Diskuse: Honda Civic Si Coupe: ostrý civic pro Ameriku

zpět na článek
  • mustafafoto mustafa

    Re: Re: ...

    22.04.11 17:44 Reagovat

    Já tam teda vidim povedenej trackday. Nic, co by mělo vypovídající hodnotu o tom, že by Honda dneska nějak excelovala...

  • plzenaakfoto plzenaak

    Re: ...

    22.04.11 16:37 Reagovat

    Tady je vidět, jak moc Honda zaostává ;-) . [odkaz]

  • Buchtak..

    ...

    22.04.11 16:00 Reagovat

    Lioooo: Prijde mi ponekud usmevny mluvit neco o dinosaurech, kdyz CTR 8G je nejprodavanejsi hot hatch v CR a svetove si nevedel vubec spatne.
    Ve srovnani s Mazdou MPS....MPS je spis pohodlneji ladena, CTR je vic tvrdy a na okresce ji naseka dost.
    Chapu, ze lidem, co se u aut divaji do popisu a hledaji kolonku se zrychlenim na sto a poctem koniku MPS imponuje, troufam si rict, ze sportovne zalozenym ridicum ne. O cemz svedci koneckoncu i prodeje, ze.
    Civic Si tu vubec nemusime resit, opravdu ne, jedna se o ciste americkou verzi a soude dle meho bylo navyseni objemu jen skrz americkou posedlost objemem (viz motorizace Eclipsu v USA treba...). Proste takova je americka natura, chce objem. Samozrejme s oznacenim Si se neslo spoustu zajimavych vozu, proto bych ani tenhle nezatracoval ;) Evropskej Type-r bude ale o necem jinym, o tom nepochybuju

  • Lioooo

    hmm

    21.04.11 18:48 Reagovat

    Mozno sa mylim ale myslim ze to co SI v Usa je bude u nas dalsi type R. V Tvojom pohlade sa potom naskyta otazka ci chces mat rychle auto, alebo priemerne rychle auto s benzinom za kazdu cenu. U Teba ide o druhy pripad. Podobne zmysla mozno este zopar fanatikov, ale bohuzial drviva vacsina ide mozno aj slepo ale za vykonom. Moc ludi nezaujima ze Honda ma super benzinovy motor, ked ten vykonovo za Turbom stale viac zaostava. Honda moze byt voci okolitemu svetu rezistentna, ale nieje rezistentna voci strate/zisku a sice je jednym z poslednych benzinovych Dinosaurov, je len otazkou casu kedy prejde na Turbo, alebo rovno na elektriku.

  • TeeJayfoto TeeJay

    Re: Mugen

    21.04.11 18:14 Reagovat

    Tím nechci říct, že by bylo CTR 8G (to 7G téměř je) dokonalý sporťák. Jak jsi správně napsal, ztěžklo a je trošku víc nedotáčivé, což spravil zřejmě až samosvor. V tomto ohledu je určitě slabší. I přesto bych to hned vyměnil, kdyby byla možnost. ;-)

  • TeeJayfoto TeeJay

    Re: Mugen

    21.04.11 18:10 Reagovat

    Lio: Unikla ti dost podstatná věc. Mezi Civic Si a Civic Type R nemůžeš dát rovnítko. Je sice pravda, že v případě 8G šlo o prakticky identická auta, to bylo ale dané tím, že v Americe skončila Acura RSX, která v provedení Type S byl víceméně Type R. Jinak bylo Si jen trošku rychlejším Civicem pro Amíky. Můj CTR se 147 kW měl v Americe obdobu Si se 119 kW. Takže tímto pohledem musíš Si brát. Navíc je docela pravděpodobné, že bude Si 9G rychlejší než Si 8G.

    Co se týče konkurence pro Type R, nemyslím si, že by Honda brala v potaz nějakou konkurenci. Já to vnímám tak, že mají určitou představu o tom, jak má fungovat sportovní kompakt a podle toho ho udělají. Moje CTR 7G ve své době konkurenci nemělo, protože nikdo neuměl udělat takovou atmosféru. A CTR 8G taky konkurenci nemá, protože tu atmosféru stále nikdo udělat neumí a všichni udělali turbo. Honda je vůči okolnímu dění poměrně rezistentní. ;-) Jsem opravdu zvědavý, jakým směrem se vydá u 9G CTR. Asi bych byl zklamaný, kdyby to zase nebyla atmosféra, bez ohledu na to, že by opět neměla žádnou konkurenci.

  • Lioooooo

    Mugen

    21.04.11 17:50 Reagovat

    PS: A to ze v Europe nieje Mugen, tak to beriem akoze na europskych zakaznikov z vysoka seru...

  • Lioooo

    hmm

    21.04.11 17:42 Reagovat

    nechap ma zle. Ja mam znacku Honda velmi rad a keby mali alternativu ktora sa u nas predava k vyssie spomenutym autam, beriem urcite ju. Osobne by som bral Accord type R keby este bolo. Ale nieje. Ano, FoFrs a MRs su auta inej kategorie, ale par rokov dozadu medzi nimi a CTR taky rozdiel nebol. Teraz uz je.Lebo Honda zaspala dobu. Aktualne proti nim Honda nema co vsadit a to ma stve. Este aj Mazda ktora ako typicky japonec maka skor na spotrebe ma MPS s 380 Nm a to nieje novinka. A Honda ma co? nove, CTR s 230 Nm...

  • laufečekfoto laufecek

    Re: hmmm

    21.04.11 17:34 Reagovat

    ...tak to zase promiň, ale FoRS a MPS mazda + Megane RS, to jsou auta uplně jiné kategorie, než CTR (na to mě napadá jako konkurence jen CTR od Mugenu) ....tahle auta jsou výkonově jsou někde jinde a technicky taky :))) ;-) takové srovnání je zavádějící :))) píšeš, že neudrží krok s konkurencí, ale Tebou zmiňované určitě mezi konkurenci patřit nebudou ;-)
    ...jinak ale je ta 2,4 pořád starý motor, když je na něm provedeno tolik úprav? ;-) to je jako kdyby lidi říkali v dobách BMW E46, že to má starou R6 a že je tím pádem hloupost :)))
    ...tahle Tvá filozofie je nějaká přeskákavá a vlastně trochu paranoidní vzhledem k Hondě ;-)
    ...ale už dost o tom, prostě s tímhle bude sranda a nebude to žádný otloukánek - podle mého názoru teda ;-)

  • Liooooo

    hmmm

    21.04.11 17:27 Reagovat

    ake je? horsie ako predchodca. Vahovo pridal, vykonom nie. A teraz pride novy civic, ktoremu pridali 3 kone a 50 Nm... Sorry ale myslis ze toto sa moze rovnat napr s Focusom RS? S Mazdou MPS? s Meganom RS? Proste vyvoj ide dalej, a Honda zaspala na vavrinoch... Ked nechce ist do turba, tak to mala nahradit objemom, ale nie starym 2.4 motorm.

  • laufečekfoto laufecek

    Re: hmmm

    21.04.11 17:18 Reagovat

    ...tak o designu vůbec nebudu hovořit :)) ono neříkám, že je to krasavec, ale že by byl tenhle Civic škaredý, to se říct určitě nedá :)))
    ...jinak ale Tě trochu musím zarazit s tou poslední větou :-) konkrétně ta myšlenka "s těmito koňmi/newtonmettery a touhle váhou, že neudrží krok s konkurencí" ;-) no já bych to až tak nepodceňoval... 1300kg (pokud jsem četl správně) je dneska na NOVÁ auta relativně solidní váha, která vypadá ještě dobře ;-) CTR, o kterém mluvíš má tuším něco přes 1300kg a parametry vesměs stejné...a jaké je? ;-P :))) podle mě tohle bude autíčko zábavné až až ;-)
    ...koneckonců, u Hondy moc dobře ví, co dělají :)) japonci jsou prostě na tohle takoví piplalové, že sice výkony na papíře tak nevypadají, ale průběh křivek a prostě celkové chování motorů od nich je na špičkové úrovni ;-)
    ...takže uvidíme....určitě si pak pustím nějaký ten americký testík :yes: věřím, že to jen naplní má slova :-)

  • TeeJayfoto TeeJay

    Re: hmmm

    21.04.11 17:08 Reagovat

    Tak ještě pochopím, že se každému líbí něco jiného, mně se to líbí velice. Ale čemu nerozumím, v čem se to má lišit od původní studie. Vidím, nebo spíš nevidím, jen nástavce nárazníků, prahů a velká kola. ;-)

  • Liooooo

    Re: hmmm

    21.04.11 17:00 Reagovat

    Leufecek:
    Auto moze jazdit ako dabel, ale ked je skarede, je skarede a ked sa nan musis kazdy den pozerat, tak z neho nemas stale to potesenie ako na auto ktore jazdi dobre a vyzera tak ze sa nan nevies vynadivat. Posledny Type R sa mi z predu velmi pacil. Sice to trochu posrali s tym spoilerom cez zadne okno, ale mimo toho to bolo dizajnovo velmi vydarene auto. Toto mi proporcne ale vobec nesedi. Zadok moc pretiahnuty, obluk kapoty nesumerny... celkovo je to dost skarede auto. S povodnej studie nema ani 10%. Cisla niesu vsetko, ale s tymito konmi/Nm a touto vahou s konkurenciou krok civic neudrzi.

  • laufečekfoto laufecek

    Re: hmmm

    21.04.11 16:49 Reagovat

    Liooo' : ...jaká čísla máš na mysli? :-) >:D ...já mám za to, že dobré sportovní auto nedělají papírové hodnoty ;-) jsou auta, ve kterých se projedeš a nějaká čísla výkonu apod. Ti budou ukradená :)))
    ...předpokládám (jak znám sport.Hondy), že tahle bude patřit mezi ně ;-) ...a krom toho, mně se na tom nelíbí jen (co se týká vzhledu) to sloučení přechodu k zadní části ;-) ...ale tak na design to jezdit nebude ;-) ...ostatně, starý Civic Coupé taky nebyl žádný krasavec :)))
    ...ale holt jsou auta, kde je Ti design a čísla uplně u.......................................… víš čeho :))) >:D

  • Liooooo

    Re: hmmm

    21.04.11 16:38 Reagovat

    Pride honda aj s nejakym novym motorom, alebo bude stale predavat len to iste v inej farbe?

  • Lioooo

    hmmm

    21.04.11 16:37 Reagovat

    U sportovej verzie si predstavujem trochu ine cisla ako tato honda ma. Mimo toho ten dizajn je otrasny... :no:

  • mijunior

    Re: Re: "Si"

    21.04.11 16:04 Reagovat

    To je nadhera. Kapota plynule prechazejici do strechy, A sloupek jen pro formu a ta bakelitova palubni deska. 8-s

  • Uživatel_5340709foto Uzivatel-5340709

    Re: Re: "Si"

    21.04.11 15:44 Reagovat

    Vypadá to na návrat "starých dobrých časů" ;-) :yes: , jenom mám strach, že v evropě už tenhle objem bude spíš budit hrůzu 8-s , než nadšení, a aby si našla zákazníky.

  • TeeJayfoto TeeJay

    Re: "Si"

    21.04.11 14:49 Reagovat

    Nádhera, opravdová nádhera. Do doby, než přijde FT-86 je tohle rozhodně nejhezčí kompaktní kupé na trhu. S těmi sedmnáctkami je to svatá pravda, je až neuvěřitelně štíhlé.

    Ani bych snad neodsuzoval tu výměnu motoru, je celkem jasné, proč k tomu došlo. Jen by mě zajímalo, jestli bude i reálně rychlejší, nebo půjde jen o tu každodenně využitelnou pružnost ve středním pásmu.

    I přes to všechno si ale myslím, že Hondě opravdu chybí v nabídce něco opravdu high-tech sportovního, z pohledu image je tohle spíš krok vzad. Dostat motor 2.4 i Type-R, to už by zavánělo blamáží.

  • laufečekfoto laufecek

    "Si"

    21.04.11 14:34 Reagovat

    ...já ostré Hondy vždycky budu mít rád :))) na tohle bych byl hodně zvědavej ;-)

zpět na článek


Plakát týdne

McLaren 720S

Anketa

Který nový supersport se vám líbí?
Počet hlasů: 20473 | Zobrazit seznam všech anket