Diskuse: Test: Honda Civic Type R - Hothatchi-do

zpět na článek
  • shady

    Re: motor

    31.10.08 17:19 Reagovat

    Atmosfera je pro lidi co si to chcou za volantem opravdu uzit...turbo umi kazdy....i VW

  • %babo

    Re: TEST

    31.10.08 14:06 Reagovat

    a jake Scirocco? Aspon 2.0 TFSI a ACC? >:-[] >:-[] Provokujem, ze? urcite to bude "len" 1.4 :-)

  • babo83

    Re: Hondi bida

    31.10.08 14:05 Reagovat

    hlavne TeeJay clio bude predsa len lahsie, je to predsa len auto o triedu nizsie. Ze je motor hore mrtvola je jasne, tam prave sa sustredili na vacsi tocak a tym padom je tam ten vykon skorej, ale hore to zas logicky straca...

    CTR ale myslim este stale splna len EURO IV, podla V splna az ACCORD od HONDY (no teda az - ako jeden z prvych)

    xx11: Ty si zase dalsi, co Ti jazdi auto nakrutak, ze? :no: Nic proti dobremu turbo typu 2.0 TFSI, ale tu zavodnu charakteristiku proste nema a je to nuda (aj ked bude v beznej prevadzke auto rychlejsie)

  • Michal Foktfoto Michal-Fokt

    Re: TEST

    31.10.08 13:51 Reagovat

    Díky. :-) Myslím, že mohu prozradit, že test chystáme na příští týden. ;-)

  • PLEAS

    TEST

    31.10.08 13:49 Reagovat

    Pěkně a přesně popsané. :yes: Už jste někdo jel v novém Sciroccu??Prej to jezdí hodně dobře..

  • Doyle

    Re: Hondi bida

    31.10.08 13:26 Reagovat

    Premyslim, kolik se asi tak usetri automobilce penez tim, ze se stejnemu motoru omezi vykon... Ze je odchod od DW k torzce na hlavu asi vedi vsichni. Doufam, ze se to uz nebude opakovat. >:-[]

  • TeeJay

    Re: Hondi bida

    31.10.08 13:23 Reagovat

    Je otazkou, jak do toho finalniho vykonu promluvily emise. S2000 plní Euro 4, CTR už Euro 5. Nevim, jak jsou na tom s emisemi v Japonsku, tam je ten samy motor vyladeny na 225 k. Bohuzel uz neni nikdo, s kym by se to dalo porovnat. Clio ma o 4 kone min a emise mensi o 16 g/km, takze to asi u Renault zvladli trochu lip, ale zas je ten motor ve srovnani s hondou nahore mrtvola.

  • xx11

    Re: Hondi bida

    31.10.08 13:13 Reagovat

    vsetci to tu nevedia

  • anonympous

    Hondi bida

    31.10.08 13:09 Reagovat

    vsichni tady moc dobre vime, ze ten motor je proste "slabej".Honda uplne s prehledem umi 240k z 2l, jenze v Honde rekli NE, pude na dracku aj s 201k a jeste torzkou, sice nas konkurence predezene, ale my diky tomu usetrime a vic vydelame! :-(

  • Doyle

    Re: motor

    31.10.08 13:03 Reagovat

    Rozhodne je pasaz z otackami bliz pulce nez uvodu, ale zacinam mit neodbytny pocit, ze misto diskuze vyhledavas nesmyslne hadky a tim padem konverzace s tebou postrada smysl.

  • Kingfoto King

    Re: motor

    31.10.08 12:59 Reagovat

    Lidi, co mají na CTR minulé generace (na tuhle se to zatím nedělá) programovatelnou jednotku si mohou upravit mapy a posunout omezovač na 8700-8800 otáček bez zatím patrného vlivu na životnost. Jedno upravené auto, točí dokonce 9000 [odkaz] nebo možná později i víc. Takže možné to docela dobře je. O 2.0 DOHC VTEC v Hondě S2000 nemluvě. ;-)

  • xx11

    Re: motor

    31.10.08 12:54 Reagovat

    odstavec s nadpisom posadlost otackami je v polovicke? si asi slepy. brm brm, 10tis otacok, brm brm

  • Doyle

    Re: motor

    31.10.08 12:49 Reagovat

    Hned na pocatku? Koukam na to a o otackach se hovori az temer v polovine clanku. Tezko ti pak nekdo uveri, zes to necetl cely. :-!

    A at koukam, jak koukam, nikde jsem nevycet, ze by ten motor mel neuveritelne tahnout od 4 nebo od 5. Pise se, ze to zacina v 5400 a pak se to vyrazne zlepsuje. Nikde ani zminka o "tahu". Tahne turbomotor - nekde zabere, pak zrychluje stejnomerne az nekam a pak zvadne. To neni pripad vysokootackove atmosfery.

    Je psano, ze to neni auto pro kazdeho, jsi toho jasnym dukazem. Uzij si sve TURBO a opravdove svezeni nech nam, ok?

  • Phaster

    Re: motor

    31.10.08 12:39 Reagovat

    Kdyby jsi v tom jel mluvil bys jinak. Trapnost si nech pro "turbo" golfy. Narvat na seriovej motor turbo a nalepit k tomu nálepku sport umí každej. O tom to ale zdaleka není.

  • xx11

    motor

    31.10.08 12:35 Reagovat

    prestal som to citat hned v uvode, kde sa autor rozplyva nad neuveritelnym tahom motora od 4000 resp 5000ot a hlavne v porovnani s turbo motorom...haha, porovnavat motor s krivkou krut. momentu v tvare gerlachu s preplnanym motorom, kde je k dispozicii maximum bezne v otackach okolo 4000-4500 a to nehovorim o modernych dvojstupnovo preplnanych motoroch...a zvladlo by to aj 10tis otacok...hehehe, to uz rovno 19tis, vsak to je vlastne motor z F1. Maximalna trapnost, otacky, otacky a krutiaci moment nikde, to je modla znacky honda.

  • %babo

    Re: 8G

    31.10.08 12:20 Reagovat

    no Si SEDAN sucasny v USA je fakt parada, alebo CTR JDM ako pises :-) Zial ale EU ma smolu... 8-s

  • %Transporterfoto

    8G

    31.10.08 11:59 Reagovat

    Mne sa aj tak páči najviac ´95-´00 verzia Si...To je typická honda...Neviem,toto vajíčko mi pripadá hl. zozadu totálne nešportovo...Krajší je aj ten sedan 8G Type-R,ten sa ale na SK nepredáva

  • %babo

    special edition

    31.10.08 10:54 Reagovat

    a som zvedavy, ako sa s tym honda pohrala po F/L. A ta special edition v bielej a so samosvorom, hm :-)

  • %babo

    perfektny test!!!!

    31.10.08 10:53 Reagovat

    Konecne jeden test CTR, kde sa zda, ze autor aj nieco s nim odjazdil.

    Kedze som mal to stastie jazdit skoro so vsetkymi sucasnymi HH, tak sa s tym da naozaj suhalist. Dizajn paradny, interier tiez, sedacky (bez priplatku uz v serii) uzasne, zial ale posad zbytocne vysoky. Motor je tazko navykovy a je uzasne, ze je to posledny HH, ktory neprepadol turbo mode. Pri beznej jazde je turbo urcite pohodlnejsie, ale len vysokotackovy motor doda ten zavodny pocit... A konecne je je CTR perfektne sprevodovany, takze pri predanei v redline clovek nespadne pod vtec.

    z torzky samozrejme nikto nadseny nie je... To je zas ta divnost HONDY, ako prva mala asi nezavisle zavenenie kol v triede a teraz prejde na torzku 8-s . A CTR je vazne tvrde, aj ked rozpravky o neriaditelnosti na rozbitej okreske su dost mimo, poskakuje vacsinou karoseria, ale podvozok len malokedy. Zial ale nedotacavost tam trochu je, mohlo by to byt urcite lepsie.

    Ked ale clovek zoberie vsetko dokopy, motor, podvozok, riadenie, prevodovka, tak je to najviac hardcore HH v triede. Mozno super specialna edicia R26.R bude este uplne inde a uvidime RS2.

  • hothatch

    krutost

    31.10.08 10:38 Reagovat

    ooooh * ja ho chciiiiiii

zpět na článek