Intermot 2010 – KTM 125 Duke a RC8 R Track

Intermot 2010 – KTM 125 Duke a RC8 R Track: titulní fotka Ani rakouská KTM nezaváhala a na mezinárodní výstavě Intermot představila pár novinek pro rok 2011. Největším lákadlem jejich prezentace se bezpochyby stal model 125 Duke.

KTM 125 Duke

Právě novinkou, která se stala nejnižší kubaturou v nabídce, chtějí v Mattighofenu oslovit hlavně mladé motorkáře. Čtyřdobý kapalinou chlazený jednoválec o zdvihovém objemu 125 ccm je svým výkonem 15 koní přísně podřízen vyhlášce, která právě takový výkon stanoví pro skupinu řidičského oprávnění od 16 let. Točivý moment dosahuje svého maxima na hodnotě 12 Nm. I díky lehký příhradovému rámu váží celá motorka jen 125 kg.

Jednotlivými komponentu rozhodně nedělá nejmenší Duke ostudu své značce. Kompletní podvozek od White Power, brzdový systém vyvinutý ve spolupráci s firmou Brembo jsou toho důkazem. Díky palivové nádrži o objemu 11 litrů by ani dojezd nemusel být z nejhorších.

KTM 990 SM-T ABS

Další inovací v programu KTM se stal model 990 SM T. Největší změnou je asistenční brzdový systém ABS, který si vyžádalo zaměření tohoto fun-cestovního motocyklu. O vývoj celého systému se postarala firma Bosch, která nalézá v poslední době velké uplatnění v motocyklovém průmyslu. Navíc bude SMko k dispozici v nových barvách, ze kterých upoutá pozornost především sněhově bílá.

KTM RC8 R Track

Poslední novinkou je závodní speciál RC8 R Track, vycházející ze známého superbiku RC8. Jedná se o motorku, která je plně připravená k použití na okruhu. Brutální výkon 180 koní byl dosažen pomocí mnoha úprav, které na závodní speciál patří.

Z řady změn můžeme jmenovat: kompletní výfukový systém Akrapovič Evo, závodní vzduchový filtr, závodní podvozek WP, automatické rychlořazení, pneumatiky bez drážek (slick) a spoustu originálních dílů KTM Racing Parts (sedadlo, přepákování, padáky, víčko palivové nádrže,…). Samozřejmostí je nahrazení originálních kapot lehkými laminátovými.

Fotogalerie

  • Intermot 2010 – KTM 125 Duke a RC8 R Track: fotka 1
  • Intermot 2010 – KTM 125 Duke a RC8 R Track: fotka 2
  • Intermot 2010 – KTM 125 Duke a RC8 R Track: fotka 3
  • Intermot 2010 – KTM 125 Duke a RC8 R Track: fotka 4
  • Intermot 2010 – KTM 125 Duke a RC8 R Track: fotka 5
  • Intermot 2010 – KTM 125 Duke a RC8 R Track: fotka 6
  • Intermot 2010 – KTM 125 Duke a RC8 R Track: fotka 7
  • Intermot 2010 – KTM 125 Duke a RC8 R Track: fotka 8
  • Intermot 2010 – KTM 125 Duke a RC8 R Track: fotka 9
  • Intermot 2010 – KTM 125 Duke a RC8 R Track: fotka 10
  • Intermot 2010 – KTM 125 Duke a RC8 R Track: fotka 11
  • Intermot 2010 – KTM 125 Duke a RC8 R Track: fotka 12
  • Intermot 2010 – KTM 125 Duke a RC8 R Track: fotka 13
  • Intermot 2010 – KTM 125 Duke a RC8 R Track: fotka 14
  • Intermot 2010 – KTM 125 Duke a RC8 R Track: fotka 15
  • Intermot 2010 – KTM 125 Duke a RC8 R Track: fotka 16
  • Intermot 2010 – KTM 125 Duke a RC8 R Track: fotka 17


Diskuse k článku

Poslední příspěvky:
Autor Datum a čas
LAlDgwnj INSzDjiNfKvDM 29.06.2011  09:30
nZdniAOfyCtCj PZSIFXZoBgrizSs 27.06.2011  06:54
duke Lukáš 12.01.2011  20:50
duke Jirka ... 10.10.2010  08:48
Vstoupit do diskuse ›