Diskuse: Honda Civic Type R Mugen 200: limitka pro UK

zpět na článek
  • riderhenryfoto riderhenry

    Re: CTR MUGEN

    17.02.10 14:35 Reagovat

    Tak ja bych taky radeji sel do 370Z apod., jenze je treba si spis polozit otazku, jestli je to zajimavejsi a lepsi auto nez Focus RS? Ja myslim, ze urcite. Ale verim tomu, ze vetsina lidi spis nebude souhlasit - ostatne jsme v Evrope a tady se takova auta moc nenosi, asi...

    King: Jel jsem v CRX 1.6 VTEC s vyfukem Remus a stazenou strechou. Predpokladam, ze CTR nebude tak hlasite. A i kdyz jsem v nem nejel, na volnych jizdach jich byva dost... To CRX bylo tak akorat, presne podle meho gusta. Neslysel jsem pres jeho zvuk ani se zatazenou strechou svuj motor... >:D

  • TeeJayfoto TeeJay

    Re: CTR MUGEN

    17.02.10 09:57 Reagovat

    Tak třeba já bych za hatch 1,2 milionu nedal, pořídil bych 370Z, ale každý, kdo ukáže takové Hondasrdce, by ode mě měl. :yes: Určitě by to nebyl žádný pozér. ;-)

  • Doyle

    Re: CTR MUGEN

    16.02.10 22:11 Reagovat

    Type R je proste kultovni zalezitost. Nehoni se za vykony a o to vetsi vahu dava na vyvazenost celku. A tenhle Mugen set je vyslovene designova zalezitost, ktera autu urcite neuskodi. Ale cena by me v kazdem pripade zajimala.

  • Brando

    Re: CTR MUGEN

    16.02.10 17:36 Reagovat

    tak tak, je tam riziko a je to už bez záruky, ajkeď je to nové... individuálny dovoz je aj výhra, ale je tam homologizácia, vela naťahovaní s byrokraciou, šak vieme aké to je... a koniec koncom sa niečo stane, čo by v N.A. spadalo pod záruku a potom sme tam, kde sme nechceli byť...

  • Kingfoto King

    Re: CTR MUGEN

    16.02.10 17:25 Reagovat

    Souhlasím, že Si Coupe je trošku o něčem jiném. Ale dovezeš to sem dneska už dráž, neplatí ti záruka a opravy některých částí auta jsou kvůli odlišnosti a složité dopravě o dost dražší. Pak je otázka, jestli to za ty komplikace stojí. Kamarádka si dovezla Mugen Civic Si, něco jí při jízdě vepředu cvaká a nedaří se do odhalit. U naší verze bys na záruku něco povyměňoval a neřešil to, takhle z toho kouká potencálně nějaký ten desetitisíc. :-(

  • Brando

    Re: CTR MUGEN

    16.02.10 17:18 Reagovat

    King, ja stebou súhlasím, je to kusovka! ale má to aj svoju peňažnú daň a zároveň potom ale aj hodnotu pre majitela nakoniec... takže ako som na začiatku napísal aj :yes: aj :no: ... ;-)

  • Brando

    Re: CTR MUGEN

    16.02.10 17:08 Reagovat

    za MUGEN RR 240 koní by som tolko nedal a za tento takisto nie. predpokladám, že bude cena ajtak vyššia od sériového so samosvorným dif.
    keď Civic prišiel s 8G na trh, tak som na to auto chodil sa pozerať. raz tam do Hondy dealera, raz inde... potom sa začalo hovoriť, že sa pripravuje trojdverový hatch. keď vyšla nová TYPE R a stála 999 900 SKK, tak som si povedal, "to za to nestojí!" ale mal som možnosť prejsť cez atlantik do N.A. a stál som u Civica SI Coupe, takisto s K20 motorom a potom som videl ten rozdiel v dizajne a športovosti modelu. kým tuna trojdverový hatch je to najlepšie, najšportovejšie od Hondy, tam je to isté srdce ukryté v krajšom šate a za také peniaze!!! lenže pri dovoze by vyšiel na rovný milion SKK a to je zasa otázne, či sa to oplatí??? dnešný vajcovitý TYPE R so zadným hrbom na dvojitom okne má prijatelnú cenu v takej výbave, pre tých, ktorím sa páči. keby aspoň to zadné okno zmenili nejakým faceliftom, bol by omnoho krajší! ale na bežné používanie športový hatch s výkonnou atmosférou so samosvorom za takú cenu, aká je dnes, je určite dobrá volba... samozrejme pre tých, komu sa dizajn páči. ;-) ale trubky navyše, čierne spätné zrkadlá, predný spojler dolu, plus zadný rebrík... Honda dealer si za to vypýta viac... :-)

  • Kingfoto King

    Re: CTR MUGEN

    16.02.10 16:58 Reagovat

    Brando, to je otázka. Jistě, za tyhle peníze máš Nissan 370Z nebo Evo X a Imprezu STI, ale to jsou prakticky masové produkty, kterých na nějaké srazu nebo na okruhu potkáš tucty. Takováhle úprava, to je jako když si necháš předělat Ferrari u Zagata. Je to dílo renomované firmy, vznikne jich jen 20 a je to opravdu špičkový engineering. Je to auto pro trošku jinou klientelu, která ví, co si za ty peníze kupuje, přestože z hlediska value for money je to rozhodně nesmysl. A co je na tom ze všeho nejlepší - je to stará dobrá "kovařina" - pekelně vysoké otáčky, vypiplaný atmosférický motor.

  • %Transporterfoto

    Re: CTR MUGEN

    16.02.10 16:50 Reagovat

    Určite viac, ako taký FRS2.

  • Brando

    Re: CTR MUGEN

    16.02.10 16:44 Reagovat

    ale ajtak to za tie peniaze nestojí. ;-)

  • Kingfoto King

    Re: CTR MUGEN

    16.02.10 16:32 Reagovat

    Brando, ty jsi trošku zmatený, Type R Mugen za 1,2 mega je tohle: [odkaz] . Tenhle článek je o autě, které má od Mugenu jen nárazníky. ;-)

  • Brando

    Re: CTR MUGEN

    16.02.10 16:20 Reagovat

    ale za tých 1.2 mil samozrejme českých, bývalých slovenských trochu viac, európskych neviem kolko, to vôbec za to nestojí... v takej cenovej hladine je už niečo iné... to angličani prepískli s tou cenovkou. :-)

  • Kingfoto King

    Re: CTR MUGEN

    16.02.10 16:00 Reagovat

    Henry, je poznat, žes s CTR nejel. ;-) Majitel GTI by do toho bez traktoristických sluchátek nesedl. Ale oproti EP3 je to opravdu tiché auto. >:D Na druhou stranu je to mechanický zvuk, Focus RS dělá větší brajgl, ale všechno výfukem a sáním.

    Tohle řešení výfuků určitě není úplně starosvětské, ale zas tak moc mě neuráží. Má to tak třeba i Gumpert Apollo. :-!

  • riderhenryfoto riderhenry

    Re: CTR MUGEN

    16.02.10 15:49 Reagovat

    taky bych odhadoval, ze sportovnejsi zvuk by CTR slusel vic, precejen v dnesni dobe byvaji vyfuky hodne utlumene. S tim naraznikem jsem to tezko nedomyslel, na vsechny pady se mi tohle reseni nelibi (designove ani funkcne). Zadni okno se mi taky nelibi, radeji bych "obycejne".

  • Brando

    Re: CTR MUGEN

    16.02.10 15:46 Reagovat

    nemám nič, ale že nebude viac revať... :-)
    kamoš má Civic 1.6 VTi, predchodcu typeR a reve to jako besné! ide do 9000 rpm... a keď zopne VTEC, tak to je šelma!
    ;-)

  • TeeJayfoto TeeJay

    Re: CTR MUGEN

    16.02.10 15:38 Reagovat

    Teď nevím, co máš proti zvuku motoru K20. :-O

    Mně se to dělené okno líbí, připomíná mi CRX.

    Žebřík. >:D :yes:

  • Brando

    Re: CTR MUGEN

    16.02.10 15:20 Reagovat

    keby tak zadné dvojité okno u 8G už bolo preč... tak by tam to "estetické" krídlo viac sadlo. takto to vyzerá ako rebrík... a tie kanálové rúry, no ešte to ujde. ale zvukový prejav to asi nezlepší...
    :-)

  • TeeJayfoto TeeJay

    Re: CTR MUGEN

    16.02.10 15:16 Reagovat

    Já nevím, jak to pořešil Mugen, ale co vím, tak u všech aut, co mají výfuk integrovaný do nárazníku, jde pouze o koncovku, nenavazující na výfuk. Takovéhle vyústění napevno s sebou nese obrovské komplikace - vibrace, žár. Takže výfuk končí před nárazníkem a co je vidět, je ozdoba.

  • riderhenryfoto riderhenry

    Re: CTR MUGEN

    16.02.10 15:11 Reagovat

    jo uz jsem to pochopil, takze ty koncovky jsou za tim a je to jenom designova zmena...

  • riderhenryfoto riderhenry

    Re: CTR MUGEN

    16.02.10 15:10 Reagovat

    no a to je jako soucast narazniku i koncovka vyfuku?

zpět na článek