Diskuse: Ford Focus ST od Loder 1899: RS pro nedočkavé?

zpět na článek
  • %babo

    Re: jasne

    30.10.08 10:38 Reagovat

    riderhenry: :yes:

    na RS1 Ford sam prerobil, takze si ten rozpocet tuningovej firmy fakt nechcem predstavit, ale to je jedno, nemienim to tu uz rozoberat, nema to zmysel :-)

  • riderhenryfoto riderhenry

    Re: jasne

    29.10.08 23:42 Reagovat

    Jo taaaaaak, takze ty, pan znaly, tvrdis, ze nejaka tuningova firma, at uz uzce propojena s Fordem nebo ne, ma stejny rozpocet a pocet kvalifikovanych pracovniku na vyvoj auta? No tak to je hodne povedeny forek! Jedna vec je udelat kit, kde pouziju vyrobky od jinych vyrobcu (podvozku, brzd...) a potom pridam oplastovani, druha vec je opravdu naladit auto tak, aby fungovalo. To se casto nepodari i renomovanym tuningovym firmam. Ale kdyz jsi tak presvedceny o svoji pravde, tak te v tom necham, rozhodne ti nebudu nadavat, to nemam zapotrebi...

  • coze

    Re: jasne

    29.10.08 07:46 Reagovat

    ty tem kravinam cos napsal skutecne veris? OMG

  • babo83

    Re: jasne

    28.10.08 22:43 Reagovat

    no ja to riderhenry raz pojdem s tou MX-5 skusit schvalne aj v zime asi :-) Aj ked pri 190cm je to sedenie s natiahnutou strechou fakt trochu spatne :-)

  • RSRS

    Re: jasne

    28.10.08 20:50 Reagovat

    Ak je ford ST tak lahke tunovat na 300 koni, co potom tolko robi RS divizia s novym FoFo RS, co na tom tolko vyvyja ked je to tak lahke....

    RS technicky vychazi z ST a pridava to co davaji uz externi tuningove firmy ale v plnem tovarnim provedeni + veci jako RevoKnuckle, upravy ST naprav atd.. ktere tam jsou kvuli konkureci AWD autum. Ne kvuli modifikacim typu ST 300.

    Pocet ST300, ST350R, ST 260 a dalsich verzi minimalne od 5 upravcu kteri jezdi v UK a DE jasne ukazuje ze to funguje i na ST. RS je jen dalsi etapa sportovniho Focusu.

    RS2 ma jasne jine cile dokazat trakci srovnatelnou s 4x4 vozem ne konkurovat ST300 nebo jini autum s 2WD.

    Konkurence RS2 je EVO s STi. :yes:

  • RSRS

    Re: jasne

    28.10.08 20:36 Reagovat

    nemecka tuningova firma investuje do vyvoje srovnatelne penize, jako Ford....

    Loder 1899 pouziva rebrandovane veci vecinou treba od Mountune, ktery kupu let spolupracuje s Fordem. Akorad k tomu delaji vlastni design.

    Mountune patri k UK pobocce ROUSH USA ktery kupu let dela pro Ford nejen zavodni motory. To je ten ROUSH ktere kupu let vyhrava s Fordem NASCAR!!!

    nejchytrejsi a nejzkusenejsi ze vsech chytrych a zkusenych...

    Podle tve neznale reakce jsi tak opravdu pripadam. A nejen to, mam pocit ze jsem jako jednooky mezi slepymi. >:D

    Prave i nemecky Ford Team RS ktery pracuje take na Focus RS, spolupracuje s kupu externimim subjektu na vyvoji RS a ST modelu i v Nemecku a nejen v UK.

    Jak se rika neznalost neomlouva. Jenom aby nahodny ctenar neuveril vasim hloupostem. A mohl jsi svobodne sam vybrat kde je pravda.

  • RSRS

    Re: jasne

    28.10.08 20:12 Reagovat

    To o praskani clone BABO poloos si ted prave vymyslel jako vzdy. Je to jen fama a dokonce vim na jakem foru vznikla a kdo ji siril, ten nikdy zadne ST nemel, jako i ty.

    Musez kecat dal teoreticke keci ale o uprave GGR ST300 po technicke strance nevis evidetne vubec nic. Jako o podvozku STcka.

    Jak jsem rekl ty jen kecas o teorii a dojmech ja o praxi s ST a ST300.

    V kitech Quaife davaji, kdo ho chce, ale 100% nutny rozhodne neni, protoze uz v zakladu ST funguje diferencial s omezenou svorností velmi dobre, akorad ty o to nevis, protoze si precetl akorad jeden clanek o ST na Autofun uz delas chytreho >:D

    Kdo chce muze dat koplet kit podvozku od Riegeru nebo KW nebo Bilstein treba.
    Napravnice a dalsi soucasti podvozku jsou u ST rozhodne dimenzovany na veci zatizeni nez je seriovych 225 PS.
    Sam vyrobce-Ford pocital s tim ze T5 v ST bude velmi vyhodny pro relativne jenoduche zvednuti vykonu.

    ST300 jezdi v UK opravdu dost, a majitele nenadavaji, to ze to neznas je jen tva ostuda.

    Uz proto ze sam vyrobce dava plnou zaruku na kit od Mountune s 260PS v UK u vsech dealeru Fordu.

    Tak jen dal - plkej plkej :yes: :yes: :yes: >:D

    Alepson se ostatni take dovedi jaky jsi ty dusevni omezenec. :no:

  • riderhenryfoto riderhenry

    Re: jasne

    28.10.08 14:00 Reagovat

    uz mi to dochazi - misto podpisu jsi napsal tema a pritom jsi odpovidal do vetve... :-)

  • riderhenryfoto riderhenry

    Re: jasne

    28.10.08 13:59 Reagovat

    Nejak mi unika spojistost s predchozi debatou! ;-) S autem jezdim nonstop, absolutne vpohode. Akorat rozjizdeni do kpce na snehu muze byt problem, clovek se musi snazit. Ale topeni ma samozrejme MX-5 lepsi nez naprosta vetsina ostatnich aut, kdyz nepocitame jine kabriolety a roadstery. Ty maji vzdycky silnejsi topeni. V kabine je jeste tak maly prostro, ze se vyhreje opravdu velice rychle. S tesnenim nebo tepelnou izolaci zadny problem nemam, s prilnavosti na suchu ani mokru taky ne. ;-)

  • zima

    Re: jasne

    27.10.08 21:55 Reagovat

    Ty riderhenry, my uz mame MX-5 pomaly zazimovanu. Ale teda uz pri 11 stupnovej teplote jazda v nej nie je nic moc, ani s natiahnutou strechou (a to mam pri mojich 190cm tam celkom klautrofobiu, ale o to nejde :-) ). Ale co uplna zima, da sa vtedy v aute vydrzat, stiha sa vykurit???

  • babo83

    Re: jasne

    27.10.08 21:53 Reagovat

    asi tak riderhenry :-) Ak je ford ST tak lahke tunovat na 300 koni, co potom tolko robi RS divizia s novym FoFo RS, co na tom tolko vyvyja ked je to tak lahke?
    Je to len zamyslenie a ja nijkomu opacny nazor neberiem a nenadavam mu do blbeckov.
    Co sa tyka FWD a nad 300k, tak ano ono to ide. Urobit zavodny special nekompromisne tvrdy... v zavodoch do vrchu perfektne spravenych FWD vidno mnoho a v niektorych usekoch su rychlejsie, ako AWD, ci RWD. Pre relativne aj bezne pouzivanie je to vyrazne o inom.

    Moj nazor na tuto tuning upravu je len ze tam mal ist QUAIFE, 20ky za max. ale max 19ky a mysli, ze optimum su aj tak 18''. a ze keby som cakal na RS2, tak si toto urcite nekupim. Howgh

  • riderhenryfoto riderhenry

    Re: jasne

    27.10.08 19:22 Reagovat

    No to jsou zase nazory... RSRS je ocividne nejchytrejsi a nejzkusenejsi ze vsech chytrych a zkusenych. Osobne si myslim, ze takovy vykon je na predokolku moc, at uz ma diferencial jaky chce. Ale verim tomu, ze i tak vykona FWD muze dobre fungovat, kdyz se nastavi. Ale pochybuju o tom, ze nejaka nemecka tuningova firma investuje do vyvoje srovnatelne penize, jako Ford, atd atd atd.

  • %babo

    Re: jasne

    27.10.08 18:25 Reagovat

    deadlifte, ja mam napad. Ty nikdy nereaguj na moje prispevky a ja nebudem na Tvoje, co Ty na to. Vazne ma nudis.

    QUAIFE sa da dodat skoro na kazde auto od ALFY cez RENAULT, BMW, k Fordu a honde a ja neviem kam vsade. ST v prvych dvoch rokoch ale praskali napriklad poloosi, potom to odstranili ked uz. Preco v tom kite neponukaju aj QUAIFE aspon? miesto tych nezmyselnych 20''

    A je rozdiel upravit tlmice a pruziny a ine zavesenie a spustu dalsich veci medzi riadenim a zavesenim, ale proste skoda reci :no: Z toho auta na 20-kach by si mal 100krat uskakanejsiu a neriaditelnu kozu, ako ASTRU OPC, o ktorej tak rad rozpravas.... ale skoda casu zas raz. co sa predava a co funguje su dost velke rozdiely a Ty si isiel urcite vsetkym

  • RSRS

    Re: jasne

    27.10.08 17:51 Reagovat

    Ani jeden z Vas kecalu a klonu BABO v ST300 nikdy nejel.

    Tak ze kecate jen vase detinske fantazie.

    ST300 od GGR nebo a jinich upravcu nema upravu jen motoru.

    Puma Speed v UK bezne prodava ST340R kit s (340 PS) a s Pro alloy WRC intercoolerem atd.

    Ale to blbeckove jako vy nevedi. Ani mne to neprekvapuje.

    RevoKnuckle jen vylepsuje to co uz velmi dobre funguje naky ten rok od upravcu v UK.

    Fully Fitted Quaife nebo Quaife differential pro M66 Ford se prodava jak housky na krame a muze si ho namontovat na ST kazdy kdo chce.

  • babo83

    Re: jasne

    27.10.08 16:43 Reagovat

    problem by nebolo len hrabanie pri rozbiehani, ale aj na vyjazdoch a torque steer... a tomu by ani tie 20'' nepomohli.

  • oIoo

    Re: jasne

    27.10.08 16:20 Reagovat

    Autíčko vypadá pěkně, zajímavé že se jim povedlo to co továrně ne.
    Těch 270 koníků si taky myslím že je už příliš, kvůli tomu jsou tam 20" gumy, jinak by to hrabalo i na trojku. Současně to obutí by to v ČR zabilo IMHO.

  • babo83

    Re: jasne

    27.10.08 15:49 Reagovat

    Ty si bol na transplatacii mozgu Deadlifte, ze jo a naimplantovali modry oval? Tak na co dali do RS2 Qauife a Revo Knuckle, ked to ST-cko vlasne neporebovalo???

    focus podvozok kvalitny ma, ale Ty sa trosku spamataj :no:

  • %babo

    Re: nadhera

    27.10.08 15:47 Reagovat

    tak ale zaplatis si kit a dojdu Ti 20 kola, co s nimi??? Predas susedovi na supersrpot Kuga?

  • salamoonfoto salamoon

    nadhera

    27.10.08 15:44 Reagovat

    len miesto 20´ tam dat 18-19´,20 uz je ozaj vela..... :-)

  • RSRS

    Re: jasne

    27.10.08 15:32 Reagovat

    bez pridania samosvoru a zmeny geometrie bude aj tych 270ps na FWD moc

    Blbost.

    Znami ma v UK Focus 2007 ST300 od GGR (Graham Goode Racing) a FWD 300PS Focus je to uplne v pohode, jo holt Focus je podvozkem kvalita.

    Po lobotomii ty uz evidetne jsi. >:D

zpět na článek