Diskuse: Test - Honda CBR1000RR Fireblade 2008

zpět na článek
  • WWLqGTdJRZaK

    AEDJkjpOeyH

    13.09.08 15:15 Reagovat

    JAJA, UPYACHKA! UG NE PROIDET, BLYA!

  • Kingfoto King

    Re: Honda

    01.09.08 12:22 Reagovat

    Tak tak, pěkný, škoda, že jezdím jen čtyřkolové Hondy. :'-(

  • Roman Daněk (Autofun.cz)foto Roman-Danek-Autofun-cz-

    Re: Test...?!?

    01.09.08 11:44 Reagovat

    Martasi, díky za vaše postřehy. Štelovací kolečko u spojky jsem opravil.

    Z kapacitních a ekonomických důvodů v naší malé redakci bohužel není možné brát motorky na brzdu, kde bychom mohli změřit reálný výkon, ale z jízdy na okruhu, kde jsem mohl motor pořádně vytočit, vím, že Fároš tahá jako bejk!

    Jinak díky za pochvalu a vám také přeji konec sezóny a všechny další v jedné stopě bez nehody! :yes:

  • Martas.9

    Test...?!?

    01.09.08 09:50 Reagovat

    Dobrý den Romane,
    test to není špatný, ale asi byste si měl, jako novinář, přečíst oficiální presskity. Hmotnost nového Firebladu šla oproti loňskému o pár kilo dolů, oproti konkurenčním motorkám, kde šla bez vyjímek nahoru. Dále mínus v podobě nemožnosti si zeštelovat spojkovou páčku- model 2007 měl kapalinovou spojku, proto štelovací kolečko, nový model, v rámci úspory hmotnosti, má ovládání spojky lankem, tím pádem se spojková páčka šteluje kolečkem u lanka. Co se týče výkonu: Podle 99% všech článků, které vyšly jak u nás, tak i v zahraničí, vycházející z reálného měření na brzdě, je Honda druhá nejsilnější.
    V kombinaci s úsporou hmotnosti je toto silná deviza. Souhlasím s Vámi, že motorka má lineární zátah, který je dechberoucí a přesně tohle očekávám od litru. Takovou sílu, jakou má nvý "Fároš" nemá žádný jiný litr u nás na trhu!!! Něco podobného jsem zažil v této době už jen za řidítky Suzuki GSX-R1000 K6 od mého kamaráda. Bohužel, dnes se už většina litrů chová jako silnější šestistovka- spodek žádný a nahoře smršť.
    Tolik mé postřehy, z hlediska uživatele, po ujetí 8 tisíc jak na cestách, tak i na okruhu.
    Přeji Vám mnoho km bez nehody, stejně jako všem dalším v jedné stopě.
    Mrtas.9

  • Roman Daněk (Autofun.cz)foto Roman-Danek-Autofun-cz-

    Re: Honda CBR

    31.08.08 12:32 Reagovat

    Michale, ja mám na výšku 191 cm, na fotkách je kolega a kamarád Aleš, a ten má na výšku cca 185 cm.

    TO Popenec: Vosa na bombóně... no, možná ano, ale co naděláme? V záloze v redakci je ještě Ondra, který má pod 180 cm, ale ne vždy má čas. Já nevím, proč ti japonci (a všichni ostatní) dělají ty mtorky pořád menší, když se výškový průměr lidstva neustále zvyšuje....

    Láďo, díky za námět, s fotografem a testriderem se pobavíme a něco vymyslíme.

  • Láááda

    retro jezdec

    31.08.08 12:19 Reagovat

    Souhlasím s peter a popenec,retro jezdec který na tom vypadá blbě a křečovitě pokazí pohled na každou motorku.Stejně tak jako pořád dokola ty stejné fotografie po zadním.Proste úroven testrideru mate velice špatnou.
    Fotografie jsou dobré(pruměrné)a pokud se to spoji s nekvalitním jezdcem a stále stejné fotky bez nápadu,stává se s fotogalerie nudná zaležitost. :-(
    Je to na zamyšlení.

  • Popenec

    Pěkné

    30.08.08 15:53 Reagovat

    Pěkné, ale vypadáte na tom jak vosa na bombóně.... ;-)

  • Michal G.

    Honda CBR

    30.08.08 10:52 Reagovat

    Moc pekny test, muzu se zeptat jak jste vysokej ? :-) :yes:

  • Peter.

    foto

    30.08.08 10:45 Reagovat

    Fotky pěkné, příště prosím prosím mimo efektních jednokolek (jsou 4) také nějakou zatáčku ;-)

  • %Wellfoto

    Honda

    29.08.08 19:26 Reagovat

    Testík moc pěkný :yes: .

zpět na článek