Jak Bugatti vybírá budoucí majitele svých limitek a speciálních verzí?
Víte, co musí splňovat zákazník, který chce mít doma v garáži limitovanou edici Bugatti? Pochopitelně musí být bohatý, až nemravně bohatý. Tak, že si to asi většina z nás nedovede ani představit.
Prakticky každé Bugatti je stavěné na zakázku a rozhodně je jeho výrobě věnována největší péče ze všech aut, které Volkswagen Group vyprodukuje. Podle šéfa značky Stephana Winkelmanna nyní Bugatti plánuje ještě více speciálních edicí a také více unikátních aut, které vzniknou v jediném kuse – tak jako nedávno představený La Voiture Noire. To je jen jedno na světě, vzniklo k výročí 110 let automobilky a je to nejdražší nový vůz planety.
Pokud náhodou vážně nevíte co s penězi, máte smůlu, už má svého majitele, jehož identita zůstává utajená. Ostatně tak si to často přeje i řada majitelů běžnějších modelů. Možná vás ale zajímá, jak si Bugatti tyhle zákazníky pro své speciální modely vybírá.
Automobilka nejdříve vytvoří kompletní projekt auta a naplánuje jeho představení na nějakém autosalonu. Pak si vezme seznam svých zákazníků od těch nejlepších (patrně dle počtu aut a částek, jaké za ně utratili) a od toho prvního je osloví s tím, že udělala novou unikátní verzi a poveze ji na příští autosalon.
A zákazník většinou hned ví, jestli zájem má nebo ne. A když ne, nabídka přechází na dalšího v pořadí. Unikátní v případě Bugatti znamená, že jde o jedno jediné auto v této specifikaci. A nikdy se to nezmění, aby vozu neklesla cena.
Fotogalerie
Diskuse k článku
Poslední příspěvky:
Autor | Datum a čas | |
---|---|---|
Je to prostě jen bez tradice | beibej | 18.03.2019 21:42 |
Vstoupit do diskuse › |