Holden HSV E Series 2: modernizovaní siláci z Austrálie

Holden HSV E Series 2: modernizovaní siláci z Austrálie: titulní fotka Holden Special Vehicles, sportovní divize australské automobilky Holden se pustila do modernizace výkonných verzí odvozených od modelové řady VE Commodore.

V současnosti nabízený Holden Commodore představuje již čtrnáctou generaci vozů s tímto jménem, která má interní označení VE a byla představena v roce 2006. Sportovní divize australské automobilky, Holden Special Vehicles, si pro své zákazníky připravila modernizaci verzí R8, Senator Signature i Grange a znovuoživila nejvýkonnější verzi GTS.

Provedení R8 je k dispozici ve všech karosářských verzích Holdenu Commodore VE, což znamená, že je možné si jej pořídit jako sedan, kombi nebo pick-up. Modernizace zasáhla vzhled předního nárazníků, v němž jsou nyní světla pro denní svícení ze světelných diod. V interiéru jsou nová sportovní sedadla.

V rámci modernizace je podvozek vybaven novými elektromagnetickými tlumiči a tužšími pružinami, brzdový systém je nyní posílen novými čtyřpístkovými brzdiči a nové je i nastavení ESC, které lépe odpovídá sportovnímu zaměření vozu. Na jízdní vlastnosti i vzhled mají vliv nová standardně montovaná 19palcová litá kola, jejichž design se liší podle verze výbavy.

Modely s označením R8, Senator Signature a Grange mají pod svou kapotou vidlicový osmiválec LS3 o objemu 6,2 litru. Výkon tohoto motoru je naladěn na 431 koní (317 kW). Zcela nový je sportovní výfukový systém. Verze Senator Signature a Grange se od R8 odlišují designem nárazníků, kapotou motoru bez průduchů a luxusním čalouněním kůží Nappa.

Určitá aura výjimečnosti se vznáší nad verzí GTS, která je nyní na vrcholu nabídky. Vzhledově se odlišuje barevným provedením masky chladiče společně s nárazníky a 20palcovými litými koly. Za příplatek jsou k dispozici šestipístkové brzdové třmeny. Osmiválec LS3 v tomto modelu nabízí výkon 442 kW (325 kW).

Cena nejvýkonnějšího GTS začíná na 80.990 australských dolarech (zhruba 1.215.000,– Kč), ale jestliže se spokojíte se sedanem R8, pak za jeho základní verzi zaplatíte 65.990 australských dolarů (zhruba 990.000,– Kč). Opět můžeme protinožcům jen závidět.

Fotogalerie

  • Holden HSV E Series 2: modernizovaní siláci z Austrálie: fotka 1
  • Holden HSV E Series 2: modernizovaní siláci z Austrálie: fotka 2
  • Holden HSV E Series 2: modernizovaní siláci z Austrálie: fotka 3
  • Holden HSV E Series 2: modernizovaní siláci z Austrálie: fotka 4
  • Holden HSV E Series 2: modernizovaní siláci z Austrálie: fotka 5
  • Holden HSV E Series 2: modernizovaní siláci z Austrálie: fotka 6
  • Holden HSV E Series 2: modernizovaní siláci z Austrálie: fotka 7
  • Holden HSV E Series 2: modernizovaní siláci z Austrálie: fotka 8
  • Holden HSV E Series 2: modernizovaní siláci z Austrálie: fotka 9
  • Holden HSV E Series 2: modernizovaní siláci z Austrálie: fotka 10
  • Holden HSV E Series 2: modernizovaní siláci z Austrálie: fotka 11
  • Holden HSV E Series 2: modernizovaní siláci z Austrálie: fotka 12
  • Holden HSV E Series 2: modernizovaní siláci z Austrálie: fotka 13
  • Holden HSV E Series 2: modernizovaní siláci z Austrálie: fotka 14
  • Holden HSV E Series 2: modernizovaní siláci z Austrálie: fotka 15
  • Holden HSV E Series 2: modernizovaní siláci z Austrálie: fotka 16
  • Holden HSV E Series 2: modernizovaní siláci z Austrálie: fotka 17
  • Holden HSV E Series 2: modernizovaní siláci z Austrálie: fotka 18
  • Holden HSV E Series 2: modernizovaní siláci z Austrálie: fotka 19
  • Holden HSV E Series 2: modernizovaní siláci z Austrálie: fotka 20
  • Holden HSV E Series 2: modernizovaní siláci z Austrálie: fotka 21
  • Holden HSV E Series 2: modernizovaní siláci z Austrálie: fotka 22
  • Holden HSV E Series 2: modernizovaní siláci z Austrálie: fotka 23
  • Holden HSV E Series 2: modernizovaní siláci z Austrálie: fotka 24
  • Holden HSV E Series 2: modernizovaní siláci z Austrálie: fotka 25
  • Holden HSV E Series 2: modernizovaní siláci z Austrálie: fotka 26
  • Holden HSV E Series 2: modernizovaní siláci z Austrálie: fotka 27
  • Holden HSV E Series 2: modernizovaní siláci z Austrálie: fotka 28
  • Holden HSV E Series 2: modernizovaní siláci z Austrálie: fotka 29
  • Holden HSV E Series 2: modernizovaní siláci z Austrálie: fotka 30
  • Holden HSV E Series 2: modernizovaní siláci z Austrálie: fotka 31
  • Holden HSV E Series 2: modernizovaní siláci z Austrálie: fotka 32
  • Holden HSV E Series 2: modernizovaní siláci z Austrálie: fotka 33
  • Holden HSV E Series 2: modernizovaní siláci z Austrálie: fotka 34
  • Holden HSV E Series 2: modernizovaní siláci z Austrálie: fotka 35
  • Holden HSV E Series 2: modernizovaní siláci z Austrálie: fotka 36
  • Holden HSV E Series 2: modernizovaní siláci z Austrálie: fotka 37

Diskuse k článku

Poslední příspěvky:
Autor Datum a čas
přihlášení gee 26.03.2010  01:55
IFihPEruhmEEKyE gWANKwvblxdOP 03.10.2009  16:48
Re: Normalni G8 HEMI 22.09.2009  16:33
Pridte si zajazdit autom.. MajoBa 22.09.2009  07:40
Re: Normalni G8 Skyline 22.09.2009  05:25
Re: to Double M %DOUBLE M 21.09.2009  20:19
coupe 60 adam.bernau 21.09.2009  13:49
to Double M HEMI 21.09.2009  13:08
Re: Normalni G8 HEMI 21.09.2009  13:02
Normalni G8 Skyline 21.09.2009  06:17
i v čr ;) Honzíííík 21.09.2009  01:40
Re: krasa %DOUBLE M 20.09.2009  21:02
krasa kosak 20.09.2009  20:55
Re: klasika %DOUBLE M 20.09.2009  20:45
Re: preklep %DOUBLE M 20.09.2009  20:30
preklep Rust 20.09.2009  18:41
krasa kosak 20.09.2009  17:22
klasika HEMI 20.09.2009  16:34
Re: krasa %DOUBLE M 20.09.2009  16:07
krasa kosak 20.09.2009  14:57
bože %DOUBLE M 20.09.2009  12:50
Re: krasa pepagl 20.09.2009  11:24
krasa Hrubis 20.09.2009  11:04
Vstoupit do diskuse ›


Plakát týdne

McLaren 720S

Anketa

Který nový supersport se vám líbí?
Počet hlasů: 19428 | Zobrazit seznam všech anket