M3 GT2 S + M3 Tornado CS by G-Power: 600 zběsilých koní

M3 GT2 S + M3 Tornado CS by G-Power: 600 zběsilých koní: titulní fotka Nedávný velký úspěch značky BMW při čtyřiadvacetihodinovce na Nürburgringu, kdy se z vítězství radovalo BMW M3 GT2 továrního týmu BMW Motorsport, jakoby si G-Power přímo vymodlil.

Je totiž ten pravý čas na vypuštění speciálních „Clubsport“ modelů. První se jmenuje Tornado CS a druhý, o něco extrémnější pak GT2 S, oba dva ale mají homologaci i pro běžný silniční provoz.

O pohon se shodně stará přepracovaný agregát z modelu M3 (na jehož základě jsou ostatně oba kousky postaveny), který je nyní přeplňovaný mechanickým kompresorem SK II CS. Ten z osmiválce vyždímá rovných 600 koní (441 kW) při 7.800 otáčkách a točivý moment 580 Nm při 5.300 ot./min. To není právě málo, že… Maximálka je u obou přes 330 km/h (to je s DCT, s manuálem o cca. 10 km/h méně) a z klidu na 100 km/h to GT2 S zvládne za čtyři sekundy a pár setin k tomu. O 150 kilogramů těžší Tornado CS na to potřebuje o dvě desetiny delší čas, i tak je ale jeho hodnota zrychlení z 0 na 200 km/h (lehce pod 11,8 s) hodně zajímavá.

Ptáte se, kde že se onen rozdíl 150 kilogramů vzal? Inu, jde zejména o karbonový bodykit, inspirovaný „pravým“ GT2 a o to, že si vaše tchyně bude klepat na čelo – úplně totiž chybí zadní sedačky a ty vpředu byly nahrazeny nekompromisními skořepinami. GT2 S i Tornado CS se mohou pochlubit závodním titanovým výfukovým systémem či upraveným sáním.

Cena za hardcore verzi GT2 S byla stanovena na 3,6 milionku Kč bez daně, civilnější Tornado CS může být vaše, pokud pánům z G-Power svěříte svou M3 a k tomu vysázíte na dřevo dalších 280 tisíc. Docela dost, ale 600 koní je 600 koní…

Fotogalerie

  • M3 GT2 S + M3 Tornado CS by G-Power: 600 zběsilých koní: fotka 1
  • M3 GT2 S + M3 Tornado CS by G-Power: 600 zběsilých koní: fotka 2
  • M3 GT2 S + M3 Tornado CS by G-Power: 600 zběsilých koní: fotka 3
  • M3 GT2 S + M3 Tornado CS by G-Power: 600 zběsilých koní: fotka 4
  • M3 GT2 S + M3 Tornado CS by G-Power: 600 zběsilých koní: fotka 5
  • M3 GT2 S + M3 Tornado CS by G-Power: 600 zběsilých koní: fotka 6
  • M3 GT2 S + M3 Tornado CS by G-Power: 600 zběsilých koní: fotka 7
  • M3 GT2 S + M3 Tornado CS by G-Power: 600 zběsilých koní: fotka 8
  • M3 GT2 S + M3 Tornado CS by G-Power: 600 zběsilých koní: fotka 9
  • M3 GT2 S + M3 Tornado CS by G-Power: 600 zběsilých koní: fotka 10
  • M3 GT2 S + M3 Tornado CS by G-Power: 600 zběsilých koní: fotka 11
  • M3 GT2 S + M3 Tornado CS by G-Power: 600 zběsilých koní: fotka 12
  • M3 GT2 S + M3 Tornado CS by G-Power: 600 zběsilých koní: fotka 13
  • M3 GT2 S + M3 Tornado CS by G-Power: 600 zběsilých koní: fotka 14
  • M3 GT2 S + M3 Tornado CS by G-Power: 600 zběsilých koní: fotka 15
  • M3 GT2 S + M3 Tornado CS by G-Power: 600 zběsilých koní: fotka 16
  • M3 GT2 S + M3 Tornado CS by G-Power: 600 zběsilých koní: fotka 17
  • M3 GT2 S + M3 Tornado CS by G-Power: 600 zběsilých koní: fotka 18


Diskuse k článku

Poslední příspěvky:
Autor Datum a čas
Bombááá branisimo 27.05.2010  21:13
FAKT PECKA !!! stanny 27.05.2010  17:55
To je tuning Falta 27.05.2010  16:50
No super! oIoo 27.05.2010  15:09
Vstoupit do diskuse ›