Honda 2011 – vylepšení krosových motorek CRF

Honda 2011 – vylepšení krosových motorek CRF: titulní fotka Pokud je něco téměř bezchybné a funguje na 100 procent, není důvod podnikat větší změny. Přesně tímto se řídí Honda u svých modelů CRF250R a CRF450R.

Modely pro rok 2011 se tak nesou v duchu drobných změn, spíše by se dalo říct doladění. U obou strojů jsou změny v podstatě stejné. Po stránce motoru byla upravena řídící jednotka, vstřikování a palivové čerpadlo, vše pro lepší průběh výkonové křivky. Kvůli regulím FIM musela být prodloužena a tím upravena koncovka výfuku, její hlučnost se tak dostala pod předpisovou hranici 94 dB.

Přední vidlice dostaly nový tvar pístu i těsnění, ale hlavně byl inovován tolik důležitý tlumič řízení. Ani esteticky není vše při starém, modernější grafika polepů vypadá velmi pěkně. Na těchto slečnách je názorně ukázáno, že na každé motorce se vždy najdou partie, které si zaslouží inovaci.

Fotogalerie

  • Honda 2011 – vylepšení krosových motorek CRF: fotka 1
  • Honda 2011 – vylepšení krosových motorek CRF: fotka 2
  • Honda 2011 – vylepšení krosových motorek CRF: fotka 3
  • Honda 2011 – vylepšení krosových motorek CRF: fotka 4
  • Honda 2011 – vylepšení krosových motorek CRF: fotka 5
  • Honda 2011 – vylepšení krosových motorek CRF: fotka 6
  • Honda 2011 – vylepšení krosových motorek CRF: fotka 7
  • Honda 2011 – vylepšení krosových motorek CRF: fotka 8
  • Honda 2011 – vylepšení krosových motorek CRF: fotka 9
  • Honda 2011 – vylepšení krosových motorek CRF: fotka 10
  • Honda 2011 – vylepšení krosových motorek CRF: fotka 11
  • Honda 2011 – vylepšení krosových motorek CRF: fotka 12
  • Honda 2011 – vylepšení krosových motorek CRF: fotka 13
  • Honda 2011 – vylepšení krosových motorek CRF: fotka 14
  • Honda 2011 – vylepšení krosových motorek CRF: fotka 15
  • Honda 2011 – vylepšení krosových motorek CRF: fotka 16


Diskuse k článku

Poslední příspěvky:

Zatím nebyly vloženy žádné diskusní příspěvky.