Diskuse: Detroit 2011: Honda Civic Si Coupe Concept: zpátky ve hře

zpět na článek
  • *Vavris*

    Re: Viceprvek vs. torzka

    13.01.11 08:40 Reagovat

    ..ehm... ..mě zas nebudete mít rádi, když do toho začnu tahat prachy, ale - repasovat vylítanou lešenářskou trubku je otázka pár šupů, za to víceprvek už spolkne více banánů >:D

    Takže pro mě za mě, klidně to může být dobře naladěná torzka a nemám s ní jediný problém - viva CRS

  • Uživatel_5340709foto Uzivatel-5340709

    Re: Viceprvek vs. torzka

    12.01.11 15:39 Reagovat

    GTI má špatné jízdní vlasnosti, Scirocco má špatné jízdní vlasnosti, TT2 má špané jízdní vlastnosti, ...atd, ale určitě to není jen o zadní nápravně, to je pravda. Nicméně víceprvek již dnes patří k bontónu >:D .

  • Plzenak

    Re: Viceprvek vs. torzka

    12.01.11 13:58 Reagovat

    Tak třeba VW má víceprvek a jízdní vlastnosti nejsou nic moc. U Mazdy je podvozkově nejlepší dvojka (když vynecháme RX-8 a MX-5) a ta má vlečku. Rozhodně to není jen o konstrukci zadní nápravy.

  • Uživatel_5340709foto Uzivatel-5340709

    Re: Viceprvek vs. torzka

    12.01.11 13:39 Reagovat

    Ta diskuse je opravdu bezpředmětná. Určitě se dá torzka /ve skutečnosti je to jednoduchá vlečka s vin. pružinami, to jen renault má torzku/ určitě naladit /s větším či menším úsilím/ jako víceprvek, nebo lichoběžník. Ale určitě se shodnem na tom, že ti co jednoduchou nápravu NE!mají, tak moc problémů neřeší viz. mazda, ford, dřívější hondy, vše nové od koncernu VW, atd.. Ti co u ní zůstali, tak u svých sport-divizí sice více či méně problémy vyřešili, ale jejich běžná konfekce za to schytává kritiku neustále - viz. právě ten renault a jiní francouzi, částečně i třeba fabie, seaty, a pod., kteří díky jizd. vlast. nejsou zrovna leadeři v dané třídě.

  • Skyline

    Re: Viceprvek vs. torzka

    12.01.11 12:17 Reagovat

    TeeJay: uff, napisu za trest 100x "nebudu psat prispevky hodku a pul".

  • TeeJayfoto TeeJay

    Re: Viceprvek vs. torzka

    12.01.11 10:25 Reagovat

    Trošku jsem se v tvém příspěvku ztratil - Clio RS má přece taky torzku. ;-) Ale jinak souhlasím. :-)

  • Skyline

    Viceprvek vs. torzka

    12.01.11 09:41 Reagovat

    Nejak jsem nepochopil diskusi ohledne viceprvku a torzky - vzdyt tohle je prece US model a ten mit viceprvek na 99% bude, stejne jako ho mel vzdycky. Torzka je pouze v EU 8G, kde nejspis kvuli magic seats i zustane - King ma pravdu v tom, ze prave ten kufr zajima majitele mnohem vic, nez to, co nevidi.

    Jina situace je u CTR, kde pusobi torzka skutecne ponekud nepatricne a ve srovnani treba s Cliem RS je krasne videt, ze s viceprvkem je mozne mit nejen perfektni jizdni vlastnosti, ale taky trochu toho pohodli. Jenze pak je tu jeste CR-Z, ktere to nakonec zvlada taky velmi dobre i s torzkou... Ve finale je dulezity predevsim vysledek.

  • Plzenak

    Re: hen,hen

    12.01.11 09:38 Reagovat

    Souhlasím s Kingem. Tak dobré (skoro až dokonalé) jízdní vlastnosti CR-Z s vlečnou zadní nápravou Honda u víceprvku nikdy v minulosti nedosáhla.

  • Kingfoto King

    Re: hen,hen

    12.01.11 08:08 Reagovat

    Můj osobní názor se shoduje s vaším. Ale určitě sami cítíte, že nejsme zrovna reprezentativní vzorek obyvatelstva. A 9 z 10 lidí neřeší konstrukci, ale výsledek, jenž nakonec na konstrukci vlastně ani nezáleží. :-|

  • riderhenryfoto riderhenry

    Re: hen,hen

    11.01.11 22:35 Reagovat

    King: Nemuzu ti moc oponovat, protoze jsme v Civicu vlastne ani nejel, jen ve starem VTi, navic upravenem na zavody... Ale trochu se mi zda, ze hajis neco, cemu sam neveris, i kdyz ty argumenty nejsou nijak iracionalni... Nechci ti nijak krivdit :-) Mozna zkus psat za sebe, co bys ty rad, ne za nejake duchodce apod.

    J@W: Naprosty sohlas. Jen teda motoru se osobne spis obavam 8-s

  • Kingfoto King

    Re: hen,hen

    11.01.11 21:25 Reagovat

    Nechci hájit trubku, ale vliv víceprvku se trošku přeceňuje. Je pravda, že podvozek 8G nebyl úplně vypiplaný, u Hondy jsou přece jen zvyklejší na víceprvky, ale podívejte se, jak vlečka funguje u Renaultů nebo CR-Z. Víceprvky jen zírají.

    Navíc Civic 5D není žádné ultimativní sportovní auto (jako žádný kompaktní hatch) a tak jeho klientela ocení spíš ta sedadla a kufr, než řiditelnost plynem na mezi adheze. U CTR je situace jiná, ale samosvor potíže s lehkou nedotáčivostí spolehlivě vyřešil.

    Trošku paradox je, že ačkoli měla Honda vždycky hi-tech podvozky, nedokázala je naladit a čím jednodušší technika, tím lépe fungují. >:D

  • Uživatel_5340709foto Uzivatel-5340709

    Re: hen,hen

    11.01.11 20:44 Reagovat

    Otázka zní, jestli vůbec tak rychle půjde udělat nějakou atmosféru, která bude mít podobné koně a podobnou spotřebu jako turba. Moc bych jim to přál. :yes:

  • Skoto

    hen,hen

    11.01.11 20:36 Reagovat

    U mě dobrý,líbí.Ale z nabídky motorů mám obavu! Těžko říct jestli přežije nějaká pořádná atmosféra,nebo se dočkáme něčeho foukaného.?. Jsem fanda značky,tak mi to zatím nějak nejde pod fousy,Honda a turbo?!?

  • rosi007foto rosi007

    Re: Skvostné

    11.01.11 20:34 Reagovat

    Když si to představím v nějaké obyčejnější barvě, bez černých oken a s koly a gumami "normálních" rozměrů, tak mi z toho vyjde vážně docela hnus (až na povedený čumák) s proporcemi Priusu.

  • Uživatel_5340709foto Uzivatel-5340709

    Re: Skvostné

    11.01.11 19:58 Reagovat

    x-ghost: jo, jo, na motory se těším taky, vůbec čekám jak japonci zareagují na evropské turbo-benzíny. :-!

  • x_ghost

    Re: Skvostné

    11.01.11 19:41 Reagovat

    veď ja viem, kľud :-) ja netvrdím, že torzka/vlečka alebo nech to je čokoľvek je lepšie ako viacprvok. a ani to nikdy tvrdiť nebudem >:D len nikdy nevieš čo im skrslo v hlave >:D tak či tak sa na novú generáciu teším, ale najviac som zvedavý, ako som už spomínal, na motory :-)

  • Uživatel_5340709foto Uzivatel-5340709

    Re: Skvostné

    11.01.11 19:35 Reagovat

    Co tu všichni blázníte ohledně vlečné nápravy /torzka to není, je to spíš vlečka s vinutými pružinami, ale o to nejde >:D
    /. Jde o to, že x generací hondy mělo víceprvek - nebyl nikdy problém :yes: , má ji ford, má ji mazda, má ji nevím kdo - nemají problém :yes: . Honda se k ní jednou z úsporných důvodů vrátila - má menší problém. A ty řeči, že potřebuje asfalt jako sklo, že potřebuje přitvrdit tlumiče, že rozbitý asfalt ji nesvědčí - NO to je právě ten prblém >:D !

  • x_ghost

    Re: Skvostné

    11.01.11 19:19 Reagovat

    King: mne sa zase páčilo to plexi tam, sto ľudí sto chutí ;-) áno nesúvisí hatch s týmto, ale keď sme už pri mene civic, tak mi nedalo nekomentovať svoj názor >:D

    J@W: v tej náprave by som si nebol tak úplne istý. náhodou torzka zabezpečovala veľmi slušné jazdné vlastnosti, na torzku si myslím nevídané :-) len to má podmienku - asfalt ako sklo, čo je na naších cestách utópia >:D ale ak berieme do úvahy len reálne cesty, tak áno, skáče to na nerovnostiach ako koza :-)

  • TeeJayfoto TeeJay

    Re: Skvostné

    11.01.11 18:29 Reagovat

    Rosi: dělám to nerad, ale musím tě poslat k očnímu. ;-) Ale je dobře, že se tohle nelíbí každému, ještě by se to na silnicích omrzelo. :-!

  • Redmex

    hmm

    11.01.11 18:23 Reagovat

    Nejak to nie je moja šálka čaju. Sedan je fajn, páči sa mi, ale to kupé vyzerá divne. Vpredu hrb a tvar trojuholníka podporuje ešte aj línia okien. Ako sa mi súčasný civic páči, tak tak to pokazili. 8-s

    Multilink u FWD vzadu je síce krásny, ale prakticky nikto ho nevie/nechce naladiť inak ako komfortne :-( A tých možností pre dynamickú geometriu tam je...
    Naopak jednoduchá torzka skoro bez možnosti dynamickej geometrie je rokmi overená a funguje ;)

zpět na článek