Diskuse: Lamborghini Gallardo LP550-2 Valentino Balboni: zadokolková limitka

zpět na článek
  • %Petr B.foto

    Re: Automat vs manuál

    06.07.09 19:08 Reagovat

    Automaty maj svý výhody jako třeba spotřeba, rychlost a pohodlí. Proto taky jednou z běžnejch osobních aut nejspíš anuály vytlačí ůplně. Ale do sportovního auta mi přijde automat jako zvěrstvo, ještě tu sekvenci s pádlama bych pochopil. (chtěl bych si to taky vyzkoušet) Ale prostě když se chci s autem bavit tak bavit. Pro mě není zábava jezdit po dálnici 200, ale lítat ze zatáčky do zatáčky, volit kvalty, šlapat meziplyny a tak. A komu přijde že manuál není pro běžný ježdění? I když jezdím jen s manuálama, nikdy se mi nestalo, že by mi chyběla ruka na volantě nebo na řadičce. A to stíhám za jízdy svačit i jiný zakázaný věci.

  • riderhenryfoto riderhenry

    Re: Automat vs manuál

    03.07.09 11:00 Reagovat

    Naprosto s tebou souhlasim, az na jednu malickost - pro me osobne maji sportovni auta jednu obrovskou vyhodu - bud s mensimi nebo vetsimi omezenimi s nimi muzes jezdit kazdy den, a jak ty rikas, prestat sledovat na 100% co se deje s autem a ridit proste jen obycejne auto a treba u toho svacit, zatimco obycejne auto sice bude pohodlensji bla bla bla ale ani s velkym omezenim nenabidne takovou zabavu, takze to funguje jen na jednu stranu... >:D

  • Vajtusfoto Vajtus

    Automat vs manuál

    03.07.09 02:07 Reagovat

    Já osobně bych v jakémkoliv autě bral raději manuál (včetně superaut), kašlu na setiny vteřin, ve kterých možná moderní auromaty porážejí v rychlosti řazení řidiče. A jestli někdo potřebuje svačit v autě, ať si pořídí S classe s řidičem ;-) , protože v (řidičském) autě by jste neměli ani na okamžik přestat sledovat, co se právě děje s autem a automat, podle mého názoru zrovna tohle neumožňuje...

  • riderhenryfoto riderhenry

    Re: otazka?

    03.07.09 00:25 Reagovat

    Tak uz jsem to pochopil - pro me je treba 135i nebo M3 o dost civilnejsi auto, prave proto bych si naopak dovedl predstavit automat spis u nich. I kdyz ja automaty obecne neuznavam - spojka je sice krasna vec, ale pokud vim, tak automaty maji mensi zivotnost, nez klasicke manualy, navic myvaji vetsi spotrebu, nebo uz ne? Za automat v 99% priplacis a to uz zaplati i par spojek... :-) Ale tohle je vsechno pro me vedlejsi, jde mi o pozitek z jizdy a ja mam rad co nejvetsi spojeni s autem. Sice jsem jeste nejel s autem s padly pod volantem, ale asi tezko tam bude nejaka mechanicka odezva... :-) BTW ja svacim v aute bezne i s manualem... >:D Ale je to vec nazoru, mne jen bylo lito, ze zrovna takova hardcorovejsi verze ma automat, ale jestli je po nem vetsi poptavka, tak je to samozrejme v poradku, to jsem ale netusil.

  • %DOUBLE Mfoto

    Re: Gallardo

    02.07.09 21:52 Reagovat

    neviem kde ich stratili čakal by som nárast no ale ;-)

  • Aleš Jungmann (Auto.cz)

    Re: otazka?

    02.07.09 20:32 Reagovat

    Bylo by mi líto spojky...automat umí dávat přesné a rychlé meziplyny, je rychlý, chytrý a já můžu mít obě ruce na volantu. PS: znáš někoho, kdo by chtěl manuál a v tom autě jezdil a pak si ho fakt koupil? Na gallardu je super ta každodenní použitelnost, jednou rukou řídit a druhou svačit při cestě do banky, odpoledne někam na pistu ;-). Co člověk to názor, tvojí MX-5 s automatem bych považoval za incest, stejně jako u 135i nebo M3. U gallarda nebo silných mercedesů mi automat nějak nevadí.

  • riderhenryfoto riderhenry

    Re: otazka?

    01.07.09 23:32 Reagovat

    Aleš AF: A proc je sekvencni prevodovka tak dobra? Jestli mam dobrou pamet (coz spis nemam), tak v testech, ktere jsem cetl, vzdycky mluvili vsichni pro manual. Ale jinak plati to, co jsem rikal - neznam nikoho, kdo by nechtel manual! :-)

  • x_ghost

    Re: otazka?

    01.07.09 22:38 Reagovat

    neviem, zial nikdy som nejazdil s so sekvencnou takze nedokazem objektivne posudit, ale ked uz spravili zadokolku tak ja by som tam ten manual asi bral :-) aj ked keby navela nukali so sekvencnou tak co uz s nimi.. uz len daku ropu rychlo navrtat nech sa mozem zapisat do poradovnika >:D

  • xandalferfoto xandalfer

    Re: Gallardo

    01.07.09 21:29 Reagovat

    Jojo, opravdu krása... Ale stím výkonem mě celkem překvapili... Zhoršení o 10 koní, to je trochu mrzuté, ne?

  • Aleš Jungmann (Auto.cz)

    Re: otazka?

    01.07.09 20:45 Reagovat

    Já jich znám kopu...ono fakt, že v ČR se za celou dobu prodejů prodalo jen jedno s manuálem hovoří za vše. Jo..a já bych ho bral taky, když zvážím pro a proti. Jinak pan Balboni je opravdový profík, když jsem koukal co s tím autem předváděl na jedné akci a pak z toho vylezl v lakýrkách... :-! :yes:

  • riderhenryfoto riderhenry

    Re: otazka?

    01.07.09 19:02 Reagovat

    neznam cloveka, ktery by chtel lambo se sekvencni prevodovkou... ;-\ Nekoho z vas by to lakalo vic nez klasicky manual?

  • Scuderiuss

    Edo

    01.07.09 18:35 Reagovat

    Konečně to Lambo napadlo! Edo odstranilo asi 4 kusům LP640 pohon předku, takže zůstala jen zadokolka a jak si to novináři chválili. Tak doufám, že podobná úprava bude ještě čekat LP670-4 SV. Na to by se mi sbíhaly sliny (ale samozřejmě chápu, že na silnici je pro dnešní zákazníky lepší 4-kolka)

  • Michal Foktfoto Michal-Fokt

    Re: otazka?

    01.07.09 16:34 Reagovat

    To je otázka, na níž bohužel neznám odpověď, tisková zpráva hovoří o sekvenčním automatu. Každopádně díky za upozornění. :-)

  • bladeXXXXX

    Re: otazka?

    01.07.09 16:20 Reagovat

    taky se koukam... :-O

  • efefe

    efef

    01.07.09 11:54 Reagovat

    stovka se zhorsila >:D

  • x_ghost

    otazka?

    01.07.09 11:50 Reagovat

    ked ma byt v ponuke len so sekvencnou prevodovkou preco je na fotkach s manualom???

  • %DOUBLE Mfoto

    Gallardo

    01.07.09 11:42 Reagovat

    Auto super zo všetkých stránok, ešte aj z vrchu vyzerá dobre :yes: Niekedy mám strašnú chut si ňom zajazdit :-)

zpět na článek