Koenigsegg CCR: lehké přiostření od edo competition
Koenigsegg CCR je jedno z nejrychlejších aut na planetě, ale ani to někomu nemusí být dost...
Edo competition se nebojí ani úprav těch nejlepších supersportů na světě a nejnověji se rozhodl neleknout se ani Koenigseggu CCR. A protože se tuning týká výhradně oblastí, které zvenku nejsou vidět, jsou určeny výhradně tomu fajnšmekrovi za volantem.
Edo si pohrálo s elektronikou řídicí jednotky a posunulo maximum točivého momentu do nižších otáček, takže má nyní dvoukompresorový osmiválec 4,7 l svých 920 Nm k dispozici trochu dříve, než v 5400/min. Bližší data nejsou známa, víme však, že došlo ke zvýšení výkonu z 827 k na na 891 koní (655 kW) a že se z důvodu prodloužení životnosti kompresorů snížily maximální otáčky na 7200. I přes provedené úpravy byla ale „o něco“ (milujeme přesné informace) snížena maximální rychlost 390 km/h. dále byla rozebrána převodovky, která dostala nová ložiska.
Auto má dále nově lakovaná kola a přední světlomety z pozdějších verzí, poněkud více se Němci vyřádili v interiéru, jenž je kompletně oblečen do alcantary. Přepracována byla také středová konzola, která dostala displej nového zábavního a informačního systému, na němž se zobrazuje i obraz z couvací kamery. V kapličce přibyl monitor tlaku v pneumatikách.
Fotogalerie
Diskuse k článku
Poslední příspěvky:
Autor | Datum a čas | |
---|---|---|
Re: hh | Skyline | 05.04.2011 14:01 |
Re: hh | *Vavris* | 05.04.2011 13:58 |
Re: hh | redmex1 | 05.04.2011 12:25 |
Re: hh | Georrge | 05.04.2011 10:41 |
Re: hh | faltaIX | 05.04.2011 10:36 |
hh | Hrubis | 05.04.2011 10:09 |
... | Maxima11111 | 05.04.2011 09:53 |
Vstoupit do diskuse › |