Majitelé hlásí problémy s Teslou Model 3. Jeden z nich musel za tři měsíce třikrát do servisu

Majitelé hlásí problémy s Teslou Model 3. Jeden z nich musel za tři měsíce třikrát do servisu: titulní fotka Americká Tesla je zvláštní automobilka, která dělá spoustu věcí jinak než konkurence. Možná i proto se na internetu občas objevují stížnosti majitelů na ne úplně lichotivou kvalitu fungl nových elektromobilů.

O své dojmy se podělil například YouTuber známý jako DamienG, jehož Model 3 musel být za první tři měsíce od dodání hned třikrát odtažen do servisu. Vše začalo hlášením chyby, která neumožňovala převodovce zařadit rychlost. Po několika resetech problém zmizel – ale jen na čas, po jedné noci se objevil znovu.

Auto tak muselo na čtyři dny do servisu, kde mechanici zkusili vyměnit dobíjecí vstup a řídicí jednotku. Ani to ale nepomohlo a následně se zaměřili na systém pro konverzi energie – opět bez úspěchu.

Třetí návštěva v servisu pak znamenala dotažení uvolněného uzemňovacího šroubu. A to už pomohlo.

Paradoxní na tom všem je, že někteří představitelé Tesly o tomto problému i jeho příčině věděli, k servisům se ale informace o něm nedostaly…

Americký policista požadoval odstranění tabletu z Tesly 3. Považoval ho za počítač

Další potíže Modelu 3 hlásí Jason Fenske z YouTube kanálu Engineering Explained, který o nich natočil i video. U svého nového vozu není spokojen zejména s lakováním, na karoserii jsou totiž viditelné defekty a ani kvalita laku není kdovíjaká.

Fenske se také zaměřil na mezery mezi jednotlivými díly karoserie a srovnal je s lícováním u Subaru Crosstrek (u nás se prodává jako XV). A zjistil zajímavé rozdíly, které shrnul do tabulky právě ve svém videu. Největší mezeru našel mezi zadními dveřmi a zadním blatníkem na řidičově straně – mezi panely naměřil škvíru o délce 6,8 milimetru.

Ke cti automobilce Tesla slouží skutečnost, že firma slíbila, že na svoje náklady učiní nápravu. I tak ale tahle „reklama“ pro ni není zrovna lichotivá.

Tesla Model 3 je nejbezpečnějším automobilem na světě. Alespoň podle amerických crash testů

Autor: Jan Zajíc


Diskuse k článku

Poslední příspěvky:

Zatím nebyly vloženy žádné diskusní příspěvky.