Hurst/Hemi® Challenger: nastupuje stříbrná a černá

Hurst/Hemi® Challenger: nastupuje stříbrná a černá: titulní fotka Pro modelový rok 2010 si legendární specialista na "muscle cars" šedesátých a sedmdesátých let připravil nové provedení Dodge Challengeru, kombinující stříbrný lak s černými pruhy a řadou specifických doplňků.

Nové provedení Challengeru rozšiřuje dosavadní nabídku úprav od společnosti Hurst Performance Vehicles o číslovanou sérii vozu ve stříbrném laku s tradičními černými pruhy na kapotě, které doplňují tenké červené linky. Na karoserii i v interiéru této verze jsou rozmístěna loga firmy Hurst.

Stejně jako ostatní verze je i toto nové provedení vybaveno 20palcovými pětipaprskovými litými koly a řadící pákou „Pistol-Grip“, která má vzhled rukojeti pistole a založila slávu společnosti. Nové čalounění interiéru černou kůží, kterou může doplňovat kontrastní červené prošívání, je dílem firmy Katzkin.

Další úpravy zahrnují zadní spoiler Hurst AIR-SPEED® v barvě karoserie, stavitelný podvozek s tlumiči Hurst/Eibach, vzduchový filtr značky K&N a výfukový systém Hurst/Magnaflow z nerezové oceli.

V případě pohonné jednotky a jejího výkonu si zákazníci mohou vybírat ze čtyř stupňů naladění. Základ tvoří Challenger R/T s motorem o objemu 5,7 litru s výkonem 352 koní (259 kW) a točivým momentem 553 Nm. Druhým stupněm je provedení SRT8 s osmiválcem o objemu 6,1 litru naladěným na výkon 437 koní (322 kW) a točivým momentem 594 Nm. Třetí stupeň představuje návrat k motoru o objemu 5,7 litru, ale vybavenému kompresorem Vortech, který se postará o výkon 444 koní (328 kW) a točivý moment 663 Nm. Vrchol v nabídce společnosti Hurst Performance představuje verze s motorem o objemu 6,1 litru s kompresorem Vortech o výkonu 572 koní (421 kW) a točivém momentu 716 Nm.

Sériový Dodge Challenger nabízí v modelovém roce 2009 v provedení R/T s motorem o objemu 5,7 litru standardní výkon 372 koní (273 kW) a točivý moment 542 Nm. Sériový SRT8 s motorem o objemu 6,1 litru bude v roce 2009 disponovat výkonem 425 koní (312 kW) a točivým momentem 569 Nm. Při pohledu na tato čísla je jasné, že Hurst Performance u nepřeplňovaných verzí neusiloval o zvýšení výkonu, ale především o zlepšení jízdních vlastností a exkluzivitu, kterou dodává jeho jméno.

Fotogalerie

  • Hurst/Hemi® Challenger: nastupuje stříbrná a černá: fotka 1
  • Hurst/Hemi® Challenger: nastupuje stříbrná a černá: fotka 2
  • Hurst/Hemi® Challenger: nastupuje stříbrná a černá: fotka 3
  • Hurst/Hemi® Challenger: nastupuje stříbrná a černá: fotka 4
  • Hurst/Hemi® Challenger: nastupuje stříbrná a černá: fotka 5
  • Hurst/Hemi® Challenger: nastupuje stříbrná a černá: fotka 6


Diskuse k článku

Poslední příspěvky:
Autor Datum a čas
Re: zvuk %DOUBLE M 30.08.2009  17:53
zvuk HEMI 26.08.2009  21:49
Re: hm dmbs 26.08.2009  12:41
Re: hm %DOUBLE M 26.08.2009  12:32
Re: hm HEMI 26.08.2009  12:06
Re: hm %DOUBLE M 26.08.2009  11:57
Re: hm HEMI 26.08.2009  01:40
Re: hm HEMI 26.08.2009  01:38
hm dmbs 26.08.2009  01:34
nech sa prihlasi HEMI 26.08.2009  00:56
Re: amerika je amerika %DOUBLE M 25.08.2009  15:40
amerika je amerika stanny 24.08.2009  21:00
Hmm oIoo 24.08.2009  14:40
ach HEMI 24.08.2009  14:26
Moderná klasika %DOUBLE M 24.08.2009  09:54
Vstoupit do diskuse ›