GTbyCitroën jde do sériové výroby

GTbyCitroën jde do sériové výroby: titulní fotka No, do sériové... Do malosériové. Pokud se tedy dá šest aut vůbec považovat za malosériovou výrobu.

Když se futuristické GT objevilo vloni v Paříži, byla to spíš reklama na počítačovou hru Gran Turismo a asi nikdo nepředpokládal, že by to s ním Francouzi mohli myslet vážně, i když jisté náznaky tu byly. Jenže všechno je jinak.

Podle zdrojů blízkých zodpovědným osobáb v automobilce se prý objevilo „dost“ vážných zájemců na to, aby mohla být spuštěna malosériová výroba. Tím dost se ve Francii rozumí rovných šest nadšenců, kteří by si touto kreací chtěli obohatit svou sbírku superaut. A nebudou to zjevně poďobaní pubertální pařani videoher. GTbyCitroën by totiž mělo vyjít v přepočtu na více než 33 000 000 (slovy třicettřimili­onů) korun!

Protože je francouzské GT především o designu, techniku bude nutné hledat mimo koncern PSA, hovoří se o motoru V8 od General Motors nebo Fordu o výkonu přes 500 koní (368 kW), jenž bude zkombinován se sekvenční automatickou převodovkou. Karbonová konstrukce auta by měla být zachována i v sérii.

Fotogalerie

  • GTbyCitroën jde do sériové výroby: fotka 1
  • GTbyCitroën jde do sériové výroby: fotka 2
  • GTbyCitroën jde do sériové výroby: fotka 3
  • GTbyCitroën jde do sériové výroby: fotka 4
  • GTbyCitroën jde do sériové výroby: fotka 5
  • GTbyCitroën jde do sériové výroby: fotka 6
  • GTbyCitroën jde do sériové výroby: fotka 7
  • GTbyCitroën jde do sériové výroby: fotka 8
  • GTbyCitroën jde do sériové výroby: fotka 9
  • GTbyCitroën jde do sériové výroby: fotka 10
  • GTbyCitroën jde do sériové výroby: fotka 11
  • GTbyCitroën jde do sériové výroby: fotka 12
  • GTbyCitroën jde do sériové výroby: fotka 13
  • GTbyCitroën jde do sériové výroby: fotka 14
  • GTbyCitroën jde do sériové výroby: fotka 15
  • GTbyCitroën jde do sériové výroby: fotka 16
  • GTbyCitroën jde do sériové výroby: fotka 17
  • GTbyCitroën jde do sériové výroby: fotka 18
  • GTbyCitroën jde do sériové výroby: fotka 19
  • GTbyCitroën jde do sériové výroby: fotka 20
  • GTbyCitroën jde do sériové výroby: fotka 21
  • GTbyCitroën jde do sériové výroby: fotka 22
  • GTbyCitroën jde do sériové výroby: fotka 23
  • GTbyCitroën jde do sériové výroby: fotka 24
  • GTbyCitroën jde do sériové výroby: fotka 25
  • GTbyCitroën jde do sériové výroby: fotka 26
  • GTbyCitroën jde do sériové výroby: fotka 27
  • GTbyCitroën jde do sériové výroby: fotka 28
  • GTbyCitroën jde do sériové výroby: fotka 29
  • GTbyCitroën jde do sériové výroby: fotka 30
  • GTbyCitroën jde do sériové výroby: fotka 31
  • GTbyCitroën jde do sériové výroby: fotka 32
  • GTbyCitroën jde do sériové výroby: fotka 33
  • GTbyCitroën jde do sériové výroby: fotka 34
  • GTbyCitroën jde do sériové výroby: fotka 35
  • GTbyCitroën jde do sériové výroby: fotka 36
  • GTbyCitroën jde do sériové výroby: fotka 37
  • GTbyCitroën jde do sériové výroby: fotka 38
  • GTbyCitroën jde do sériové výroby: fotka 39
  • GTbyCitroën jde do sériové výroby: fotka 40
  • GTbyCitroën jde do sériové výroby: fotka 41
  • GTbyCitroën jde do sériové výroby: fotka 42
  • GTbyCitroën jde do sériové výroby: fotka 43
  • GTbyCitroën jde do sériové výroby: fotka 44
  • GTbyCitroën jde do sériové výroby: fotka 45
  • GTbyCitroën jde do sériové výroby: fotka 46
  • GTbyCitroën jde do sériové výroby: fotka 47
  • GTbyCitroën jde do sériové výroby: fotka 48
  • GTbyCitroën jde do sériové výroby: fotka 49
  • GTbyCitroën jde do sériové výroby: fotka 50
  • GTbyCitroën jde do sériové výroby: fotka 51
  • GTbyCitroën jde do sériové výroby: fotka 52
  • GTbyCitroën jde do sériové výroby: fotka 53
  • GTbyCitroën jde do sériové výroby: fotka 54
  • GTbyCitroën jde do sériové výroby: fotka 55
  • GTbyCitroën jde do sériové výroby: fotka 56
  • GTbyCitroën jde do sériové výroby: fotka 57
  • GTbyCitroën jde do sériové výroby: fotka 58
  • GTbyCitroën jde do sériové výroby: fotka 59
  • GTbyCitroën jde do sériové výroby: fotka 60
  • GTbyCitroën jde do sériové výroby: fotka 61
  • GTbyCitroën jde do sériové výroby: fotka 62
  • GTbyCitroën jde do sériové výroby: fotka 63

Diskuse k článku

Poslední příspěvky:
Autor Datum a čas
Re: Citron Kladivo na Hrubise 31.08.2009  11:26
Citroni Tomas1232 18.07.2009  22:04
ošklivé Johnny_P 03.07.2009  15:16
A je tu %Blekos_CZ 03.07.2009  13:58
a co interiér? Radek Zadek 02.07.2009  22:53
dobree... 12548 02.07.2009  12:21
Citron Hrubis 02.07.2009  11:17
hhh jont 02.07.2009  09:52
hmm oimen 02.07.2009  09:50
Vstoupit do diskuse ›