Hurst Redline/BFG Camaro: Turbodmychadlo a V6

Hurst Redline/BFG Camaro: Turbodmychadlo a V6: titulní fotka Hurst Performance Vehicles poprvé ve své historii nabízí svým zákazníkům muscle car s vidlicovým šestiválcem přeplňovaným turbodmychadlem.

Slavný specialista na muscle cars šedesátých a sedmdesátých let si pro fanoušky výkonných amerických kupé připravil Hurst Redline/BFG Camaro s turbodmychadlem přeplňovaný vidlicovým šestiválcem.

Hurst Redline/BFG Camaro je oslavou spolupráce Hurst Performance Vehicles s výrobcem pneumatik BFGoodrich® Tires, zároveň má upozorňovat na použití pneumatik BFGoodrich Radial T/A® Spec Redline Edition, které jsou oslavou 40. výročí řady pneumatik Radial T/A.

Základem pro tento model je sériové Camaro V6 s továrním paketem RS, které je u Hurst Performance Vehicles důkladně upraveno. První změny na karoserii představuje nový bílý lak karoserie v kombinaci s černými pruhy doplněnými o červené lemování.

Dalšími úpravami exteriéru je použití spoileru Hurst AIR-SPEED™ na zádi a pětipaprskových 18palcových kol Hurst T1 s již zmiňovanými pneumatikami značky BF Goodrich, jejichž boky zdobí červená linka.

Nejdůležitější úpravu představuje použití turbodmychadla Hurst/STS. Úpravce sice oficiálně výkon přeplňovaného šestiválce neuvádí, ale podle neoficiálních zdrojů motor o objemu 3,6 l disponuje výkonem 360 koní (265 kW) při 6800 min-1 a točivým momentem 434 Nm při 5000 min-1. Sériové Camaro nabízí 315 k (232 kW) při 6400 min-1 a točivý moment 370 Nm při 5200 min-1.

Síla motoru může být na kola přenášena šestistupňovou manuální nebo automatickou převodovkou. Hurst v tiskových materiálech uvádí, že turbodmychadlem přeplňované šestiválcové Camaro nabízí podobné jízdní výkony jako verze SS s 6,2litrovým V8, ale má přitom až o 30 % nižší spotřebu.

S přeplňovaným šestiválcem spolupracuje výfukový systém z nerezové oceli od společnosti Magnaflow. K vylepšení ovladatelnosti výkonného šestiválce přispívá upravený podvozek se stavitelnými tlumiči Hurst/Detroit Speed a novými stabilizátory.

V interiéru je samozřejmostí dvoubarevné čalounění kůží Katzkin s prošíváním nití v kontrastní barvě a nechybí ani řadicí páka Hurst HARD-Drive „Pistol Grip“, která je standardem pro manuální i automatickou převodovku.

Hurst Performance Vehicles má v plánu vyrobit ročně jen 50 vozů a ke každému z nich dostane jeho majitel krycí plachtu Hurst a certifikát s podpisy celého týmu, který měl jeho úpravy na starosti.

Fotogalerie

  • Hurst Redline/BFG Camaro: Turbodmychadlo a V6: fotka 1
  • Hurst Redline/BFG Camaro: Turbodmychadlo a V6: fotka 2
  • Hurst Redline/BFG Camaro: Turbodmychadlo a V6: fotka 3
  • Hurst Redline/BFG Camaro: Turbodmychadlo a V6: fotka 4
  • Hurst Redline/BFG Camaro: Turbodmychadlo a V6: fotka 5
  • Hurst Redline/BFG Camaro: Turbodmychadlo a V6: fotka 6
  • Hurst Redline/BFG Camaro: Turbodmychadlo a V6: fotka 7
  • Hurst Redline/BFG Camaro: Turbodmychadlo a V6: fotka 8
  • Hurst Redline/BFG Camaro: Turbodmychadlo a V6: fotka 9
  • Hurst Redline/BFG Camaro: Turbodmychadlo a V6: fotka 10
  • Hurst Redline/BFG Camaro: Turbodmychadlo a V6: fotka 11
  • Hurst Redline/BFG Camaro: Turbodmychadlo a V6: fotka 12
  • Hurst Redline/BFG Camaro: Turbodmychadlo a V6: fotka 13
  • Hurst Redline/BFG Camaro: Turbodmychadlo a V6: fotka 14


Diskuse k článku

Poslední příspěvky:
Autor Datum a čas
Re: no super niko78 06.02.2011  18:47
no super HEMI 06.02.2011  18:33
Vstoupit do diskuse ›