Diskuse: Za řídítky Harley-Davidson: Electra Glide, Road King a V-Rod

zpět na článek
  • Roman Daněk (Autofun.cz)foto Roman-Danek-Autofun-cz-

    Re: řazení,blinkry

    17.05.10 21:51 Reagovat

    Pravdu máte v tom, že neutrál z dvojky u V-Rodu šel taky mnohem lépe...

    O automatickém vypínání blinkrů u H-D nevím, popravdě tohle byla moje první zkušenost s HD. Nicméně nevím, jak to je u kterého modelu, protože jsem v koloně jezdců viděl, že párkrát kolega novinář na HD blikal ještě dlouho za křižovatkou.

  • flhr

    Re: Re: řazení atd..

    17.05.10 20:39 Reagovat

    zbytečný hledat, to prostě nejde, konstrukčně.. mám tu samou taky 2000

  • flhr

    řazení,blinkry

    17.05.10 20:38 Reagovat

    Na Touringách se neutrál řadí z jedničky, kupodivu to jde z dvojky u Softailů..

    A blinkry se na HD odedávna vypínají samy, to je geniální vychytávka - nevím, co jste chtěl vypínat ..

  • Roman Daněk (Autofun.cz)foto Roman-Danek-Autofun-cz-

    Re: ;-)

    17.05.10 19:58 Reagovat

    Také díky, potěšilo to. z vámi jmenovaných kategorií se můžete těšit na srovnávák superbiků: RSV4 Factory vs. RC8 R vs. 1198 ;-) :yes:

  • laufík

    ;-)

    17.05.10 13:59 Reagovat

    Zdravím, opravdu nádherné stroje, líbí se mi sice jen vzhledově a zvukově, jinak na tenhle typ motocyklů opravdu nejsem ;-) vím, že to srovnání bude znít trochu podivně (a možná i šíleně), ale tyhle stroje jsou mezi motorkama asi jako se normalní auta rozdělují na sporťáky, supersporty, off-roady a SUV (ty nepodstatné vynecháme) ;-) a tyhle harleye a choppery jsou něco, jakoby taková SUV mezi motorkama ;-) každopádně jsou super a není pochyb, že jste si testu pořádně užil, taky bych si to užíval ;-) ...ale prosím ukojte častěji mé srdce tím, že budete testovat více superbiků, motardů, endur a crossek ;-) nejvíce mě potěšil tady na autofun test Hypermotardu od Ducati :yes: je to takový můj nejoblíbenější stroj, který si snad po nějakém tom čase pořídím ;-) takže jen tak dál a díky i za tyhle testy... hypermotarda jste testoval také vy Romane a já vám za to děkuji, za ten informacemi nabitý článek, který mi ještě víc usadil tenhle stroj od Ducati více do hlavy - díky :yes:

  • Pavel z Hradce

    Re: Re: řazení atd..

    16.05.10 20:35 Reagovat

    Já mám Road King z roku 2000 a hledat neutrál z dvojky dolů jsem přestal druhej den, co jsem ho koupil (5 let). Řadím taky až dolů a pak jemně nahoru na neutrál... :-!

  • x_ghost

    hd

    16.05.10 20:25 Reagovat

    ja na motocykle velmi niesom ale ten oranzovy je kraaaaasny! :yes:

  • Roman Daněk (Autofun.cz)foto Roman-Danek-Autofun-cz-

    Re: řazení atd..

    16.05.10 16:31 Reagovat

    Nějaký širší závěr bych nechal asi až po pořádném týdenním testu. Celkově v oboru výroby motocyklů museli všichni zabrat na kvalitě a je to znát i u italských motorek (Ducati, Aprilia), ale i u H-D...

    Podobně, jako se zlepšil v kvalitě zpracování aut Fait (já nevím přesně, ale třeba i Ford).

    Jinak v čem byl problém u Glide a Road Kingu = nešel trefit neutrál ze dvojky dolů. Téměř vždy mi to spadlo až na jedničku a vyřadit jsem musel špičkou boty nahoru...

  • Aleš Jungmann (Auto.cz)

    řazení atd..

    16.05.10 10:36 Reagovat

    Romane, slýchám pořád okolo H-D věci jako že se špatně řadí, že technická úroveň zpracování motoru je špatná...jak je to, pokud to porovnáš s japonci a jejich velkými cruisery?

zpět na článek