Manhart MHX6 800 dotažený k dokonalosti u Carlex Design
Manhart Performance ladí BMW X6 M až na 800 koní a výsledkem je Manhart MHX6 800. Ten má ovšem stále původní sériový interiér, který ovšem umí nádherně přepracovat u Carlex Design.
BMW X6 M již ve své sériové podobě s dvojicí twin-scroll turbodmychadel přeplňovaným osmiválcem o objemu 4,4 litru, výkonu 575 koní (423 kW) a točivém momentu 750 N.m patří k tomu nejrychlejšímu, co lze potkat v běžném provozu.
Manhart Performance z německého Wuppertalu však nabízí pod označením MHX6 800 výrazné posílení přeplňovaného osmiválce za pomoci nového nastavení řídící jednotky, přepracování sání, přeplňování, chlazení a výfukového systému z nerezové oceli se čtyřmi koncovkami o průměru 100 mm.
Výsledkem provedených úprav je přeplňovaný osmiválec, který se může pochlubit výkonem 823 koní (606 kW) a točivým momentem 1100 N.m. Manhart Performance sice neuvádí, jak se tyto hodnoty projevují na jízdních výkonech vozu, ale o více než sto koní slabší MHX5 700 zvládne až 315 km/h.
Manhart MHX6 800 se pak vedle výrazného navýšení výkonu a točivého momentu pyšní i sportovním odpružením značky H & R, snižujícím jeho světlou výšku a 22palcovými koly, obutými do pneumatik o rozměrech 295/30 ZR22 vpředu a 335/25 ZR22 vzadu.
Manhart Performance pak stojí za návrhem i výrobou nové kapoty motoru z uhlíkových vláken s párem výrazných výdechů vzduchu. Ze stejného materiálu je pak i difuzor a spoilery na přídi i zádi.
Interiér zůstává v původní podobě, v níž výchozí BMW opouští mateřský závod, ale v případě tohoto exempláře zaúřadoval Carlex Design, resp. jeho specialisté. Výsledkem jejich špičkové práce jsou sedadla a řada dalších částí prostoru pro cestující oděná do kombinace kůže s Alcantarou. Samozřejmostí jsou zde i prvky z uhlíkových vláken.
Fotogalerie
Diskuse k článku
Poslední příspěvky:
Zatím nebyly vloženy žádné diskusní příspěvky.