Diskuse: Honda CR-Z: odhalené podrobnosti o japonské verzi

zpět na článek
  • %eMaxikfoto

    Re: CR-Z

    29.12.09 11:45 Reagovat

    Ahoj mam Civika 1,4 8G, minule jsem jezdil na spotřebu: nejel jsem vice jak 80km/h, řadil jsem hned co nejvyšší stupeň (skoro stálena 6tku, zimáky 16", nevytačel motor na 2500 ot. ááááááááááááááááááááá spotřeba 5,8 !!!!! Ale moc me to nebailo, musel jsem se úplně na vše soustředit. Úáááh ty pomale rozjezdy! Dojezd 766 km. Ted jezdim zase normálka a spotřeba 6,4 l., když to vytáčím a lítám tak se nedostanu nad 7,5 l.

  • Enthusiastic.driverfoto Enthusiastic-driver

    Re: CR-Z

    11.12.09 11:33 Reagovat

    Vajtus: Souhlas s tou Pumou, ta je na stylu jízdy závislá velmi moc a jelikož já pomalu jezdit neumím, tak jsem se s ní furt motal kolem 10..

  • plzenak

    Re: CR-Z

    11.12.09 10:07 Reagovat

    Jestli skutečně jezdíš za spotřebu, kterou jsi psal, tak pak by jsi s CR-Z jezdil tak za 4 - 4,5 litru.
    Já se s Civicem nikdy nedostal pod 6,5 litru.

  • Vajtusfoto Vajtus

    Re: CR-Z

    11.12.09 09:41 Reagovat

    Deadlift:
    Papírově:
    1.7 VTC kombinovaně 7,4 l/100km

    1.6 VTEC kombinovaně 6,5 l/100km

    Ale podle tvých odkazů jsou spotřeby skoro stejné? Já s obouma autama jezdil a říkám, že u Hondy papírová spotřeba sedí, u Fordu je spíš vyšší...

  • Vajtusfoto Vajtus

    Re: CR-Z

    11.12.09 09:31 Reagovat

    Nebudu se tu přít, co jsem naměřil, to jsem naměřil, přesné to být nemusí, ani jízdní styl nemá každý stejný...

    Hlavní myšlenkou ale bylo, jak moc bude benzín pálit CR-Z oproti klasicickým ústrojím a já si myslím, že to žádný šetřílek rozhodně nebude, žádný současný hybrid není..

    Z toho vyplívá, že CR-Z bude mít všechny nevýhody hybridu a možná mizivou výhodu na spotřebě a emisích, zajímá vás tohle u sportovního auta?

  • riderhenryfoto riderhenry

    Re: CR-Z

    11.12.09 06:22 Reagovat

    Diskuzi o RX-8 uz hlavne neeee, strasne nerad se opakuju! >:D (podle me teda staci, kdyz ji bude umet servisovat jediny clovek v republice, kolikrat casto potrebuje clovek v zivote generalku? :-) )

    King: Tak ja bych se taky CTR nebranil, ale je tu par problemu - moc sse mi nelibi jeho design, jak interieru, tak exterieru. To by mi bylo jeste celkem fuk, ale spis existence JDM verze jaksi neospravedlnuje existenci te evropske, jestli mi rozumis. >:D To uz bych radeji sehnal Integru DC5, v Nemecku jich ted par bylo, kdyz jsem se dival. :-)

  • %omega31

    Re: CR-Z

    11.12.09 01:42 Reagovat

    treba vydržať ;-) . Honda ešte urobí šporťák. Proste s hybridov sa vyžiť nedá.Zlakli sa tej krízy až moc a stopli technicky vývoj na minimum ,zatial sa všetko skladá zo starej techniky. Technické novinky prídu s novým Civicom a tam sa uvidí akým smerom to pôjde :-!

    RX8 je dobrá volba ,ale málo ludí je schopných ju servisovať ;-\

  • Kingfoto King

    Re: CR-Z

    11.12.09 01:02 Reagovat

    Já se pohybuji od 7,3 do 8,5 l, přičemž do 7,8 ten jízdní styl moc svižný není. :-!

    Henry: Charakter jejích sportovních (a nejen těch) modelů mě vzal za srdce jako máloco jiného. Jenže teď už z nich zbyl jen CTR (nebránil bych se mu, je přesně pro mě ;-) ) a nadšení opadá, stejně jako hrdost na inženýrské schopnosti a reputaci téhle značky.

    Jinak mám pochopitelně své favority i mimo Hondu (a MX5 a RX8 jsou mezi nimi), takže na seppuku to u sebe v žádném případě nevidím. ;-)

  • riderhenryfoto riderhenry

    Re: CR-Z

    11.12.09 00:32 Reagovat

    tak te spotrebe taky neverim, ale dobre. :-)

    King: Docela se divim, ze zustavas porad tak verny Honde. Nereknu, kdyby jsi zil v JPN nebo USA, kde se prodavaji pravdepodobne i o dost zajimavejsi auta, ale v Evrope... No, nevim. :-) Mozna bys mel prejit konecne k Mazde! >:D

    Bojim se jedine veci, a sice toho, ze mi nekdo bude nekdy takto zbastlene auto vnucovat, misto meho vysokootacckoveho benzinoveho auta (nemyslim ted to soucasne)! 8-s

  • Deadlift

    Re: CR-Z

    10.12.09 23:31 Reagovat

    Vajtus lakujes nas pekne...

    1.7 VTC prumer 7,94 l/100km
    [odkaz]

    1.6 VTEC prumer 7,81 l/100km
    [odkaz]

  • Kingfoto King

    Re: Honda CRXriusus

    10.12.09 23:27 Reagovat

    Sám nevěříš tomu, že by malé kupé mělo horší chování na silnici než výchozí Insight, že ne?

    Pár hybridů už jsem projel a na řízení byl jednoznačně nejlepší Insight.

    Baterie bude mít, stejně jako zbytek IMA, z Insightu, takže je to vcelku přesný odhad. Těch 45 kg ber prostě jako fakt a nedumej nad tím.

    takže se s tebou shodnu asi jen na tom, že je to opravdu od Hondy dost podivný krok. Jenže to nemyslím na hybrid jako takový, ale spíš na to, že považují tyhle dynamické schopnosti adekvátní povaze auta.

  • Kingfoto King

    Re: CR-Z

    10.12.09 23:22 Reagovat

    Henry: Honda to opravdu nevzala za dobrý konec. Fandím jí a to se těžko hází za hlavu. Uvidíme, jaké bude CR-Z na vlastní kůži. Faktem ale je, že pokud Honda nebude mít pro mě auto, najdu si ho prostě jinde. :-(

    Vajtus: Neblázni, Plzenaak to auto měl pár let doma, já ho mám doteď [odkaz] a spotřebu, o které mluvíš, jsem nedosáhl nikdy. Asi jezdíš moc pomalu. ;-)

  • Deadlift

    Re: Honda CRXriusus

    10.12.09 23:11 Reagovat

    "Ani Insight nejezdí tak odtažitě jako Prius, tak nevím, proč by CR-Z mělo."

    Vse je jednou poprve..., faktem je, ze Insight taky neni Full hybrid... ale Mild hybrid, i kdyz marketeri Hondy urcite budou protestovat...

    "Jen na okraj - ty už jsi viděl ten "zabavny ridicsky schopny hybrid jine znacky?" Já zatím ne"

    No asi jsi toho jeste moc nevidel, ale mozna by ti pomohlo precist si zakladni srovnavaci recenze full hybridu na trhu, urcite budes potom vedet, mozna ho i uvidis, kdyz nekdy vyjedes nekam do "velkeho sveta"...

    " a ať už bude CR-Z jakkoli lenivé, řidičsky schopné bude ze všech hybridů zřejmě nejvíc."

    No to je odvazne tvrzeni na to, ze nevis ani jake baterie to bude mit proti konkurenci, tim padem neznas ani vahu. Kdyby byla super, urcite by ji netajili.

    45 kg se neda verit ani u Insightu, stejne tak teorii jak vse spravi rozlozeni vahy....

    K te ceste Hondy jsem skepticky, neni to ani poradny hybrid ani poradne bezne sportovni auto, je to neco, co ma pravdepodobne fungovat v JAP, kde je hybridomanie a Honda nema tak dobre technologie jako Toyota, tak zkousi prijit s necim originalnim.

    Ale muze to fungovat globalne, do peti let rozhodne ne, alespon ne v takoveto podobe.

    Ale stacilo by k te 1.5 dat treba modni turbo. Ale tahat baterky s uskrcenou 1.5 nebo 1.8.... to neni ani originalni ani chytre....

    Ale na druhou stranu treba jim to za par let vyjde, urcite to ma vetsi nadeji nez naftova protihybridni cesta nejmenovaneho nejmodernejsiho a nejproziravejsiho koncernu.

  • Vajtusfoto Vajtus

    Re: CR-Z

    10.12.09 22:58 Reagovat

    Žádná pohádka, mám to změřený, dotočením nádrže ;-) ...

    Normální jízda 5.5/100 bez problému, včetně dálnice, kde Civic ve 130 točí 4000 ot/min...

    Jinak 10/100 s tím budeš jezdit pokud na to šlápneš a pak zabrzdíš před každou křižovatkou, ale to je hloupá jízda ne sportovní, sportovnější (svižnou) jízdou myslím tu bez zbytečných brzd, řazení v 5000 ot/min a do 6.5/100 se v klidu vejdeš...

    U VTECu se spotřeba na jízdním stylu moc neodráží, teď jezdím s 1.7 VTC od Fordu (taky proměnlivé časování ventilů) a tam je rozdíl už hodně znát...

  • Plzenak

    Re: CR-Z

    10.12.09 22:21 Reagovat

    Vajtus: ...když jedu s Civicem VII 1.6 VTEC sportovněji, spotřeba nepřesáhne 6.5/100...
    Teď ještě tu o perníkové chaloupce >:D . Měl jsem Civica 1,6 VTEC VII generace a při sportovní jízdě jde spotřeba přes 10l/100km. Když se hodně snažíš, tak těch 6,5l dáš, ale o sportovní jízdě nemůže být řeč. Průměrná spotřeba při normální svižné jízdě 8-8,5l (město, dálnice, okrsky).

  • riderhenryfoto riderhenry

    Re: CR-Z

    10.12.09 20:56 Reagovat

    Ja to rikal! >:D Ted vazne. Od Hondy neslo moc cekat (King promine - taky to je, vlastne ted spis uz jen "byla", moje oblibena znacka), nechapu, kam timhle smeruji. Skoro jako by si vymenili s Toyotou role - LFA, nova "hachi"... Sice mam u aut spis rad vyladeny podvozek nez motor, ale jedno nemuze byt bez druheho, aby cloveku delalo auto opravdovou radost a driv nebo pozdeji ho proste bude stvat, ze ten motor je liny, ze nema klasickou spicku (coz asi mit nebude)... Mne ten vykon prijde hodne tragicky. Teda vlastne spis to zrychleni. Ne ze bych potreboval i v rodinnem sedanu zrychlit z 0-100 za 6 vterin, ale precejen u sportovniho auta... Zrovna v tomhle pripade si proste absenci lepsiho zrychleni/vyssiho vykonu nedokazu nijak omluvit, protoze ten elektromotor mel prece vykonu pomahat, za cenu vyssi hmotnosti, horsiho charakteru, vyssi ceny atd., ale tohle je jako spatny vtip. U me zatim dostava CR-Z 1 bod z 10ti, a to za design a snahu. :-)

  • Beee

    ...je to tak ako to je...

    10.12.09 20:55 Reagovat

    :no:
    je skoda nad tym polemizovat, uvazovat, co by bolo dobre a co nieje. je to tak ako to je...
    HONDA uz nieje a ani nebude to, co bola. polsedne dobre modely NSX, CRX, CIVIC VTI a nakonec S 2000... a je K O N E C . . .
    :no:

  • Vajtusfoto Vajtus

    Re: CR-Z

    10.12.09 20:16 Reagovat

    King: S tou obratností máš snad pravdu, ale spotřeba u současných hybridů je na jízdním stylu hodně závislá, třeba v TG naměřili u Priusu, který se snažil ujet M5 vyšší spotřebu než tomu osmiválci...

    Z vlastní zkušenosti, když jedu s Civicem VII 1.6 VTEC sportovněji, spotřeba nepřesáhne 6.5/100 bude CR-Z lepší? Pochybuji. Na co to je potom tedy dobré? Proč neladit nadále atmosférické benzíňáky, které Honda umí nejlíp. Marketing? Na zákazníky CR-Z dle mého soudu fungovat nebude...

  • Kingfoto King

    Re: Proč tak sklesle?

    10.12.09 16:54 Reagovat

    teejay: Ani já si nemyslím, že to pojede špatně, ale spíš jde o to, že se to asi nabude mít s čím měřit - všechny malé sporťáky asi pojedou líp, a to včetně Swiftu a Twinga. A to mě trošku deptá. 8-s

  • Kingfoto King

    Re: Honda CRXriusus

    10.12.09 16:53 Reagovat

    Deadlift: Ani Insight nejezdí tak odtažitě jako Prius, tak nevím, proč by CR-Z mělo.

    Jen na okraj - ty už jsi viděl ten "zabavny ridicsky schopny hybrid jine znacky?" Já zatím ne a ať už bude CR-Z jakkoli lenivé, řidičsky schopné bude ze všech hybridů zřejmě nejvíc. :-!

zpět na článek


Plakát týdne

McLaren 720S

Anketa

Který nový supersport se vám líbí?
Počet hlasů: 19562 | Zobrazit seznam všech anket