Maserati GranTurismo a GranTurismo S po zásahu Mansory

Maserati GranTurismo a GranTurismo S po zásahu Mansory: titulní fotka Bavorský specialista na tuning strojů luxusních a prémiových značek představuje svůj nový program pro kupé italské automobilky s trojzubcem ve znaku.

Mansory si pro velká cestovní kupé Maserati GranTurismo a GranTurismo S připravil nepřehlédnutelné úpravy exteriéru, interiéru, podvozku i 4,2 a 4,7litrových osmiválců ukrytých pod dlouhými kapotami.

Pro karoserie dvoudveřových Maserati s pevnou střechou má Mansory připraven nový přední nárazník z uhlíkových vláken, v němž jsou nově tvarované vstupy vzduchu a maska, jejíž žebra jsou rovněž z uhlíkových vláken. Stejný materiál je použit i na novou kapotou motoru s trojicí průduchů, nové prahy, vnější zpětná zrcátka, spoiler na víku zavazadlového prostoru i část zadního nárazníku a difuzor.

K úpravám exteriéru patří i snížení světlé výšky prostřednictvím nového sportovního odpružení o 30 mm a použití nových kol. Ta obouvají pneumatiky o rozměrech 255/30 R20 vpředu a 305/30 R21 vzadu. Mansory je podle svých tiskových materiálů prvním úpravcem na světě, který nabízí kované disky vyvinuté přímo pro Maserati GranTurismo a jeho ostřejší provedení. Na přání zákazníka mohou být tato kola lakována v barvě karoserie v kombinaci s černou barvou.

Pro osmiválce italských GT má Mansory nový software řídících jednotek, sportovních vzduchové filtry a výfukové systémy zakončené čtveřicí koncovek.

Maserati GranTurismo s 4,2litrovým osmiválcem v sériovém provedení disponuje výkonem 405 koní (298 kW) a točivým momentem 460 Nm při 4750 min-1. Po zásahu bavorských ladičů se může pochlubit výkonem 435 koní (320 kW) a točivým momentem 500 Nm při nezměněných otáčkách.

Osmiválec modelu GranTurismo S z 4,7litrů svého objemu standardně poskytuje výkon 440 koní (324 kW) a točivý moment 490 Nm při 4750 min-1. Po provedení úprav nabízí 470 koní (346 kW) a točivý moment 530 Nm.

Interiér Maserati se u Mansory dočkal nového čalounění sedadel, palubní desky, středové konzoly, výplní dveří i stropu, které doplňují sportovní hliníkové pedály a nový volant.

Fotogalerie

  • Maserati GranTurismo a GranTurismo S po zásahu Mansory: fotka 1
  • Maserati GranTurismo a GranTurismo S po zásahu Mansory: fotka 2
  • Maserati GranTurismo a GranTurismo S po zásahu Mansory: fotka 3
  • Maserati GranTurismo a GranTurismo S po zásahu Mansory: fotka 4
  • Maserati GranTurismo a GranTurismo S po zásahu Mansory: fotka 5
  • Maserati GranTurismo a GranTurismo S po zásahu Mansory: fotka 6
  • Maserati GranTurismo a GranTurismo S po zásahu Mansory: fotka 7
  • Maserati GranTurismo a GranTurismo S po zásahu Mansory: fotka 8
  • Maserati GranTurismo a GranTurismo S po zásahu Mansory: fotka 9
  • Maserati GranTurismo a GranTurismo S po zásahu Mansory: fotka 10
  • Maserati GranTurismo a GranTurismo S po zásahu Mansory: fotka 11
  • Maserati GranTurismo a GranTurismo S po zásahu Mansory: fotka 12
  • Maserati GranTurismo a GranTurismo S po zásahu Mansory: fotka 13
  • Maserati GranTurismo a GranTurismo S po zásahu Mansory: fotka 14
  • Maserati GranTurismo a GranTurismo S po zásahu Mansory: fotka 15
  • Maserati GranTurismo a GranTurismo S po zásahu Mansory: fotka 16
  • Maserati GranTurismo a GranTurismo S po zásahu Mansory: fotka 17
  • Maserati GranTurismo a GranTurismo S po zásahu Mansory: fotka 18
  • Maserati GranTurismo a GranTurismo S po zásahu Mansory: fotka 19
  • Maserati GranTurismo a GranTurismo S po zásahu Mansory: fotka 20
  • Maserati GranTurismo a GranTurismo S po zásahu Mansory: fotka 21


Diskuse k článku

Poslední příspěvky:
Autor Datum a čas
Re: Vodafone Amaranth 09.09.2010  14:54
Dost zvláštní tuning oIoo 09.09.2010  12:35
Re: Vodafone Lookyn 09.09.2010  11:02
Vodafone Chilli 09.09.2010  10:26
Vstoupit do diskuse ›