Intermot 2010 - BMW K1600GT a K1600GTL

Intermot 2010 - BMW K1600GT a K1600GTL: titulní fotka Těšíme se na cestovní motocykl s šestiválcovým motorem o výkonu 160 koní s mamutím krouťákem 175 Nm! Počkali jsme si na oficiální fotogalerii nového vlajkového modelu bavorského výrobce motocyklů a vyplatilo se to. Máme pro vás celkem 152 fotografií!

První z dvojice, K1600GTL, je myšlen jako velká cestovní motorka navazující na vlajkovou loď značky – model LT. Oproti sportovnější GT bude mít delší řídítka, nižší sedlo nebo např. 3 integrované kufry. To vše pro příjemnější a pohodlnější cestování. GT bude laděná ve stylu současných K1300GT a RT1200R.

Největším lákadlem nových cesťáků z Mnichova je bezpochyby motor. Jak už bylo řečeno výše, jedná se o řadový šestiválec o zdvihovém objemu necelých 1600 ccm. Definitivní jsou už i technické parametry. Maximální výkon 160 koní dosahuje při 7500 ot. / min. a křivka točivého momentu má svůj vrchol na hodnotě 175 Nm při 5000 ot. / min. Důležitým faktem je, že 70 % „krouťáku“ bude k dispozici už prakticky od volnoběhu (1500 ot. / min.). Svými rozměry a hmotností 102,6 kg je motor srovnatelný s řadovými čtyřválci.

BMW nezůstává pozadu ani podvozkově. Litý rám vycházející z S1000RR doplňuje celohliníková podsedlová část. O odpružení tradičně postarají osvědčené systémy Paralever a Duolever podpořené elektronickým nastavením předpětí typu ESA II. Zadní kolo nemůže být poháněno jinak než bezúdržbovým kardanem.

Z fotografií je patrné, že celý design se nese v duchu ostře řezaných rysů. Mohutné kapoty mají chránit oba pasažéry před větrem i deštěm natolik, aby byli schopni slézt z motorky „suchou nohou“.

Novinkou v motocyklovém světě jsou adaptivní světlomety. Ty se skládají ze dvou krajních pomocných reflektorů a středového xenonového projektoru, který nesvítí přímo ale přes zrcadlo. K oslňování řidičů jedoucích v protisměru při různém náklonu (zrychlení, brzdění, větší náklad, …) nebude docházet díky naklánění xenonu a udržování konstantní výšky.

Nová koncepce výkonného motoru má velkou šanci oslovit široký okruh zákazníků, pro které nebude problém zaplatit za tuto novinku nemalou sumu. Rozhodně se máme po zimě nač těšit.

Fotogalerie

  • Intermot 2010 - BMW K1600GT a K1600GTL: fotka 1
  • Intermot 2010 - BMW K1600GT a K1600GTL: fotka 2
  • Intermot 2010 - BMW K1600GT a K1600GTL: fotka 3
  • Intermot 2010 - BMW K1600GT a K1600GTL: fotka 4
  • Intermot 2010 - BMW K1600GT a K1600GTL: fotka 5
  • Intermot 2010 - BMW K1600GT a K1600GTL: fotka 6
  • Intermot 2010 - BMW K1600GT a K1600GTL: fotka 7
  • Intermot 2010 - BMW K1600GT a K1600GTL: fotka 8
  • Intermot 2010 - BMW K1600GT a K1600GTL: fotka 9
  • Intermot 2010 - BMW K1600GT a K1600GTL: fotka 10
  • Intermot 2010 - BMW K1600GT a K1600GTL: fotka 11
  • Intermot 2010 - BMW K1600GT a K1600GTL: fotka 12
  • Intermot 2010 - BMW K1600GT a K1600GTL: fotka 13
  • Intermot 2010 - BMW K1600GT a K1600GTL: fotka 14
  • Intermot 2010 - BMW K1600GT a K1600GTL: fotka 15
  • Intermot 2010 - BMW K1600GT a K1600GTL: fotka 16
  • Intermot 2010 - BMW K1600GT a K1600GTL: fotka 17
  • Intermot 2010 - BMW K1600GT a K1600GTL: fotka 18
  • Intermot 2010 - BMW K1600GT a K1600GTL: fotka 19
  • Intermot 2010 - BMW K1600GT a K1600GTL: fotka 20
  • Intermot 2010 - BMW K1600GT a K1600GTL: fotka 21
  • Intermot 2010 - BMW K1600GT a K1600GTL: fotka 22
  • Intermot 2010 - BMW K1600GT a K1600GTL: fotka 23
  • Intermot 2010 - BMW K1600GT a K1600GTL: fotka 24
  • Intermot 2010 - BMW K1600GT a K1600GTL: fotka 25
  • Intermot 2010 - BMW K1600GT a K1600GTL: fotka 26
  • Intermot 2010 - BMW K1600GT a K1600GTL: fotka 27
  • Intermot 2010 - BMW K1600GT a K1600GTL: fotka 28
  • Intermot 2010 - BMW K1600GT a K1600GTL: fotka 29
  • Intermot 2010 - BMW K1600GT a K1600GTL: fotka 30
  • Intermot 2010 - BMW K1600GT a K1600GTL: fotka 31
  • Intermot 2010 - BMW K1600GT a K1600GTL: fotka 32
  • Intermot 2010 - BMW K1600GT a K1600GTL: fotka 33
  • Intermot 2010 - BMW K1600GT a K1600GTL: fotka 34
  • Intermot 2010 - BMW K1600GT a K1600GTL: fotka 35
  • Intermot 2010 - BMW K1600GT a K1600GTL: fotka 36
  • Intermot 2010 - BMW K1600GT a K1600GTL: fotka 37
  • Intermot 2010 - BMW K1600GT a K1600GTL: fotka 38
  • Intermot 2010 - BMW K1600GT a K1600GTL: fotka 39
  • Intermot 2010 - BMW K1600GT a K1600GTL: fotka 40
  • Intermot 2010 - BMW K1600GT a K1600GTL: fotka 41
  • Intermot 2010 - BMW K1600GT a K1600GTL: fotka 42
  • Intermot 2010 - BMW K1600GT a K1600GTL: fotka 43
  • Intermot 2010 - BMW K1600GT a K1600GTL: fotka 44
  • Intermot 2010 - BMW K1600GT a K1600GTL: fotka 45
  • Intermot 2010 - BMW K1600GT a K1600GTL: fotka 46
  • Intermot 2010 - BMW K1600GT a K1600GTL: fotka 47
  • Intermot 2010 - BMW K1600GT a K1600GTL: fotka 48
  • Intermot 2010 - BMW K1600GT a K1600GTL: fotka 49
  • Intermot 2010 - BMW K1600GT a K1600GTL: fotka 50
  • Intermot 2010 - BMW K1600GT a K1600GTL: fotka 51
  • Intermot 2010 - BMW K1600GT a K1600GTL: fotka 52
  • Intermot 2010 - BMW K1600GT a K1600GTL: fotka 53
  • Intermot 2010 - BMW K1600GT a K1600GTL: fotka 54
  • Intermot 2010 - BMW K1600GT a K1600GTL: fotka 55
  • Intermot 2010 - BMW K1600GT a K1600GTL: fotka 56
  • Intermot 2010 - BMW K1600GT a K1600GTL: fotka 57
  • Intermot 2010 - BMW K1600GT a K1600GTL: fotka 58
  • Intermot 2010 - BMW K1600GT a K1600GTL: fotka 59
  • Intermot 2010 - BMW K1600GT a K1600GTL: fotka 60
  • Intermot 2010 - BMW K1600GT a K1600GTL: fotka 61
  • Intermot 2010 - BMW K1600GT a K1600GTL: fotka 62
  • Intermot 2010 - BMW K1600GT a K1600GTL: fotka 63
  • Intermot 2010 - BMW K1600GT a K1600GTL: fotka 64
  • Intermot 2010 - BMW K1600GT a K1600GTL: fotka 65
  • Intermot 2010 - BMW K1600GT a K1600GTL: fotka 66
  • Intermot 2010 - BMW K1600GT a K1600GTL: fotka 67
  • Intermot 2010 - BMW K1600GT a K1600GTL: fotka 68
  • Intermot 2010 - BMW K1600GT a K1600GTL: fotka 69
  • Intermot 2010 - BMW K1600GT a K1600GTL: fotka 70
  • Intermot 2010 - BMW K1600GT a K1600GTL: fotka 71
  • Intermot 2010 - BMW K1600GT a K1600GTL: fotka 72
  • Intermot 2010 - BMW K1600GT a K1600GTL: fotka 73
  • Intermot 2010 - BMW K1600GT a K1600GTL: fotka 74
  • Intermot 2010 - BMW K1600GT a K1600GTL: fotka 75
  • Intermot 2010 - BMW K1600GT a K1600GTL: fotka 76
  • Intermot 2010 - BMW K1600GT a K1600GTL: fotka 77
  • Intermot 2010 - BMW K1600GT a K1600GTL: fotka 78
  • Intermot 2010 - BMW K1600GT a K1600GTL: fotka 79
  • Intermot 2010 - BMW K1600GT a K1600GTL: fotka 80
  • Intermot 2010 - BMW K1600GT a K1600GTL: fotka 81
  • Intermot 2010 - BMW K1600GT a K1600GTL: fotka 82
  • Intermot 2010 - BMW K1600GT a K1600GTL: fotka 83
  • Intermot 2010 - BMW K1600GT a K1600GTL: fotka 84
  • Intermot 2010 - BMW K1600GT a K1600GTL: fotka 85
  • Intermot 2010 - BMW K1600GT a K1600GTL: fotka 86
  • Intermot 2010 - BMW K1600GT a K1600GTL: fotka 87
  • Intermot 2010 - BMW K1600GT a K1600GTL: fotka 88
  • Intermot 2010 - BMW K1600GT a K1600GTL: fotka 89
  • Intermot 2010 - BMW K1600GT a K1600GTL: fotka 90
  • Intermot 2010 - BMW K1600GT a K1600GTL: fotka 91
  • Intermot 2010 - BMW K1600GT a K1600GTL: fotka 92
  • Intermot 2010 - BMW K1600GT a K1600GTL: fotka 93
  • Intermot 2010 - BMW K1600GT a K1600GTL: fotka 94
  • Intermot 2010 - BMW K1600GT a K1600GTL: fotka 95
  • Intermot 2010 - BMW K1600GT a K1600GTL: fotka 96
  • Intermot 2010 - BMW K1600GT a K1600GTL: fotka 97
  • Intermot 2010 - BMW K1600GT a K1600GTL: fotka 98
  • Intermot 2010 - BMW K1600GT a K1600GTL: fotka 99
  • Intermot 2010 - BMW K1600GT a K1600GTL: fotka 100
  • Intermot 2010 - BMW K1600GT a K1600GTL: fotka 101
  • Intermot 2010 - BMW K1600GT a K1600GTL: fotka 102
  • Intermot 2010 - BMW K1600GT a K1600GTL: fotka 103
  • Intermot 2010 - BMW K1600GT a K1600GTL: fotka 104
  • Intermot 2010 - BMW K1600GT a K1600GTL: fotka 105
  • Intermot 2010 - BMW K1600GT a K1600GTL: fotka 106
  • Intermot 2010 - BMW K1600GT a K1600GTL: fotka 107
  • Intermot 2010 - BMW K1600GT a K1600GTL: fotka 108
  • Intermot 2010 - BMW K1600GT a K1600GTL: fotka 109
  • Intermot 2010 - BMW K1600GT a K1600GTL: fotka 110
  • Intermot 2010 - BMW K1600GT a K1600GTL: fotka 111
  • Intermot 2010 - BMW K1600GT a K1600GTL: fotka 112
  • Intermot 2010 - BMW K1600GT a K1600GTL: fotka 113
  • Intermot 2010 - BMW K1600GT a K1600GTL: fotka 114
  • Intermot 2010 - BMW K1600GT a K1600GTL: fotka 115
  • Intermot 2010 - BMW K1600GT a K1600GTL: fotka 116
  • Intermot 2010 - BMW K1600GT a K1600GTL: fotka 117
  • Intermot 2010 - BMW K1600GT a K1600GTL: fotka 118
  • Intermot 2010 - BMW K1600GT a K1600GTL: fotka 119
  • Intermot 2010 - BMW K1600GT a K1600GTL: fotka 120
  • Intermot 2010 - BMW K1600GT a K1600GTL: fotka 121
  • Intermot 2010 - BMW K1600GT a K1600GTL: fotka 122
  • Intermot 2010 - BMW K1600GT a K1600GTL: fotka 123
  • Intermot 2010 - BMW K1600GT a K1600GTL: fotka 124
  • Intermot 2010 - BMW K1600GT a K1600GTL: fotka 125
  • Intermot 2010 - BMW K1600GT a K1600GTL: fotka 126
  • Intermot 2010 - BMW K1600GT a K1600GTL: fotka 127
  • Intermot 2010 - BMW K1600GT a K1600GTL: fotka 128
  • Intermot 2010 - BMW K1600GT a K1600GTL: fotka 129
  • Intermot 2010 - BMW K1600GT a K1600GTL: fotka 130
  • Intermot 2010 - BMW K1600GT a K1600GTL: fotka 131
  • Intermot 2010 - BMW K1600GT a K1600GTL: fotka 132
  • Intermot 2010 - BMW K1600GT a K1600GTL: fotka 133
  • Intermot 2010 - BMW K1600GT a K1600GTL: fotka 134
  • Intermot 2010 - BMW K1600GT a K1600GTL: fotka 135
  • Intermot 2010 - BMW K1600GT a K1600GTL: fotka 136
  • Intermot 2010 - BMW K1600GT a K1600GTL: fotka 137
  • Intermot 2010 - BMW K1600GT a K1600GTL: fotka 138
  • Intermot 2010 - BMW K1600GT a K1600GTL: fotka 139
  • Intermot 2010 - BMW K1600GT a K1600GTL: fotka 140
  • Intermot 2010 - BMW K1600GT a K1600GTL: fotka 141
  • Intermot 2010 - BMW K1600GT a K1600GTL: fotka 142
  • Intermot 2010 - BMW K1600GT a K1600GTL: fotka 143
  • Intermot 2010 - BMW K1600GT a K1600GTL: fotka 144
  • Intermot 2010 - BMW K1600GT a K1600GTL: fotka 145
  • Intermot 2010 - BMW K1600GT a K1600GTL: fotka 146
  • Intermot 2010 - BMW K1600GT a K1600GTL: fotka 147
  • Intermot 2010 - BMW K1600GT a K1600GTL: fotka 148
  • Intermot 2010 - BMW K1600GT a K1600GTL: fotka 149
  • Intermot 2010 - BMW K1600GT a K1600GTL: fotka 150
  • Intermot 2010 - BMW K1600GT a K1600GTL: fotka 151
  • Intermot 2010 - BMW K1600GT a K1600GTL: fotka 152


Diskuse k článku

Poslední příspěvky:
Autor Datum a čas
AE... laufeček 05.10.2010  16:14
Vstoupit do diskuse ›