Ford Focus RS: přečipováno od GGR

Ford Focus RS: přečipováno od GGR: titulní fotka Tak už se nám začíná tunit Focus RS. Britská firma GGR z něj dostala 340 koní a 538 Nm. To si přední náprava užije.

To se dalo čekat, že nebude trvat dlouho a 305 koní ve Focusu RS přestane vypadat jako dostatečná motorizace. První vlaštovkou v této oblasti je na Ford specializovaná britská firma Graham Goode Racing (GGR).

Pouhým přeprogramováním řídicí jednotky získali Britové z přeplňované dvaapůlky 35 koní a také trochu toho točáku, takže úprava označená RS340 zvedne parametry motoru na 340 koní (250 kW) při 5600 otáčkách a 538 Nm při 3100 otáčkách. To si asi pneumatiky začmoudí… Dynamické parametry úpravce neuvádí, zato se chlubí velmi zajímavou cenou – jen 435 liber za úpravu, na níž poskytuje roční záruku nebo 30 000 mil. A nejlepší na tom je, že jde čistě o změnu pod kapotou, zvenku to bude stále stejně nenápadný $1$ Focus RS.

Fotogalerie

  • Ford Focus RS: přečipováno od GGR: fotka 1
  • Ford Focus RS: přečipováno od GGR: fotka 2
  • Ford Focus RS: přečipováno od GGR: fotka 3
  • Ford Focus RS: přečipováno od GGR: fotka 4
  • Ford Focus RS: přečipováno od GGR: fotka 5
  • Ford Focus RS: přečipováno od GGR: fotka 6
  • Ford Focus RS: přečipováno od GGR: fotka 7
  • Ford Focus RS: přečipováno od GGR: fotka 8
  • Ford Focus RS: přečipováno od GGR: fotka 9
  • Ford Focus RS: přečipováno od GGR: fotka 10
  • Ford Focus RS: přečipováno od GGR: fotka 11
  • Ford Focus RS: přečipováno od GGR: fotka 12
  • Ford Focus RS: přečipováno od GGR: fotka 13
  • Ford Focus RS: přečipováno od GGR: fotka 14
  • Ford Focus RS: přečipováno od GGR: fotka 15
  • Ford Focus RS: přečipováno od GGR: fotka 16
  • Ford Focus RS: přečipováno od GGR: fotka 17
  • Ford Focus RS: přečipováno od GGR: fotka 18
  • Ford Focus RS: přečipováno od GGR: fotka 19
  • Ford Focus RS: přečipováno od GGR: fotka 20
  • Ford Focus RS: přečipováno od GGR: fotka 21
  • Ford Focus RS: přečipováno od GGR: fotka 22
  • Ford Focus RS: přečipováno od GGR: fotka 23
  • Ford Focus RS: přečipováno od GGR: fotka 24
  • Ford Focus RS: přečipováno od GGR: fotka 25
  • Ford Focus RS: přečipováno od GGR: fotka 26
  • Ford Focus RS: přečipováno od GGR: fotka 27
  • Ford Focus RS: přečipováno od GGR: fotka 28
  • Ford Focus RS: přečipováno od GGR: fotka 29
  • Ford Focus RS: přečipováno od GGR: fotka 30
  • Ford Focus RS: přečipováno od GGR: fotka 31
  • Ford Focus RS: přečipováno od GGR: fotka 32
  • Ford Focus RS: přečipováno od GGR: fotka 33
  • Ford Focus RS: přečipováno od GGR: fotka 34
  • Ford Focus RS: přečipováno od GGR: fotka 35
  • Ford Focus RS: přečipováno od GGR: fotka 36
  • Ford Focus RS: přečipováno od GGR: fotka 37
  • Ford Focus RS: přečipováno od GGR: fotka 38
  • Ford Focus RS: přečipováno od GGR: fotka 39
  • Ford Focus RS: přečipováno od GGR: fotka 40
  • Ford Focus RS: přečipováno od GGR: fotka 41
  • Ford Focus RS: přečipováno od GGR: fotka 42
  • Ford Focus RS: přečipováno od GGR: fotka 43
  • Ford Focus RS: přečipováno od GGR: fotka 44
  • Ford Focus RS: přečipováno od GGR: fotka 45
  • Ford Focus RS: přečipováno od GGR: fotka 46
  • Ford Focus RS: přečipováno od GGR: fotka 47
  • Ford Focus RS: přečipováno od GGR: fotka 48
  • Ford Focus RS: přečipováno od GGR: fotka 49
  • Ford Focus RS: přečipováno od GGR: fotka 50
  • Ford Focus RS: přečipováno od GGR: fotka 51
  • Ford Focus RS: přečipováno od GGR: fotka 52
  • Ford Focus RS: přečipováno od GGR: fotka 53
  • Ford Focus RS: přečipováno od GGR: fotka 54
  • Ford Focus RS: přečipováno od GGR: fotka 55
  • Ford Focus RS: přečipováno od GGR: fotka 56
  • Ford Focus RS: přečipováno od GGR: fotka 57
  • Ford Focus RS: přečipováno od GGR: fotka 58
  • Ford Focus RS: přečipováno od GGR: fotka 59
  • Ford Focus RS: přečipováno od GGR: fotka 60
  • Ford Focus RS: přečipováno od GGR: fotka 61
  • Ford Focus RS: přečipováno od GGR: fotka 62
  • Ford Focus RS: přečipováno od GGR: fotka 63
  • Ford Focus RS: přečipováno od GGR: fotka 64
  • Ford Focus RS: přečipováno od GGR: fotka 65
  • Ford Focus RS: přečipováno od GGR: fotka 66
  • Ford Focus RS: přečipováno od GGR: fotka 67
  • Ford Focus RS: přečipováno od GGR: fotka 68
  • Ford Focus RS: přečipováno od GGR: fotka 69
  • Ford Focus RS: přečipováno od GGR: fotka 70
  • Ford Focus RS: přečipováno od GGR: fotka 71
  • Ford Focus RS: přečipováno od GGR: fotka 72
  • Ford Focus RS: přečipováno od GGR: fotka 73
  • Ford Focus RS: přečipováno od GGR: fotka 74
  • Ford Focus RS: přečipováno od GGR: fotka 75
  • Ford Focus RS: přečipováno od GGR: fotka 76

Diskuse k článku

Poslední příspěvky:
Autor Datum a čas
Re: Skvělý konec.. TeeJay 24.08.2009  16:30
Re: Skvělý konec.. DL 24.08.2009  13:47
Re: Skvělý konec.. riderhenry 23.08.2009  10:20
Re: Skvělý konec.. babo83 22.08.2009  23:33
Re: Skvělý konec.. %yaroukh 22.08.2009  21:19
Re: Skvělý konec.. oIoo 22.08.2009  15:58
Re: Skvělý konec.. DL 21.08.2009  20:49
Re: Skvělý konec.. riderhenry 21.08.2009  18:38
jiný tuning... Enthusiastic.driver 21.08.2009  16:42
Re: Skvělý konec.. DL 21.08.2009  12:49
Skvělý konec.. %Zack 21.08.2009  11:13
Vstoupit do diskuse ›