž přepočet na kW je 1,36 a koňmi hp, používanými hlavně v Americe, jejichž přepočet je 1,34. Takže máme pravdu všichni, jen my používáme ty správnější jednotky. ;-)

  • %JURO8Kfoto

    The Best

    21.04.08 17:29 Reagovat

    Normalne ste ma tymto clankom donutili k zmene mojho najoblubenejsieho auta... :-) :-) :-) Takze prave Maserati GranTurismo S nahradza mnou tolko obdivovany Mercedes-Benz CLS 63 AMG... Toto Maserati je podla mna vrcholne dielo designerskeho majstrovstva v automobilovom priemysle... Pininfarina odviedol perfektnu pracu... Len doplnam clanok, ze GranTurismo S nema 440 koni ale 433 a objem motora nema 4700 cm3 ale 4691 cm3... Chapem, ze ste ten objem motora asi zaokruhlovali, ale ked ste uz uviedli presny udaj o akceleracii (4,93 s), tak ste sa mohli potrapit aj s tou kubaturou... ;-) ;-) ;-) Toto auto si to urcite zasluzi... :yes: :yes: :yes:

zpět na článek