Honda S2000 Modulo Climax: kultovní klasika v novém podání

Honda S2000 Modulo Climax: kultovní klasika v novém podání: titulní fotka Honda se pochlubila s exponáty pro tuningový Tokyo Auto Salon 2013. Asi největší hvězdu bude zmodernizovaný roadster Honda S2000.

Sportovní roadster Honda S2000 se přestal vyrábět v roce 2009 a od té doby stále marně čekáme na nástupce. A nejspíš ještě nějaký čas marně čekat budeme, Honda by sice prý ráda podobné auto udělala znova a nejspíš k tomu i dojde, ale momentálně to nemá prioritu což znamená, že k tomu v následujících minimálně pěti letech nedojde.

Aftermarketová značka Hondy Modulo ale na S2000 nezapomněla a připravila si na letošní Tokyo Auto salon studii Climax, která roadsteru, jenž se začal vyrábět v roce 1999, propůjčuje trošku současnější vizáž. Něco podobného ostatně bylo k vidění před dvěma roky v případě původní NSX.

Honda S2000 Modulo Climax se zaměřuje v první řadě na zlepšení aerodynamiky původního auta, čehož bylo docíleno nově tvarovaným předním nárazníkem, jenž možná nevypadá tak cool (i když to je pochopitelně otázka vkusu) jako ten na AP2 (verze S2K po faceliftu), ale funkce má v tomto případě asi přednost před formou. Obzvláštňuje ho navíc stříbrná lamela, která přechází do denních LED světel. S2000 dále dostala nový zadní nárazník s difuzorem, ne nepodobný tomu u Ferrari F12berlinetta. Zřejmě to po stránce aerodynamiky bude fakt fungovat.

Posledním novým aerodynamickým prvkem je dvojice křidélek na víku kufru, jejichž smyslem je usměrnit požadovaným směrem proud vzduchu za autem. S moderním pojetím aerodynamiky trošku kontrastuje spíše retrospektivně pojatý design 17" kol a stříbrný rám čelního skla.

Osvěžení přináší do interiéru kombinace hladké černé a perforované červené kůže, doplněné o kontrastní červené šití. Po technické stránce nedošlo k žádným změnám, takže se můžeme jen domnívat, zda je pod kapotou zběsilý 240k atmosférický motor F20, proslavený omezovačem v 9000 otáčkách nebo jeho pozdější umírněná verze s větším zdvihem a objemem 2,2 l, vytvořená kvůli získání většího točivého momentu výměnou za posunutí omezovače o 800/min níž.

Společnost bude na stánku Hondy v Tokiu dělat ještě nové kei miniauto N-One a to včetně úprav od Modulo i Mugen, úpravám se nevyhnou ani další kei N Box a N Box Plus, zaujme určitě i miniMPV Vamos v „postelové“ úpravě a k vidění budou i závoďáky HSV-010 GT a CR-Z GT pro šampionát Super GT. Objeví se i koncept Mugen CR-V, jeho snímky ale zatím nejsou k dispozici.

Fotogalerie

  • Honda S2000 Modulo Climax: kultovní klasika v novém podání: fotka 1
  • Honda S2000 Modulo Climax: kultovní klasika v novém podání: fotka 2
  • Honda S2000 Modulo Climax: kultovní klasika v novém podání: fotka 3
  • Honda S2000 Modulo Climax: kultovní klasika v novém podání: fotka 4
  • Honda S2000 Modulo Climax: kultovní klasika v novém podání: fotka 5
  • Honda S2000 Modulo Climax: kultovní klasika v novém podání: fotka 6
  • Honda S2000 Modulo Climax: kultovní klasika v novém podání: fotka 7
  • Honda S2000 Modulo Climax: kultovní klasika v novém podání: fotka 8
  • Honda S2000 Modulo Climax: kultovní klasika v novém podání: fotka 9
  • Honda S2000 Modulo Climax: kultovní klasika v novém podání: fotka 10
  • Honda S2000 Modulo Climax: kultovní klasika v novém podání: fotka 11
  • Honda S2000 Modulo Climax: kultovní klasika v novém podání: fotka 12
  • Honda S2000 Modulo Climax: kultovní klasika v novém podání: fotka 13
  • Honda S2000 Modulo Climax: kultovní klasika v novém podání: fotka 14
  • Honda S2000 Modulo Climax: kultovní klasika v novém podání: fotka 15
  • Honda S2000 Modulo Climax: kultovní klasika v novém podání: fotka 16

Diskuse k článku

Poslední příspěvky:

Zatím nebyly vloženy žádné diskusní příspěvky.