Diskuse: Test: Honda Civic Type R - Hothatchi-do

zpět na článek
  • riderhenryfoto riderhenry

    Re: Re: Řízení je prostě fantastické

    02.11.08 13:06 Reagovat

    CTR je lepsi nez ST pro nadseneho ridice, to je bez debat. Atmosfera vs. turbo atd. Nicmene hodnotit je jako auta jako celky si netroufam... ;-)

    PS: Na takove ubozaky jsem si uz zvykl nereagovat... Proc se nevenuje te svoji objektivni novinarine, misto toho, aby se ztrapnoval? :no:

  • Doyle

    Re: Re: Řízení je prostě fantastické

    02.11.08 11:58 Reagovat

    babo, asi mas recht, vzdyt se tu nekdo otrel vlastne o forda, odtud by mohl vitr foukat. Skoda, ze nam tu pleveli diskuzi.

    ...ale CTR je lepsi nez ST, ne? >:-[] >:D uz mlcim, mlcim. ;-)

  • ???

    Re: Re: Řízení je prostě fantastické

    02.11.08 11:55 Reagovat

    s tema ciselkama - jdi se zahrabat. nebo takove "dopisy" si poslal taky treba needellovi do fifth gear? >:-[] >:-[]
    oznacil totiz ctr 7g za lepsi HH na kazdy den, ako RS1 >:-[] >:-[]

  • babo83

    Re: Re: Řízení je prostě fantastické

    02.11.08 11:06 Reagovat

    A ano, trvalo to dlho, ale pan 45646 alias RS alias Deadlift sa tu opat objavil so svojimi nezmyslami (test ktory sa nehodi do kramu, treba tam utocit, nadavat :no: ved aj Topgear sa nechal podplatit a CTR sa tam stal HH rokom podvodom ze ano). Riderhenry, TeeJay a v neposlednom rade aj pan Fokt, odporucam vobec neragovat - zbytocne. navrhujem pokracovat v uvolnenej debate.

    Koniec koncov nikto tu nenapisal, ze 8G je lepsi ako 7G (8G ma lepsie riadenie a este lepsiu prevodovku, zial ale je tazsi, ma horsi podvozok, stratil zabavnu pretacavost a je nedotacavejsi). A ani nikto nepisal, ze je CTR 8G lepsi HH ako ST, takze :-!

    a spatna vazba... To mladici nevediat co je, to malo tak BMW 3er ako RWD bez posilovaca... Mylit si prijemny odpor (ktory ST fakt ma a celkovo Fordy maju prijemnu spatnu vazbu v riadeni) so spatnou vazbou je trosku mimo. ST ma prijemnejsi odpor, nie je vsak zdaleka tak strme a v utiahnutej zakrute musi clovek ruckovat a je mrtvejsie okolo strednej pozicie... linearne su obidva vlemi slusne.

  • Doyle

    Nic neni jako driv

    02.11.08 11:05 Reagovat

    Byla tady docela dobra diskuze o autech a ted totady vypada jak na autorevue. A staci na to jeden exot. Pry kolega novinar. Co nepozna PR clanek, ma problemy s cestinou a tak pevne si stoji za svym nazorem, ze se schovava za nick z par cisel. Clovek z branze, co se tu ohani uplacenim, asi s tim bude mit vlastni zkusenosti, sazel bych to na Ford, ne? A je to fakt borec, co uz dokonce ridil auto ne sotolinovy erzete pod dohledem zavodnika voe a ted uz vsechno vi. Tak to teda jdeme vsichni do kolen. Vis co, chytraku, bez si cintat pentli nekam, kde na to jsou zvedavi. :no: Ach jo

  • 45646

    Re: Re: Řízení je prostě fantastické

    02.11.08 00:16 Reagovat

    TeeJay mozna jsem hulvat ale nejsem blbec jako nekdo >:D

    Pokud bych tomu veril crash.net, jako ze cisla moc nesedi, tak za prve to neni z aktualniho roku a zadruhe to je jen jeden trh.

    07 Honda sold a total of 5192 FN2 Type R's in the UK.
    Over the same period, Ford sold 4778 Focus ST's (all variants), and the Golf GTI (incl. Edition 30) recorded a total of only 1984 sales.

    A ja mluvil o CR. Autofun.cz je ceske periodikum.

    V roce 2006 a 2008 je to Focus ST i v UK.

  • 45646

    Re: Re: Řízení je prostě fantastické

    01.11.08 23:48 Reagovat

    "Myslím, že z toho, co jsem napsal, jasně vyplývá, že hodnotím řízení F ST velmi vysoko - v tomto případě druhé nejlepší ve třídě. Co se účinku posilovače týče, je dokonce vůbec nejlepší."

    "ostrost toho u CTR, ale i citlivost v přímém směru."

    Slusne jsi protirecite.
    Citlivost nebo presnost je uzce spjata s kvalitou naladeni posilovace a jeho technickym resenim.

    Neznamena ze cim strmejsi rizeni tim presnejsi a ostrejsi. To je mylny predpoklad.

    Tim Typer-R rozhodne nevynika proti Fieste ST nebo Focusu ST.

    "Zpětná vazba je u současných HH jen zbožným přáním, ST nevyjímaje."

    Aha tak jsme doma!!! Ted jste se poradne ukazal co ve Vas je za kvalitniho odbornika. Fakt perla :yes: Jak jsem rekl na Auto.cz Vecina cesky novinaru nevi co je zpetna vazba na rizeni, jestli to neni tim ze vecina z nich nikdy neridila zadne auto na poradne sotolinove RZ pod vedenim profesionala aby vedeli jak u nekterych funguje nebo nefunguje.

    "To ze neco nepoznate Vy, neznamena ze to tam neni."

    Tuto vetu si pane nebo chapce nekam zarumaj nebo zaramujte.

    Fordy ST prave vyjímaje.
    :yes:

    Chapu ze spetna vazba se vam nehodi do dokonaleho hodnoceni rizeni Type-R.

    At zije solidni novinarina tohoto druhu. Fakt sila. Uz mne to ani zde neprekvapuje.

  • TeeJay

    Re: Re: Řízení je prostě fantastické

    01.11.08 23:35 Reagovat

    45646 - jsi hulvat. :no: To jednak a druhak nez neco placnes, moh bys projevit jen trochu snahy a zadat par pismenek do googlu. Treba //best selling hot hatch//. Asi budes prekvapeny tim, co najdes. Prozradim, ze ty tve //housky na krame to nejsou//...

  • 45646

    Re: Re: Řízení je prostě fantastické

    01.11.08 23:23 Reagovat

    Ale bohuzel anonyme pravdive. Takoveto hodnoceni scela tezce prestrelene a velmi subjektivni si dovolit slusny novinar nemuze. Pokud muze bude za nim jen tucny fanancni obnos. Protoze jeho povest je jasne poznamena. Jako kolega novinar to jinak ani hodnotit nemohu.

    A poznamky jako "Různí „experti“ už z toho jasně poznají, že musí být podvozek CTR špatný."

    Atd v tom kontextu vypadaji opravdu zajimave a ukazuji ze autor je klasicky "vseved". A vsichni ostani s jinym nazorem jsou paka.

    Byt marketingovym pracovnikem FMC s.r.o. tak nedam panovi Michalu Foktu do ruky uz jedine auto na test.

  • Michal Foktfoto Michal-Fokt

    Re: Řízení je prostě fantastické

    01.11.08 22:39 Reagovat

    Myslím, že z toho, co jsem napsal, jasně vyplývá, že hodnotím řízení F ST velmi vysoko - v tomto případě druhé nejlepší ve třídě. Co se účinku posilovače týče, je dokonce vůbec nejlepší. Bohužel mu chybí nejen strmost a ostrost toho u CTR, ale i citlivost v přímém směru. Zpětná vazba je u současných HH jen zbožným přáním, ST nevyjímaje.

    Porovnání současného a minulého CTR není úkolem tohoto testu, u 7G ale řízení opravdu za moc nestálo.

    Nevím, z jakých "faktů" vycházíte, ale 8G se naopak prodává výrazně lépe než 7G. Přesná čísla není snadné získat, ale prodeje se celoevropsky pohybují řádově na dvojnásobku předchozí generace.

    A co se vašeho obvinění týče, na něj lze jen těžko něco říci. Snad jen, že "podle sebe soudím tebe" nemusí být zrovna obecná norma chování...

  • riderhenryfoto riderhenry

    Re: 4. pedál

    01.11.08 22:21 Reagovat

    Chcete mi rict, ze snad jezdite s nohou porad oprenou o spojku, nebo co? Zacinam se docela desit... 8-s

  • Aleš

    Re: Řízení je prostě fantastické

    01.11.08 18:52 Reagovat

    docela drsné obvinění, nemyslíš anonyme?

  • %Transporterfoto

    Re: 4. pedál

    01.11.08 18:05 Reagovat

    To nieje pedál :-)
    To je v každom aute,len v športových je to obložené tým tahokovom.Tam by sa mala odkladať noha alebo čo.

  • 45646

    Řízení je prostě fantastické

    01.11.08 17:44 Reagovat

    Řízení je prostě fantastické a dle mého názoru překonává i to ve Focusu ST.

    Opravdu jen dle Vaseho koupeneho nazoru pane Fokte. :no:

    Fantasticke rizeni musi mit nejen presnost ale i vynikajici zpetnou vazbu a nesmi pri pridani plynu trpet zatuhnutim posilovace v prime smeru, jak tim trpi soucasna i minula Typer-R.

    Na zpetnou vazbu rizeni ST, Type-R fakt nema. Ale chtit priznat to od cloveka ktery povazuje posledni generaci Typer-R za povedene auto asi nejde.
    PS predchozi Typer-R byla proste lepsi a to prizna i velky fanda Hondy.
    Velky fanatik jako pan Fokt evidetne ne.

    Pekny PR clanek, jeho ucel je jasny zvednou spatne prodeje a posramocenou povest posledniho Typer-R. Ktery ani po zlevneni se neprodava tak dobre jako predchozi generace. To je proste fatk.

    Za to ST se pradava jako housky na krame i bez koupenych testu u Anima Publishers.

  • chevcz

    Re: 4. pedál

    01.11.08 16:36 Reagovat

    To je pedál katapultu(viděl jsi někdy Knight Ridera? >:D )

  • Tooom

    4. pedál

    01.11.08 14:11 Reagovat

    >:D Pls... napiste niekto naco sluzi ten 4. pedál, ktorý je úplne vľavo.... thx

  • willík

    Re: R26.R?

    01.11.08 10:19 Reagovat

    Ju to je fakt,jezdi na těch Toyo R888.třeba pak i na mokru,bude dost o hubu...takže to chce ještě jednu sadu,ale to auto je samo o sobě,dost nepraktický:))Ten kluk z Brna jezdí nějaký okruhový závody,třeba ho někde uvidíme...125kg je dole,ale zas je tam rám...ten bude taky něco vážit,myslím si,že si auto polepšilo tak o 70kg...nepojede to fakt o moc jak kamaridova normál"R26,ten čas na severní smyčce udělelali ty semislicky..Ale každopádně je to skvělé auto!

  • babo83

    Re: R26.R?

    31.10.08 23:48 Reagovat

    No aj tych 100kg ci kolko dali dole nebude na zahodenie :-) Semislicky su ale len pre velkych manikov (a ked nemas viacej aut, musis mat aj beznu sadu, bez toho to nepojde) :-)

  • willík

    Re: R26.R?

    31.10.08 22:52 Reagovat

    Je to tak,šlo přes našeho známého,dealera,v Uhlířských Janovicích,stáhlé ze Švýcarska(kontakty:)...Je v modré barvě,,,U mě vítězí teda kombinace,bílá barva,černá kola...:))Myslím,že velkej rozdíl oproti standart verzi R26,už nebude(dělaj to hlavně ty semislicky Toya)...Vzhledově,ano je to pumpa:))Joo taky nevím,proč je tak,kurevsky drahej...

  • babo83

    Re: Hondi bida

    31.10.08 22:33 Reagovat

    no to som pozeral, na stare clio je QUAIFE sakra drahy... Neviem, preco.

zpět na článek