Gemballa MIG-U1: nové informace i fotky

Gemballa MIG-U1: nové informace i fotky: titulní fotka Uwe Gemballa si za posledních 27 let vybudoval pověst jednoho z nejlepších úpravců vozů značky Porsche a nyní se pouští do úprav supersportů z Maranella. Prvotinou je MIG-U1, jehož základem je již nevyráběné Ferrari Enzo.

První informace a fotografie stroje Gemballa MIG-U1 se objevily těsně před koncem loňského roku a nyní úpravce zveřejnil oficiální tiskovou zprávu a novou sadu fotek.

Základem pro MIG-U1 je Ferrari Enzo, jehož premiéra se odehrála v roce 2002 na autosalonu v Paříži a poslední ze 400 vyrobených vozů opustil brány automobilky v roce 2004. I přes tuto skutečnost se Uwe Gemballa rozhodl vytvořit právě na z Enza stroj s označením MIG-U1. V současnosti jediný existující exemplář mohou doplnit další vozy vyrobené na přímou objednávku, ale jejich celkový počet je omezen na 25 kusů.

Gemballa se při úpravách Ferrari zaměřil především na aerodynamické vlastnosti karoserie. Ta nyní díky řadě spoilerů,vstupů a výdechů vzduchu působí dost divoce, což ještě umocňuje černobílá kombinace.

Nově tvarované příď vytváří nyní ve vyšších rychlostech o 35 kg vyšší přítlak na přední nápravu. Spoilery na zádi se postaraly o zvýšení aerodynamického přítlaku na zadní kola o 85 kg. Při rychlostech okolo 120 km/h a vyšších se u MIG-U1 oproti Enzu údajně zlepšila stabilita a ovladatelnost.

Úpravy provedené na karoserii se ovšem neprojevují pouze na zvýšení aerodynamického přítlaku ale díky novým vstupům a výdechům vzduchu se zlepšilo chlazení motoru a brzdového systému.

Podvozek upraveného Ferrari je vybaven elektro-hydraulickým systémem, který v případě potřeby zvýší světlou výšku přední části vozu o 45 mm. Jakmile vůz překročí rychlost 80 km/h vrací se do původní polohy. Standardní kola Enza jsou nahrazena novými kovanými disky Gemballa GTR Racing. Ty výrazně snižují neodpruženou hmotnost a jsou obuty do pneumatik o rozměrech 265/35 ZR19 vpředu a 335/30 ZR20 vzadu.

Při úpravách šestilitrového dvanáctiválce to u Gembally příliš nepřeháněli a Ferrari dostalo pouze nový software řídící jednotky a nový výfukový systém s elektronicky ovládanou klapkou pro ovládání hlasitosti. Výsledkem těchto úprav je zvýšení výkonu z původních 660 koní (485 kW) na 700 koní (515 kW).

Gemballa si pohrál i s interiérem Ferrari a MIG-U1 pod svým černočerveným čalouněním ukrývá nová sportovní sedadla. Poněkud spartánskou výbavu původního Enza nahradil audio systém s výkonem 950 Wattů a multimediální systém se 7palcovým dotykovým displejem, navigací, přehrávačem DVD a přípojkou pro iPod.

Fotogalerie

  • Gemballa MIG-U1: nové informace i fotky: fotka 1
  • Gemballa MIG-U1: nové informace i fotky: fotka 2
  • Gemballa MIG-U1: nové informace i fotky: fotka 3
  • Gemballa MIG-U1: nové informace i fotky: fotka 4
  • Gemballa MIG-U1: nové informace i fotky: fotka 5
  • Gemballa MIG-U1: nové informace i fotky: fotka 6
  • Gemballa MIG-U1: nové informace i fotky: fotka 7
  • Gemballa MIG-U1: nové informace i fotky: fotka 8
  • Gemballa MIG-U1: nové informace i fotky: fotka 9
  • Gemballa MIG-U1: nové informace i fotky: fotka 10
  • Gemballa MIG-U1: nové informace i fotky: fotka 11
  • Gemballa MIG-U1: nové informace i fotky: fotka 12
  • Gemballa MIG-U1: nové informace i fotky: fotka 13
  • Gemballa MIG-U1: nové informace i fotky: fotka 14
  • Gemballa MIG-U1: nové informace i fotky: fotka 15
  • Gemballa MIG-U1: nové informace i fotky: fotka 16
  • Gemballa MIG-U1: nové informace i fotky: fotka 17
  • Gemballa MIG-U1: nové informace i fotky: fotka 18


Diskuse k článku

Poslední příspěvky:
Autor Datum a čas
Enzo vs.Gemballa horac74 15.01.2010  09:50
Re: ale %Transporter 14.01.2010  18:58
Re: ale Hrubis 14.01.2010  18:00
ale Hrubis 14.01.2010  17:57
Re: Re: áááááááááách %Transporter 14.01.2010  15:49
Re: Re: áááááááááách wddw 14.01.2010  15:47
Re: áááááááááách Ferrarimaniac 14.01.2010  04:50
áááááááááách Ferrarimaniac 14.01.2010  04:49
Re: si ani neviem predstavit salamoon 14.01.2010  01:55
nie... branisimo 13.01.2010  20:44
Re: panebože! %amero 13.01.2010  20:27
Re: Celkový počet omezen 25 ks "neregistrovaný" 13.01.2010  19:56
Re: Celkový počet omezen 25 ks Pietor 13.01.2010  18:38
Půjdu proti proudu .. Cyber Fox 13.01.2010  17:24
neukamenujte mě.... Enthusiastic.driver 13.01.2010  15:59
panebože! ft 13.01.2010  14:12
Re: si ani neviem predstavit MrKvola 13.01.2010  13:56
si ani neviem predstavit salamoon 13.01.2010  12:49
No nevím Kuzco 13.01.2010  11:26
Celkový počet omezen 25 ks jogy 13.01.2010  11:18
Zklamani Skyline 13.01.2010  10:35
Vstoupit do diskuse ›


Plakát týdne

McLaren 720S

Anketa

Který nový supersport se vám líbí?
Počet hlasů: 19428 | Zobrazit seznam všech anket