Kawasaki Classics 2011 - W800 a VN1700 Custom

Kawasaki Classics 2011 - W800 a VN1700 Custom: titulní fotka Vedení značky Kawasaki pamatuje i na motorkáře, kteří nejezdí moc rychle, užívají si pohodovou jízdu a rádi se vrací v pořádku domů, tzv. „krajinkáře“. Právě pro ně slouží dvě novinky W800 a VN1700 Custom.

Model W800 navazuje na předchozí W650 a opět se chystá rozvířit vody retro motorek. Jednoduchý design připomínající 60. léta zahrnuje kulaté světlou, chromovanou nádrž, nízko položené výfuky nebo drátěný výplet kol. Po usednutí na velké prošívané sedlo upoutají pozornost dva kulaté budíky s krásným fontem číslic. Srdcem se stal řadový dvouválec o zdvihovém objemu 773 ccm vybavený přímým vstřikováním paliva.

VN1700 Custom působí ve srovnání s W800 naprosto kontrastně. To díky své majestátnosti a mohutnosti evokující americké koráby brázdící slavnou Route 66. Většina částí motocyklu včetně samotného V-twinu je vyvedena v temně černém laku a navazuje na VN1700 Voyager. Za řídítky si připadáte díky velkému množství budíků a ovládacích prvků téměř jako v autě. Klasický vzhled skvěle doplňují moderní prvky výbavy jakými jsou např. systém ABS ovládaný pomocí K-ACT nebo elektronické vstřikování ETV.

Video

Fotogalerie

  • Kawasaki Classics 2011 - W800 a VN1700 Custom: fotka 1
  • Kawasaki Classics 2011 - W800 a VN1700 Custom: fotka 2
  • Kawasaki Classics 2011 - W800 a VN1700 Custom: fotka 3
  • Kawasaki Classics 2011 - W800 a VN1700 Custom: fotka 4
  • Kawasaki Classics 2011 - W800 a VN1700 Custom: fotka 5
  • Kawasaki Classics 2011 - W800 a VN1700 Custom: fotka 6
  • Kawasaki Classics 2011 - W800 a VN1700 Custom: fotka 7
  • Kawasaki Classics 2011 - W800 a VN1700 Custom: fotka 8
  • Kawasaki Classics 2011 - W800 a VN1700 Custom: fotka 9
  • Kawasaki Classics 2011 - W800 a VN1700 Custom: fotka 10
  • Kawasaki Classics 2011 - W800 a VN1700 Custom: fotka 11
  • Kawasaki Classics 2011 - W800 a VN1700 Custom: fotka 12
  • Kawasaki Classics 2011 - W800 a VN1700 Custom: fotka 13
  • Kawasaki Classics 2011 - W800 a VN1700 Custom: fotka 14
  • Kawasaki Classics 2011 - W800 a VN1700 Custom: fotka 15
  • Kawasaki Classics 2011 - W800 a VN1700 Custom: fotka 16
  • Kawasaki Classics 2011 - W800 a VN1700 Custom: fotka 17
  • Kawasaki Classics 2011 - W800 a VN1700 Custom: fotka 18
  • Kawasaki Classics 2011 - W800 a VN1700 Custom: fotka 19
  • Kawasaki Classics 2011 - W800 a VN1700 Custom: fotka 20
  • Kawasaki Classics 2011 - W800 a VN1700 Custom: fotka 21
  • Kawasaki Classics 2011 - W800 a VN1700 Custom: fotka 22
  • Kawasaki Classics 2011 - W800 a VN1700 Custom: fotka 23
  • Kawasaki Classics 2011 - W800 a VN1700 Custom: fotka 24
  • Kawasaki Classics 2011 - W800 a VN1700 Custom: fotka 25
  • Kawasaki Classics 2011 - W800 a VN1700 Custom: fotka 26
  • Kawasaki Classics 2011 - W800 a VN1700 Custom: fotka 27
  • Kawasaki Classics 2011 - W800 a VN1700 Custom: fotka 28
  • Kawasaki Classics 2011 - W800 a VN1700 Custom: fotka 29
  • Kawasaki Classics 2011 - W800 a VN1700 Custom: fotka 30
  • Kawasaki Classics 2011 - W800 a VN1700 Custom: fotka 31
  • Kawasaki Classics 2011 - W800 a VN1700 Custom: fotka 32
  • Kawasaki Classics 2011 - W800 a VN1700 Custom: fotka 33
  • Kawasaki Classics 2011 - W800 a VN1700 Custom: fotka 34
  • Kawasaki Classics 2011 - W800 a VN1700 Custom: fotka 35
  • Kawasaki Classics 2011 - W800 a VN1700 Custom: fotka 36
  • Kawasaki Classics 2011 - W800 a VN1700 Custom: fotka 37
  • Kawasaki Classics 2011 - W800 a VN1700 Custom: fotka 38
  • Kawasaki Classics 2011 - W800 a VN1700 Custom: fotka 39
  • Kawasaki Classics 2011 - W800 a VN1700 Custom: fotka 40
  • Kawasaki Classics 2011 - W800 a VN1700 Custom: fotka 41
  • Kawasaki Classics 2011 - W800 a VN1700 Custom: fotka 42
  • Kawasaki Classics 2011 - W800 a VN1700 Custom: fotka 43
  • Kawasaki Classics 2011 - W800 a VN1700 Custom: fotka 44
  • Kawasaki Classics 2011 - W800 a VN1700 Custom: fotka 45
  • Kawasaki Classics 2011 - W800 a VN1700 Custom: fotka 46
  • Kawasaki Classics 2011 - W800 a VN1700 Custom: fotka 47
  • Kawasaki Classics 2011 - W800 a VN1700 Custom: fotka 48
  • Kawasaki Classics 2011 - W800 a VN1700 Custom: fotka 49
  • Kawasaki Classics 2011 - W800 a VN1700 Custom: fotka 50
  • Kawasaki Classics 2011 - W800 a VN1700 Custom: fotka 51
  • Kawasaki Classics 2011 - W800 a VN1700 Custom: fotka 52
  • Kawasaki Classics 2011 - W800 a VN1700 Custom: fotka 53
  • Kawasaki Classics 2011 - W800 a VN1700 Custom: fotka 54
  • Kawasaki Classics 2011 - W800 a VN1700 Custom: fotka 55
  • Kawasaki Classics 2011 - W800 a VN1700 Custom: fotka 56
  • Kawasaki Classics 2011 - W800 a VN1700 Custom: fotka 57
  • Kawasaki Classics 2011 - W800 a VN1700 Custom: fotka 58
  • Kawasaki Classics 2011 - W800 a VN1700 Custom: fotka 59
  • Kawasaki Classics 2011 - W800 a VN1700 Custom: fotka 60
  • Kawasaki Classics 2011 - W800 a VN1700 Custom: fotka 61
  • Kawasaki Classics 2011 - W800 a VN1700 Custom: fotka 62
  • Kawasaki Classics 2011 - W800 a VN1700 Custom: fotka 63
  • Kawasaki Classics 2011 - W800 a VN1700 Custom: fotka 64
  • Kawasaki Classics 2011 - W800 a VN1700 Custom: fotka 65


Diskuse k článku

Poslední příspěvky:

Zatím nebyly vloženy žádné diskusní příspěvky.