Diskuse: Test: Honda Civic Type R - Hothatchi-do

zpět na článek
  • riderhenryfoto riderhenry

    Re: CTR 7G

    07.11.08 15:37 Reagovat

    No jo, ale ja bych si VW koupit proste nemohl uz z principu - nejak se mi cim dal tim vic hnusi... Nemyslim si, ze by Scirocco ridici mohlo dat to, co nektera i soucasna auta pro ridice za podobne penize.

  • %babo

    Re: CTR 7G

    07.11.08 00:14 Reagovat

    no a on teda cez 20 fakt nema :-) a hlavne jazdi tam max po forach a prudi tam.
    autom vlastnym sa nepochvalil este nikde (ze by ziadne nemal?). ale obvinovat vsetkych, aky maju fake, tak to je vazne na smiech :-)
    dufam, ze ked vide Scirocco, tak sa tam tak diskusia nepokazi. VW sice nemam rad, ale to auto sa im tusim podarilo ;)

  • riderhenryfoto riderhenry

    Re: CTR 7G

    05.11.08 10:41 Reagovat

    Mne akorat rozcililo, jak si zkopiroval muj profil a napsal pod to, jaky jsem mlady *, to uz je trochu moc...

  • %babo

    Re: CTR 7G

    04.11.08 23:33 Reagovat

    si fake z hondalcubu a to je uplne najhorsie... :-) A redaktor pan Michal Fokt vobec neexistuje, je to urcite anonym pre redakciu :-) :-) ked Ta prejde prvotne nastvanie, tak je to celkom smiesne :-)

    Inak ja som zvedavy na to CTR po F/L (mozno sa este trochju pohraju s podvozkom) a s LSD... a ta biela s bielymi kolami nema chybu. Pre mna ale trochu skoda, ze sa nedovaza aspon z USA Civic Si (ci uz coupe, alebo sedan)

  • riderhenryfoto riderhenry

    Re: CTR 7G

    04.11.08 19:31 Reagovat

    No ja jsme celej jeden velkej fake... ;-)

  • %babo

    Re: CTR 7G

    04.11.08 17:22 Reagovat

    ale riderhenry, na to ze mas fake MX-5, tak sa na nej celkom povozis nie :-) ja by som tiez chcel fake auto, co ma vsade odvezie a doprajem si na nom zabavu :-)

    internetove diskusie anonymov pritahuju a takt tu jeden znicil celu diskusiu, co je skoda. Mozno by to chcelo len reigostrovanych uzivatelov, lenze to by tu nediskutoval asi nikto, je to tu prilis nove...

  • riderhenryfoto riderhenry

    Re: CTR 7G

    04.11.08 00:43 Reagovat

    Nad projevy tve inteligence by se clovek opravdu hodne nasmal! Ty jsi tak tupy, ze nemuzes ani otevrit klubove stranky, na kteryh odkazuju na svem profilu... Ridicak mam jen 4 roky, vsak taky netvrdim, ze umim ridit. Ale na druhou stranu ve me hloda pocit, ze ty o autech vis opravdu kulove, protoze jinak bys nemohl vypustit takove kraviny, ikdyz internetova anonymita lidem otvira huby, aniz by premysleli nad tim, co vubec rikaji... Jsi ubohy.

    Mozna by stalo za to nektere prispevky, ktere k nicemu nejsou, promazavat. Pak tady clovek procita obrovskou diskuzi a z poloviny cte jen nadavky jednoho anonymniho ubozaka... :no:

  • babo83

    Re: nic nie je ako kedysi

    03.11.08 23:35 Reagovat

    ze aj BMW uz ide do turba znaci len to, ze atmosferam casom odzvoni (asi ako atmosferickym dieslom)... ja len cakam, ktore M od BMW dostane preplnovany motor

  • Aleš

    Re: nic nie je ako kedysi

    03.11.08 21:03 Reagovat

    A pak tvůrce špičkových atmosfér jako je BMW udělá dvakrát přeplňované benzinové šestiválce, které mají charakter nehorázně silné atmosféry (žádné turbokopance ani náhlý nárůst síly) a tahají až k šesti tisícům. Zkrátka...dneska si už vybere snad každý :yes:

  • %babo

    Re: nic nie je ako kedysi

    03.11.08 17:24 Reagovat

    jo na tom Doyle, nieco bude :-) Mam rad atmosferu, ale turbo moze byt fajn - nove EVO vraj toci 7400 a tiahne ako sibnute uz hodne skoro :-) Ale presne, turbo nadsenci by tiez mohli uznat, ze dobra atmosfera je super.

  • Doyle

    Re: nic nie je ako kedysi

    03.11.08 17:06 Reagovat

    Ja turba nezpochybnuju, taky se rad necham zatlacit do sedadla, da se s nima fakt rychle litat, coz respektuju. ale na druhou stranu bych byl rad, kdyby zaprisahli turbari zase byli schopni akceptovat skutecnost, ze atmosfera je o zabavnem a sportovnim svezeni mnohem vic. Jenze toho se nedockame, pac honda "netahne vocpoda pytcho", tak je to verk. A lidi jsou cim dal linejsi.

  • %babo

    Re: nic nie je ako kedysi

    03.11.08 17:00 Reagovat

    presne tak - 7G malo urcite horsiu pozuciu za volantom (aj ked je skoda, ze aj 8G je vysoke, napriklad GTI ma nizsi), riadenie bolo horsie urcite, prevodovka bola super, ale 8G ma lepsiu. Ostatne veci ovsem hovoria pre 7G, to je fakt. Honda este hra tu strasne emisnu ligu a preto nezvysuje vykony (hold mali mi znizovat vahu, ako mazda).

    no a torzka - to je typicka honda. Ma nezavisle zavesenie snad uz v CV 4g a ked ju ostatni zacinaju nasledovat, tak utne a da do 8G torzku... Ako keby ju naladili nejako super uzasne a ukazali - mi to vieme aj takto... ale to sa nezadarailo >:D

    este by som len chcel povedat, ze zas tie turba - uz to nie je jak kedysi, dame turbo a hotovo, na trhu sa uz zacinaju objavovat fakt kvalitne turbo motory. Ja stale ked turbo, tak hardcore -> EVO, alebo nieco podobne, ale aj 2.0 TFSI, T5, prekvpaivo ten 225k od Renaultu je tiez dobry

  • Doyle

    Re: nic nie je ako kedysi

    03.11.08 16:38 Reagovat

    Prekonat tech 120 k/litr, co ma S2000? To snad ani s euro5 nejde, ne? :-O :yes:

    ale jo, tenhle cTR ma mouchy, v clanku to zaznelo, ale co si budem povidat, on je 7G mel taky. Posaz byl otresny, sklon volantu jak v autobuse, rizeni guma. ted jako by to bylo zapomenuto, 7G je kult a argument odpurcu Hondy vuci Hondakum (dost paradox) a 8G je najednou kram. Vzpominam si, ze uplne to stejne si vyslechl 7G, kdyz stridal Integru. A vyslechne si to i kazde nove M3, i kdyz tam pro jistotu davaji furt vetsi a vetsi motory, aby kritikum zavreli papulu. Nejvetsi paradox toho vseho je, ze automobilky, ktere v minulosti nikdy kloudne sportovni modely nedelaly, najednou z niceho nic prejdou na silna turba, najednou maji drive zpochybnovane nezavisle zaveseni a najednou jsou za hvezdy. Zatimco sportovni Hondy jsou uz roky ideove porad stejne a diky sve filozofii byvaly kdysi v nekterych ohledech nedostizne, najednou nemaji nejlepsi 0-100 a maximalku a trapaci od konkurence se najednou citi byt za borce. ovsem s tou tuhou napravou si teda honda nas* do hnizda, doufam, ze se u 9G vrati k pricnym ramenum nebo necemu jinemu.

  • %babo

    Re: nic nie je ako kedysi

    03.11.08 16:18 Reagovat

    doyle - slusne napisane. Inak len k hodne a atomsfere - je mozne, ze v novej NSX bude este ten z S2000 prekonany... Aj ked niekedy mam pocit, ze NSX bude tak v roku 2020 :-)

    sucasny CV ma problem, ze je hdone tvrdy a pri tom su niektore konkourentne HH menej nedotacave a pri tom pohodlnejsie... to je prusvih, chcelo by to este lepsie zatacat, alebo rovnako zatacat a byt komfortnejsi. No a samozrejme ked uz isla vaha hore, tak to chcelo aspon 210-215k. (honda z rovnakeho bloku nema problem dostat 220k alebo 225 v CTR JDM). Celkovo, ze honda chce a vie a do EU nedovezie, ma strasne stve. (prave CTR JDM - nezavisle zavesenie zaadnych kol, 225ps, samosvor, .....).

    a suhlas, honad vie atmosfericke 4valce stale najlepsie, skoda, ze sa viacej nesnazi aj vo V6 a ze pre vyvoj V8 potvrdila vyvoj az nedavno (pojde do novej ACURA RL / HONDA LEGEND, ovsem je mozne, ze bude prave len v ACURA a LEGEND bude zruseny).

    marketing - ten ma v europe honda hodne slaby :-)

  • Doyle

    Re: nic nie je ako kedysi

    03.11.08 16:08 Reagovat

    xx11: Teda nevim kamo, co te zere. Od webu autofun budu prave cekat, ze bude test plny subjektivnich nazoru, ruznych hlasek, komentaru a hlavne - ze se bude dobre cist a clovek pak bude mit chut vzit do ruky klicky a jit se taky projet - je jedno, jestli s turboGTI, nebo atmoCTR. Jako chapu, ze tenhle styl nebude sadet kazdymu, ale kdyz chces pytel suchych faktu, mas na vyber spoustu jinych webu nebo casaku.

    Jinak babo ma pravdu, jednim z kouzel atmosfery je prave to umeni dobre s ni zachazet. Ja teda zadny mechanicky hodinky nemam (chystam se na ne), ale je to presne o te dusi. Turbo je rychly, precizni qartz, dobre udelana atmosfera je poctiva hodinarina.

    A co je spatneho na srovnani motoru VTEC s atmosferami Ferrari nebo BMW M3? V cem jsou jejich motory lepsi? Jsou jen vetsi a tim padem maji vykon jinde. Jinak jde o uplne stejne dobrou praci. Honda navic myslim dokaze ze svych motoru dostat nejlepsi litrove vykony.

    A jeste k podvozku soucasneho civicu a predchozich: ten aktualni neni opravdu tak zabavny jako u minuleho, ale zase je mnohem jistejsi a bezpecnejsi. Je to urcite krok stranou, uvidime jak se s tim honda popere u nove generace, ale urcite neni spatny. Nejvetsi prusvih je asi marketingovy.

  • %babo

    Re: nic nie je ako kedysi

    03.11.08 15:35 Reagovat

    kludne mozes mat nazor, ze atmosfericky motor je ako vysavac, tak si kup vysavac, alebo nekupuj nic. Nikto Ti nebrani kupit turbo. Atmosfera (dobra atmosfera) je ale o tom, ze ma vykonovy spicku a je zloztiejsie ju vyuzit spravne. Podradit si kludne aj cez dva stupne (cez medziplyn) a ist na to, prejst zakrutu na spravny kvalt, aby si na konci nebol poddtoceny, ... spusta veci.. ao povedal minule kamarat - automaticke hodiny zo strojcekom su tiez menej presne, ako obycajny QUARTZ. Ale spravit ich je x-nasobne narocnejsie a fajnsmeker si kupi tie automaty

    Na to ale soferovat CTR 8G treba mat a 7G este viac. VW robi trebars HH, ktore su dobre, ale moze ich soferovat aj mlady Dirk a sluzka Gertruda. V predajoch im to ale nevadi, oni na to vsadzaju. Type R je ostre, ako Renault RS, alebo Focus RS... Aj ked vsetci oproti predchodcom su makksi a makksi (napriklad clio 197 vs. 172, CTR 8G vs 7G, ... z inej kategorie STI vs. predchodcovia, EXO X vs. EVO IX - o nejakej VI ani nehoorme :-) )

  • xx11

    Re: nic nie je ako kedysi

    03.11.08 15:24 Reagovat

    na podobny pocit (podobny CTR nie ferrari) mi staci zapnut vysavac.
    viem co sa tu tym chcelo povedat, je to hned v uvode clanku:
    ...stejně nekompromisními pravidly se řídí auta s označením Type R a stejný životní postoj vyžadují i od svých řidičů. Máte na to?
    tak co, mas na to?

  • %babo

    Re: nic nie je ako kedysi

    03.11.08 15:15 Reagovat

    Ferrari, M3 - podobaju sa vysokootackovym priebehom a CTR snad toci viacej ako M3 (viacej otacok)... Uzijes si podobny pocit za 3/4 mega...

    To mas ako R26.R je auto za zlomok ceny M5 a na Ringu bolo rychlejsie... ak nevies xx11 pochopit, co sa tu tym chcelo povedat, tak kasli na to... len hlavne klud :-! :-!

  • %babo

    Re: nic nie je ako kedysi

    03.11.08 15:13 Reagovat

    xx11 - ???
    zavodne motory - vsetko najlepsie len zacina nad 6000, kde u konvencnych tam stracaju dych...

    podvozok - vsetky HB sa snazia mat co najvacsi kufor. Honda to vyriesila zle - torzka. Focus to vyriesil zaujimavo, ale vyzera aj HB tak trochu ako kombi, je ten kufor taky natiahnuty... Golf ma nezavisle zavesenie kol, ale pomerne maly kufor.

    A ked sa este pozrieme na CIVCY - 7G vyzeral ako dodavka, ci nakupna tazka daleko viac, ako 8G... 6G zas nemal podvozok nic moc, ani VTi verzie... takze neviem neviem

  • xx11

    Re: nic nie je ako kedysi

    03.11.08 14:27 Reagovat

    ale to ze niekdo porovnava motor v nakupnej taske s ferrari alebo M3...zavodne motory predsa tocia nad 6000....to je v poriadku...trouba

zpět na článek