Ken Okuyama si pohrál s Alfou Romeo Giulietta

Ken Okuyama si pohrál s Alfou Romeo Giulietta: titulní fotka Japonský designér Ken Okuyama připravil pro Alfu Romeo dvě speciální edice Giulietty, které jsou určeny výhradně pro japonský trh.

Společnosti Ken Okuyama Design a Fiat Chrysler Japan na Tokyo Auto Salon 2015, probíhajícím od 9. do 11. ledna oznámily spolupráci, jejímž prvním výsledkem jsou dvě speciální vydání italského hatchbacku Giulietta.

Designér, který vedl tým návrhářů při vývoji původní Hondy NSX, podílel se na designu první generace Porsche Boxster a modelové řady 996, pracoval pro General Motors na páté generaci Corvette a proslavil se svým působením u Pininfariny, kde zanechal nesmazatelnou stopu v podobě Ferrari Enzo a řady dalších modelů má od roku 2007 svou vlastní firmu, které se věnuje průmyslovému designu, vývoji vlastních sportovních vozů a podílí se i na designu vlaků pro japonské dráhy.

Právě z ateliéru Ken Okuyama Design pod dohledem svého zakladatele míří na japonský trh dvojice speciálních vydání Guilietty, u nichž oproti standardním provedením došlo víc méně jen na kosmetické úpravy, které mají zvýraznit jejich sportovní styl.

První z této dvojice je Rossa, jejíž červenou karoserii zdobí bílé polepy boků, které doplňují nová litá kola k.o. 001 z produkce Ken Okuyama Design. Svým barevným provedením ladí tato Alfa Romeo s lehkým roadsterem kode7 Clubman z nabídky Ken Okuyama Design. Ten je mimochodem poháněn přeplňovanou šestnáctistovkou o výkonu 250 koní (184 kW).

Druhá Giulietta v provedení Bianca jde stejnou cestou jako Rossa a kola k.o. 001 kombinuje s bílou karoserii s podélnými šedými pruhy a červenými detaily. Pro tento model se stal inspirací kode9, disponující stejnou barevnou kombinací. Toto kupé z produkce Ken Okuyama Design je k dispozici s atmosférickými čtyřválci, z nichž 1,6 l má 135 koní (99 kW) a vrcholný dvoulitr pak 250 koní (184 kW).

Obě Alfy Romeo připravené speciálně pro japonský trh mají pod kapotou přeplňovanou čtrnáctistovku MultiAir s výkonem 170 koní (125 kW) a jejich cena je stanovena na 3.952.000 japon­ských jenů (zhruba 795.000 Kč).

Fotogalerie

  • Ken Okuyama si pohrál s Alfou Romeo Giulietta: fotka 1
  • Ken Okuyama si pohrál s Alfou Romeo Giulietta: fotka 2
  • Ken Okuyama si pohrál s Alfou Romeo Giulietta: fotka 3
  • Ken Okuyama si pohrál s Alfou Romeo Giulietta: fotka 4
  • Ken Okuyama si pohrál s Alfou Romeo Giulietta: fotka 5
  • Ken Okuyama si pohrál s Alfou Romeo Giulietta: fotka 6
  • Ken Okuyama si pohrál s Alfou Romeo Giulietta: fotka 7
  • Ken Okuyama si pohrál s Alfou Romeo Giulietta: fotka 8
  • Ken Okuyama si pohrál s Alfou Romeo Giulietta: fotka 9
  • Ken Okuyama si pohrál s Alfou Romeo Giulietta: fotka 10
  • Ken Okuyama si pohrál s Alfou Romeo Giulietta: fotka 11
  • Ken Okuyama si pohrál s Alfou Romeo Giulietta: fotka 12
  • Ken Okuyama si pohrál s Alfou Romeo Giulietta: fotka 13
  • Ken Okuyama si pohrál s Alfou Romeo Giulietta: fotka 14
  • Ken Okuyama si pohrál s Alfou Romeo Giulietta: fotka 15
  • Ken Okuyama si pohrál s Alfou Romeo Giulietta: fotka 16
  • Ken Okuyama si pohrál s Alfou Romeo Giulietta: fotka 17
  • Ken Okuyama si pohrál s Alfou Romeo Giulietta: fotka 18
  • Ken Okuyama si pohrál s Alfou Romeo Giulietta: fotka 19

Diskuse k článku

Poslední příspěvky:

Zatím nebyly vloženy žádné diskusní příspěvky.