Ženeva 2011: Hamman Guardian aneb převlečený Cayenne Turbo

Ženeva 2011: Hamman Guardian aneb převlečený Cayenne Turbo: titulní fotka Lidé od Hammanu vzali Porsche Cayenne Turbo a pohráli si s ním. Navzdory názvu nejde o žádnou balistickou ochranu, tohle je čistokrevný tuning.

Základem je pořádná šířka, řekli si tuneři a vytáhli blatníky o 120 milimetrů vpředu a 160 milimetrů vzadu; samozřejmě s adekvátním rozšířením rozchodu kol. Magických 120 milimetrů mají i dvě nerezové koncovky výfuku, které své místo nalezly uprostřed zadního nárazníku.

Vzhledem k úpravě pohonné jednotky (k té se ještě dostaneme) zvětšil Hamman průduchy v karbonové kapotě a osadil vůz předním nárazníkem s o něco větší průchodností vzduchu, navíc se zabudovanými mlhovkami a LED světly pro denní svícení.

Byly instalovány karbonové brzdy, které pracují za kovanými, ultralehkými paprskovými koly o rozměru 23 palců. Ty jsou obuty do výborných gum Dunlop Sport Maxx o rozměru 315/25. Hamman zapracoval také na vzduchovém podvozku a Guardian tak nyní sedí o 35 mm blíže k silnici. Proč to všechno?

Inu, aby se auto udrželo na cestě, až šlápnete na plyn a upravená strojovna se probudí k životu. Díky novému sportovnímu výfuku, tlumiči, katalyzátoru a vzduchovému filtru se (samozřejmě s příslušným zásahem do řídící jednotky) podařilo zvýšit výkon proti sérii o 50 k na hezky kulatých 550 koníků při 6100 otáčkách, podobně poskočil i točivý moment; ze 700 na 770 Nm mezi 2300 a 4600 otáčkami za minutu. Z klidu na 100 to Guardian zvládá za 4,6 sekundy a nejvyšší rychlost činí 300 kilometrů za hodinu.

Fotogalerie

  • Ženeva 2011: Hamman Guardian aneb převlečený Cayenne Turbo: fotka 1
  • Ženeva 2011: Hamman Guardian aneb převlečený Cayenne Turbo: fotka 2
  • Ženeva 2011: Hamman Guardian aneb převlečený Cayenne Turbo: fotka 3
  • Ženeva 2011: Hamman Guardian aneb převlečený Cayenne Turbo: fotka 4
  • Ženeva 2011: Hamman Guardian aneb převlečený Cayenne Turbo: fotka 5
  • Ženeva 2011: Hamman Guardian aneb převlečený Cayenne Turbo: fotka 6
  • Ženeva 2011: Hamman Guardian aneb převlečený Cayenne Turbo: fotka 7
  • Ženeva 2011: Hamman Guardian aneb převlečený Cayenne Turbo: fotka 8
  • Ženeva 2011: Hamman Guardian aneb převlečený Cayenne Turbo: fotka 9
  • Ženeva 2011: Hamman Guardian aneb převlečený Cayenne Turbo: fotka 10
  • Ženeva 2011: Hamman Guardian aneb převlečený Cayenne Turbo: fotka 11
  • Ženeva 2011: Hamman Guardian aneb převlečený Cayenne Turbo: fotka 12
  • Ženeva 2011: Hamman Guardian aneb převlečený Cayenne Turbo: fotka 13
  • Ženeva 2011: Hamman Guardian aneb převlečený Cayenne Turbo: fotka 14
  • Ženeva 2011: Hamman Guardian aneb převlečený Cayenne Turbo: fotka 15
  • Ženeva 2011: Hamman Guardian aneb převlečený Cayenne Turbo: fotka 16
  • Ženeva 2011: Hamman Guardian aneb převlečený Cayenne Turbo: fotka 17
  • Ženeva 2011: Hamman Guardian aneb převlečený Cayenne Turbo: fotka 18
  • Ženeva 2011: Hamman Guardian aneb převlečený Cayenne Turbo: fotka 19
  • Ženeva 2011: Hamman Guardian aneb převlečený Cayenne Turbo: fotka 20
  • Ženeva 2011: Hamman Guardian aneb převlečený Cayenne Turbo: fotka 21
  • Ženeva 2011: Hamman Guardian aneb převlečený Cayenne Turbo: fotka 22
  • Ženeva 2011: Hamman Guardian aneb převlečený Cayenne Turbo: fotka 23
  • Ženeva 2011: Hamman Guardian aneb převlečený Cayenne Turbo: fotka 24
  • Ženeva 2011: Hamman Guardian aneb převlečený Cayenne Turbo: fotka 25


Diskuse k článku

Poslední příspěvky:

Zatím nebyly vloženy žádné diskusní příspěvky.