Chrysler: Imported from Detroit

Chrysler: Imported from Detroit: titulní fotka Chrysler oživuje kampaň „Imported from Detroit“, podpořenou zbrusu novým logem. Cílem je mimo jiné získání peněz na charitu.

Nové logo má jedno zásadní vylepšení – pěst patřící dřívější boxerské legendě, mistru světa v těžké váze v letech 1937 až 1949 Josephu Louisovi Barrowovi, více známému pod jménem Joe Louis. Pěst mimo jiné připomíná slavný ocelový monument, ruku zaťatou v pěst umístěnou v centru Detroitu na počest „The Brown Bombera“ v roce 1986.

Pro ty kdo netuší, o kom je řeč – tenhle 188 centimetrů vysoký boxer tmavé pleti například doslova smetl z ringu v „souboji století“ o mistrovské pásy v těžké váze organizací NYSAC a NBA v roce 1938 legendárního Maxe Schmelinga a jasně před sedmdesáti tisíci diváky ukázal, že nacistické řečičky o neporazitelné rase jsou jen bláboly (pravda, v roce 1936 dopadl souboj opačně…).

Ale dost boxerského dějepisu, hlavní je teď reklamní kampaň. V rámci ní můžete podpořit nákupem triček, mikin nebo čepic detroitské charitativní projekty, triko stojí v přepočtu lehce přes 500 Kč a třeba mikina s kapucí 900 Kč. Tak jen doufám, že Chrysler logo rámci kampaně „Imported from Detroit“ netiskne na trika z Číny $2$

Fotogalerie

  • Chrysler: Imported from Detroit: fotka 1
  • Chrysler: Imported from Detroit: fotka 2
  • Chrysler: Imported from Detroit: fotka 3
  • Chrysler: Imported from Detroit: fotka 4
  • Chrysler: Imported from Detroit: fotka 5
  • Chrysler: Imported from Detroit: fotka 6
  • Chrysler: Imported from Detroit: fotka 7
  • Chrysler: Imported from Detroit: fotka 8
  • Chrysler: Imported from Detroit: fotka 9
  • Chrysler: Imported from Detroit: fotka 10

Diskuse k článku

Poslední příspěvky:

Zatím nebyly vloženy žádné diskusní příspěvky.