Diskuse: Lamborghini se budou od Audi lišit více

zpět na článek
  • Hives

    Jak co...

    14.05.08 21:52 Reagovat

    Bojim se, ze minimalne u motoru se sdileni Lambo nevyhne. V dnesni dobe je to az moc velky luxus i u supersportu, vyvijet od nuly vic "strojku".

    Na druhou stranu dochazi u sdilenych motoru vzdy k preladeni pro dany model, nemluve o jinych vyfucich nebo odhlucneni, takze ta stejnost je v realu pomerne sporna a pro me vcelku akceptovatelna. Vemte si treba Pagani. Vezme spickovy motor od Mercedesu a muze se soustredit na exkluzivitu v jinych oblastech. A jak jim to jde.

    Proto by se meli u Lamba zamerit na exkluzivitu treba v rizeni nebo brzdach, na ktere treba u Gallarda nejsou nejlepsi ohlasy. To by myslim vetsinu opravdovych ridicu potesilo vic, nez exkluzivni tlacitka stahovani oken.

    Btw. na Ferrari motorech parazituje Maserati a Porsche zase rado sdili dily napric modelovyma radama, takze i u takovychto znacek je exkluzivita sporna.
    Takze dle me at je Lambo exkluzivni, ale v zasadnich dilech, mimo dejme tomu motoru.

  • Kingfoto King

    Re: Otazka?

    06.05.08 08:47 Reagovat

    Tohle je na diskuzi. Jako fanda do aut s tebou soucítím a ztotožňuju se s tvým názorem. Ze stejného názoru nejsem odvařený třeba z drtivé většiny střední třídy švýcarských hodinářských značek (to je ta kategorie do ca 80 000 kč), protože vím, že pod krásnými pouzdry, vymazlenými číselníky a honosnými značkami tikají (v lepším případě tikají) tak masové strojky ETA, že je proti tomu VW TDI šperk. Ale bojím se, že skutečných fandů do aut je málo a mezi pracháči, kteří si koupí Lambo proto, že na něj mají, ne, že ho musí mít, je jich minimum. A ti poznají, že mají ovladače z fabie, ale že mají šestiválec ze dvou tříválců HTP nepoznají. A společný vývoj se bude ubírat tím směrem, kde jsou největší náklady, tedy především podvozky, převodovky, případně motory. Jde o to, jakých 20 % dílů mají na mysli - pokud považují motor za jeden díl, je to zlé, pokud 20 % hodnoty auta, zas tak zlé by to být nemělo.

  • powerman

    best

    06.05.08 07:36 Reagovat

    supeeeeeeeer >:D >:D >:D >:D >:D ;-)

  • razzorr23

    Otazka?

    05.05.08 21:57 Reagovat

    Co je vetsi exkluzivita?!?!

    Mit ovladace z masovky a svoji unikatni techniku?
    Nebo naopak, mit ovladace od klimatizace vlastni ale motory a prevodovky sdilet s kdejakym Passatem a A6kou ?!

    Ja osobne bych se priklanel k povrchove podobnosti a unikatni technice, tedy presne naopak od smeru kterym se nyni chce Audoghini vydat...

    Nerikam ze to jsou spatna auta, prave naopak! (Myslim tim obe zacky.)

    Nevim jak vas, ale me osobne nezajima jakou mam v aute packu na blinkry. Kdyz je dobre ergonomicka, at ma puvod treba ve fabii, ale mit unikatni motor, ktery nepouziva na svete jiny vuz, nebo originalni (lepsi) konstrukci brzdovyhc trmenu, to povazuji za zaklad exkluzivniho automobilu...

    Samozrejme je ideal mit "origo" vsechno, ale tak dela auta Porsche a Ferrari, to audi neumi a nikdy umet nebude, mozky jejich ekonomu to proste nikdy nepochopi... BOHUZEL !!!

zpět na článek