Mansory Mercedes-AMG GT S: Široké blatníky a 220 koní navíc

Mansory Mercedes-AMG GT S: Široké blatníky a 220 koní navíc: titulní fotka Bavorští Mansory sice představili úpravy sportovního kupé s trojcípou hvězdou už v Ženevě, ale teď se chlubí více fotkami v různých barvách.

Mansory prosluli opravdu brutálními úpravami supersportů a luxusních vozů, mnohdy až za hranicemi vkusu. AMG GT Svšak není tak ulítlé jako jiné kreace tunera z bavorského Brandu. Ne, nejde o švýcarskou firmu, jak by se na první pohled dle loga s bílým křížem v rudém poli mohlo zdát a mnozí se tak stále domnívají. Původně sídlila v Mnichově, zakladatel Kourosh Mansory ovšem z Německa nepochází…

Při modifikacích sportovního mercedesu s logem AMG se držela při zemi. Jistě, auto můžete mít kromě tmavě červené, šedé a stříbrné také ve výrazné oranžové s patřičně vyšperkovaným kokpitem. Ale oproti jiným úchylnostem není tak křiklavá. Před monackým kasinem bude vypadat jistě dobře a kdekdo se ohlédne, vždyť to je přece účel, ne?

Nejmarkantnější vizuální změnou jsou širší blatníky, auta narostla v bocích o 25 mm na každé straně. Pro jedenadvaceti­palcová kola by jinak nebylo místo, přední jsou široká 9,5 palce a obouvají gumy 245/35, zadní pak 10,5 palce s černými válci 245/35. Změnily se oba nárazníky, trochu i boky, na zádi najdeme mohutné křídlo a difuzor. Hlavní slovo tu měla aerodynamika, přidané prvky určitě nejsou na karoserii jen tak pro legraci a na ozdobu. Zlepšilo se obtékání vzduchu a přítlak, hlavně na zadní nápravě.

Mansory se ovšem nesoustředili jen na vnější vzhled. Interiér lze sladit s exteriérem, samozřejmostí jsou kvalitní kůže, uhlíkové kompozity, všude možné vyražená vlastní loga (společnost nemá práva na použití trojcípé hvězdy, takže musela zmizet) a podsvícené vnitřní prahy. Dokonce i kryt motoru lze mít ve stejném odstínu jako karoserii.

Vidlicový osmiválec 3,98 l dostal řádnou posilu, kromě přemapování řídicí jednotky a nového nerezového výfuku i větší turba. Zatímco standardní verze dává 510 koní (375 kW), výkon po zásahu Mansory vyšplhal až na 730 k (537 kW). Z klidu na stovku zrychlí za 3,4 s a jede 330 km/h, oproti tovární specifikaci si kupé polepšilo ve sprintu o čtyři desetinky a v maximálce o 20 km/h. Jinde než v Německu ji ale raději nezkoušejte…

Fotogalerie

  • Mansory Mercedes-AMG GT S: Široké blatníky a 220 koní navíc: fotka 1
  • Mansory Mercedes-AMG GT S: Široké blatníky a 220 koní navíc: fotka 2
  • Mansory Mercedes-AMG GT S: Široké blatníky a 220 koní navíc: fotka 3
  • Mansory Mercedes-AMG GT S: Široké blatníky a 220 koní navíc: fotka 4
  • Mansory Mercedes-AMG GT S: Široké blatníky a 220 koní navíc: fotka 5
  • Mansory Mercedes-AMG GT S: Široké blatníky a 220 koní navíc: fotka 6
  • Mansory Mercedes-AMG GT S: Široké blatníky a 220 koní navíc: fotka 7
  • Mansory Mercedes-AMG GT S: Široké blatníky a 220 koní navíc: fotka 8
  • Mansory Mercedes-AMG GT S: Široké blatníky a 220 koní navíc: fotka 9
  • Mansory Mercedes-AMG GT S: Široké blatníky a 220 koní navíc: fotka 10
  • Mansory Mercedes-AMG GT S: Široké blatníky a 220 koní navíc: fotka 11
  • Mansory Mercedes-AMG GT S: Široké blatníky a 220 koní navíc: fotka 12
  • Mansory Mercedes-AMG GT S: Široké blatníky a 220 koní navíc: fotka 13
  • Mansory Mercedes-AMG GT S: Široké blatníky a 220 koní navíc: fotka 14
  • Mansory Mercedes-AMG GT S: Široké blatníky a 220 koní navíc: fotka 15
  • Mansory Mercedes-AMG GT S: Široké blatníky a 220 koní navíc: fotka 16
  • Mansory Mercedes-AMG GT S: Široké blatníky a 220 koní navíc: fotka 17
  • Mansory Mercedes-AMG GT S: Široké blatníky a 220 koní navíc: fotka 18
  • Mansory Mercedes-AMG GT S: Široké blatníky a 220 koní navíc: fotka 19
  • Mansory Mercedes-AMG GT S: Široké blatníky a 220 koní navíc: fotka 20


Diskuse k článku

Poslední příspěvky:

Zatím nebyly vloženy žádné diskusní příspěvky.